Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-03
Bielsko-Biała: Doposażenie miejskich terenów rekreacyjnych w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 134620 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Bielsko-Biała - Urząd Miejski w Bielsku-Białej , Plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 4971497, faks 33 4971786, 8227539.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.bielsko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doposażenie miejskich terenów rekreacyjnych w Bielsku-Białej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest doposażenie miejskich terenów rekreacyjnych w Bielsku-Białej, tj. doposażenie placu zabaw przy ul. Leśników, na Osiedlu Mieszka I oraz budowa parku street workout i parkour na bielskich Błoniach..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 37.41.00.00-5, 45.23.32.50-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a) dla części I - wykonanie w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej dostawy wraz z montażem urządzeń placu zabaw (urządzeń zabawowych i/lub urządzeń komunalnych) o wartości nie mniejszej niż 55.000,00 zł brutto (pięćdziesiąt pięć tysięcy złotych) oraz wykonanie w okresie 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie ogrodzenia o wartości nie mniejszej niż 45.000,00 zł (czterdzieści pięć tysięcy złotych) b) dla części II - wykonanie w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: co najmniej jednej dostawy wraz z montażem urządzeń do street workoutu i/lub parkuru o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto (osiemdziesiąt tysięcy złotych) oraz co najmniej jednej dostawy wraz z montażem nawierzchni bezpiecznej z gumowej maty przerostowej o powierzchni min. 250 m2. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunku: na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Na podstawie oświadczenia wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
a. Dla części I: 1. Karty techniczne dotyczące wyposażenia terenów rekreacyjnych - 12 elementów: a. piaskownica z domkiem, b. stolik do piaskownicy, c. 3 różne sztuki bujaka / kiwaka, d. karuzela, e. huśtawka wagowa, f. tablica do rysowania, g. zestaw zabawowy, h. zestaw do przewrotów; i. ogrodzenie, j. furtka potwierdzające parametry urządzeń w zakresie jakości, użytych materiałów i niezbędnych wymaganych elementów oraz gabarytów urządzenia wraz ze sposobem ich fundamentowania oraz rodzajem materiału. b.dla części II: 1. Certyfikat Bezpieczeństwa dla nawierzchni bezpiecznych z gumowych mat uzyskany zgodnie z PN-EN 1177. 2. Atest Polskiego Zakładu Higieny dla nawierzchni bezpiecznej. 3. Świadectwo autoryzacji producenta komponentów oferowanej nawierzchni uprawniające wykonawcę (układającego nawierzchnię) do jej sprzedaży i montażu. 4. Karty techniczne dotyczące wyposażenia terenów rekreacyjnych - 7 elementów: a. urządzenie do street workoutu - konstrukcja dowolnego urządzenia, b. urządzenie do parkuru - konstrukcja dowolnego urządzenia, c. moduł betonowy - konstrukcja dowolnego urządzenia, d. ławka młodzieżowa talowo-drewniana bez oparcia, e. kosz na śmieci, f. regulamin tablica metalowa, g. gumowa nawierzchnia bezpieczna typu wycieraczka - kolor czarny, HIC na wysokość zabezpieczającą upadek z najwyższego zaproponowanego przez wykonawców urządzenia, potwierdzające parametry urządzeń w zakresie jakości, użytych materiałów i niezbędnych wymaganych elementów oraz gabarytów urządzenia wraz ze sposobem ich fundamentowania oraz rodzajem materiału.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pisemne zobowiązanie (w oryginale) innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia, w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków (art. 26 ust. 2b ustawy Pzp), Formularz Oferty, Wycena dostawy/robót (cena oferty), Pełnomocnictwo do reprezentacji wykonawcy - jeśli nie wynika ono z dokumentów rejestrowych wykonawcy, Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 85
- 2 - gwarancja jakości - 15
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach: a) co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek: a. wystąpienia zdarzeń siły wyższej; b. wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót; c. wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający - przy zastrzeżeniu, że powyższe okoliczności wymagać będą pisemnego udokumentowania pod rygorem utraty prawa powoływania się na nie przez Wykonawcę. b) co do nieistotnych postanowień umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.bielsko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, 43-300 Bielsko-Biała, Plac Ratuszowy 7, (parter, pokój 6)..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.06.2015 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Bielsku-Białej, Wydział Gospodarki Miejskiej, Plac Ratuszowy 7, (parter, pokój 6)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Doposażenie placu zabaw przy ul. Leśników oraz na Osiedlu Mieszka I wraz wykonaniem ogrodzeń..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie placu zabaw przy ul. Leśników oraz na Osiedlu Mieszka I wraz wykonaniem ogrodzeń..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 37.41.00.00-5, 45.23.32.50-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. gwarancja jakości - 15
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Doposażenie terenów rekreacyjnych na błoniach w urządzenia do street workoutu i parkuru wraz z montażem nawierzchni bezpiecznej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Doposażenie terenów rekreacyjnych na błoniach w urządzenia do street workoutu i parkuru wraz z montażem nawierzchni bezpiecznej..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 37.41.00.00-5, 45.23.32.50-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 70.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 85
- 2. gwarancja jakości - 15
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- Wykonanie, dostawa i montaż elementów informacji miejskiej dla miasta Bielska-Białej
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem" w roku 2024 (18 części).
- Naprawa obiektów mostowych w leśnictwie Wielka Łąka
- Druk i dostarczenie wydawnictwa pn.: "Perły Architektury Bielska-Białej".
- Zakup i dostawa symulatora światła słonecznego na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Zakup i dostawa wyposażenia laboratorium odnawialnych źródeł energii na potrzeby Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa infrastruktury sportowo-rekreacyjnej na terenie Gminy Jasło w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład
- Modernizacja placów zabaw
- Modernizacja placów zabaw na terenie Gminy Skórzec
- Doposażenie placów zabaw na terenie Gminy Bobolice
- Przebudowa placu zabaw przy ul. Unii Lubelskiej w Kołobrzegu.
- Budowa placu zabaw na Osiedlu Wojskowym w Świdwinie.
więcej: Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.