eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bartniczka › Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Bartniczka

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Bartniczka: Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Bartniczka
Numer ogłoszenia: 134582 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bartniczka , ul. Brodnicka 8, 87-321 Bartniczka, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 4936810, faks 56 4936832.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bartniczka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Bartniczka.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową nawierzchni dróg gminnych w gminie Bartniczka w dwóch zadaniach Zadanie I 1. droga gminna nr 080625C Bartniczka - Pólko (ul. Długa) od km 0+000 do km 0+260; dz nr 187. Zakres robót: roboty przygotowawcze: oczyszczenie nawierzchni, remonty cząstkowe masą bitumiczną na gorąco. Nawierzchnia: cienka warstwa na zimno z mieszanki mineralno-emulsyjnej. Parametry określające wielkość realizowanej inwestycji: kategoria drogi - L, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 40 km/godz., długość odcinka - 0,260 km, szerokość jezdni - 6,0 m, przebudowę zlokalizowano w obszarze zabudowanym w granicach pasa drogowego który jest własnością gminy Bartniczka. Szerokość pasa drogowego od 8 do 11 m. 2. droga gminna nr 080629C z dojazdem do UG Bartniczka ; dz nr nr 49; 48 Zakres robót : roboty przygotowawcze: oczyszczenie nawierzchni, remonty cząstkowe masą bitumiczną na gorąco. Nawierzchnia: cienka warstwa na zimno z mieszanki mineralno-emulsyjnej. Parametry określające wielkość realizowanej inwestycji, kategoria drogi - L, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 30 km/godz. Powierzchnia 1091 m2 Przebudowę zlokalizowano w obszarze zabudowanym w granicach pasa drogowego który jest własnością gminy Bartniczka. 3. droga gminna w Jastrzębiu od km 0+000 do km 0+178 ; dz nr 55/1 Zakres robót: roboty przygotowawcze: oczyszczenie nawierzchni, remonty cząstkowe masą bitumiczną na gorąco. Nawierzchnia: cienka warstwa na zimno z mieszanki mineralno-bitumicznej. Parametry określające wielkość realizowanej inwestycji, kategoria drogi - D, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 30 km/godz., długość odcinka - 0,178 km, szerokość jezdni - 3,3 m do 4,6 m Przebudowę zlokalizowano w obszarze zabudowanym w granicach pasa drogowego który jest własnością gminy Bartniczka. Szerokość pasa drogowego od 8 do 10 m. 4. droga gminna nr 080605C w Jastrzębiu od km 0+000 do km 0+075 ; dz nr 233 Zakres robót: roboty przygotowawcze: oczyszczenie nawierzchni, masą bitumiczną na gorąco. Nawierzchnia: cienka warstwa na zimno z mieszanki mineralno-emulsyjnej. Parametry określające wielkość realizowanej inwestycji, kategoria drogi - L, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 40 km/godz., długość odcinka - 0,075 km, szerokość jezdni - 5,0 m Przebudowę zlokalizowano w obszarze zabudowanym w granicach pasa drogowego który jest własnością gminy Bartniczka. Szerokość pasa drogowego od 8 do 9 m. 5. droga gminna nr 080608C Jastrzębie - Przydatki - Świerczynki od km 0+000 do km 0+440; dz nr 55/3 Zakres robót: roboty przygotowawcze: oczyszczenie nawierzchni, regulacja wysokości urządzeń podziemnych, remonty cząstkowe masą bitumiczną na gorąco, wyrównanie nawierzchni cienką warstwą na zimno z mieszanki mineralno-emulsyjnej Nawierzchnia: cienka warstwa na zimno z mieszanki mineralno - emulsyjnej. Parametry określające wielkość realizowanej inwestycji, kategoria drogi - L, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 40 km/godz., długość odcinka - 0,440 km, szerokość jezdni - 5,0 m do 6,2 m Przebudowę zlokalizowano w obszarze zabudowanym w granicach pasa drogowego który jest własnością gminy Bartniczka. Szerokość pasa drogowego od 8 do 10 m. 6. droga gminna Osiedle domków jednorodzinnych w Komorowie - dz nr 36/15; 36/16 Zakres robót: roboty przygotowawcze: oczyszczenie nawierzchni, remonty cząstkowe masą bitumiczną na gorąco. Nawierzchnia: cienka warstwa na zimno z mieszanki mineralno-emulsyjnej. Parametry określające wielkość realizowanej inwestycji, kategoria drogi - L, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 30 km/godz. Powierzchnia 1506 m2 Przebudowę zlokalizowano w obszarze zabudowanym w granicach pasa drogowego który jest własnością gminy Bartniczka. Zadanie II 1. droga gminna nr 080619C Samin - Zembrze od km 0+000 do km 0+870; dz nr 17/1; 17/2; 20/3; 20/5; 21/3; 22/1; 23; 24/1; 24/2 Zakres robót: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne: oczyszczenie nawierzchni, ścinanie poboczy - usunięcie darniny, wywiezienie nadmiaru gruntu, remonty cząstkowe emulsją asfaltową i grysami kamiennymi Nawierzchnia: powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami kamiennymi. Parametry określające wielkość realizowanej inwestycji, kategoria drogi - L, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 40 km/godz., długość odcinka - 0,870 km, szerokość jezdni - 5,0 m , pobocza gruntowe - średnio 1 m Przebudowę zlokalizowano w granicach pasa drogowego który jest własnością gminy Bartniczka. Szerokość pasa drogowego od 9 do 11 m. 2. droga gminna nr 080603C Stare Świerczyny - Koziary - Świerczynki od km 0+000 do km 1+620; dz nr 161/3; 6/1. Zakres robót: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne: oczyszczenie nawierzchni, ścinanie poboczy - usunięcie darniny, wywiezienie nadmiaru gruntu, remonty cząstkowe emulsją asfaltową i grysami kamiennymi, skropienie emulsją asfaltową Nawierzchnia: powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami kamiennymi. Parametry określające wielkość realizowanej inwestycji, kategoria drogi - L, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 40 km/godz., długość odcinka - 1,620 km, szerokość jezdni - 5 m , pobocza gruntowe - 1,0 m Przebudowę zlokalizowano w granicach pasa drogowego który jest własnością gminy Bartniczka. Szerokość pasa drogowego od 8 do 12 m. 3. droga gminna nr 080603C Stare Świerczyny - Koziary - Świerczynki od km 3+573 do km 4+233; dz nr 121 Zakres robót: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne: oczyszczenie nawierzchni, ścinanie poboczy - usunięcie darniny, wywiezienie nadmiaru gruntu, remonty cząstkowe masą bitumiczną na gorąco, emulsją asfaltową i grysami kamiennymi . Nawierzchnia: powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami kamiennymi. Parametry określające wielkość realizowanej inwestycji, kategoria drogi - L, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 40 km/godz., długość odcinka - 0,660 km, szerokość jezdni - 4,8 m , pobocza gruntowe - średnio 1 m Przebudowę zlokalizowano w granicach pasa drogowego który jest własnością gminy Bartniczka. Szerokość pasa drogowego od 8 do 10 m. 4. droga gminna nr 080602C Stare Świerczyny - Nowe Świerczyny od km 0+000 do km 1+170; dz nr 227. Zakres robót: roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i ziemne: oczyszczenie nawierzchni, ścinanie poboczy - usunięcie darniny, wywiezienie nadmiaru gruntu, remonty cząstkowe emulsją asfaltową i grysami kamiennymi. Nawierzchnia: powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami kamiennymi. Parametry określające wielkość realizowanej inwestycji, kategoria drogi - L, kategoria ruchu - KR 1, prędkość projektowa - 40 km/godz., długość odcinka - 1,170 km, szerokość jezdni - 4,6 m , pobocza gruntowe - 0,75 m - 1 m. Przebudowę zlokalizowano w granicach pasa drogowego który jest własnością gminy Bartniczka. Szerokość pasa drogowego od 9 do 11 m..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium na cały okres związania ofertą. Zamawiający określa kwotę wadium w wysokości: 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00 gr.). W tym: Część I - 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące zł) Część II - 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące zł) Wadium ma być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 98 1020 5024 0000 1502 0010 2186 PKO Bank Polski Oddział w Brodnicy z tytułem Wadium WIŚR.271.1.1.2016. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert, zaś dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. Kasa Urzędu Gminy wadium nie przyjmuje. W przypadku wniesienia wadium w poręczeniach lub gwarancjach, oryginał dokumentu należy załączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Koperta ta powinna być oznakowana w następujący sposób: WADIUM W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Bartniczka. Poręczenie lub gwarancja ma zawierać zapis uwzględniający wszystkie warunki zatrzymania wadium, określone w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Gwarancja(-e) ma(-ją) być, co najmniej gwarancją(-ami) bezwarunkową(-ymi), nieprzenoszalną (-ymi) oraz zawierać oświadczenie o nieodwołalnym i bezwarunkowym zobowiązaniu do zapłaty wskazanej kwoty na pierwsze żądanie Zamawiającego.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował z należytą starannością: -dwie roboty obejmujące roboty w zakresie naprawy dróg o wartości każdej roboty minimum 150 000,00 zł (wraz z należnym podatkiem VAT). Za robotę budowlaną wykonaną w sposób należyty Zamawiający uważa robotę budowlaną zakończoną wydaniem protokołu końcowego po rozliczeniu przedmiotu umowy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi we właściwych specjalnościach. Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290). oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że zarazem: 1) posiada(-ją) środki finansowe w wysokości, co najmniej 350 000,00 zł lub posiada (-ją) zdolność kredytową w wysokości co najmniej 350 000,00 zł, 2) jest(są) ubezpieczony(-eni) od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę gwarancyjną na jedno i wszystkie zdarzenia w wysokości co najmniej 350 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o podwykonawcach 2) Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, pełnomocnictwo takie może wynikać z dołączonej do oferty umowy konsorcjum lub umowy spółki cywilnej, 2) Wykonawca, który polegać będzie na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. (Oryginał)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość opkresu gwarancji i rękojmi - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bartniczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Bartniczka 87-321 Bartniczka ul. Brodnicka 8 pok. nr 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Bartniczka 87-321 Bartniczka ul. Brodnicka 8 pok. nr 2 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie II - Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Bartniczka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - zadania wydzielone ze względu na zakres robót dotyczący nawierzchni zadanie I nawierzchnia - cienka warstwa na zimno z mieszanki mineralno-emulsyjnej zadanie II nawierzchnia - powierzchniowe utrwalenie nawierzchni emulsją asfaltową i grysami kamiennymi.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.08.2016.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość okresu gwarancji i rękojmi - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.