eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kępno › Przebudowa ulicy Walki Młodych w Kępnie - rondo

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Kępno: Przebudowa ulicy Walki Młodych w Kępnie - rondo
Numer ogłoszenia: 134551 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 97785 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kępno, ul. Ratuszowa 1, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, tel. 62 78 25 800, faks 62 78 25 801.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ulicy Walki Młodych w Kępnie - rondo.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: A. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zadania jest realizacja zadania p.n. Przebudowa ulicy Walki Młodych w Kępnie - rondo obejmująca przebudowę drogi gminnej od km 0+900,00 do km 0+999,00, w tym m.in.: 1) rozebranie istniejących warstw nawierzchni i wykonanie robót ziemnych, 2) zabezpieczenie infrastruktury zlokalizowanej w pasie drogowym, 3) wykonanie stabilizacji cementem o Rm=5MPa o grubości 15 cm o powierzchni ok. 235 m2, 4) wykonanie stabilizacji cementem o Rm=5MPa o grubości 25 cm o powierzchni ok. 1730 m2, 5) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 10 cm o powierzchni ok. 230 m2, 6) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 22 cm o powierzchni ok. 765 m2, 7) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości 25 cm o powierzchni ok. 620 m2, 8) wykonanie podbudowy z betonu C12/15 o grubości 28 cm o powierzchni ok. 80 m2, 9) wykonanie podbudowy z betonu C12/15 o grubości 33 cm o powierzchni ok. 110 m2, 10) wykonanie podbudowy z betonu asfaltowego AC22P o grubości 12 cm (w dwóch warstwach 5cm + 7cm) o powierzchni ok. 738 m2, 11) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC16W (warstwy wiążącej o grubości 6cm) o pow. ok. 610 m2, 12) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC16W (warstwy wiążącej o grubości 8cm) o pow. ok. 720 m2, 13) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego AC11S (warstwy ścieralnej o grubości 4 cm) o pow. ok. 880 m2, 14) wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego SMA (warstwy ścieralnej o grubości 4 cm) o pow. ok. 710 m2, 15) wykonanie nawierzchni pierścienia przejazdowego z kostki granitowej rzędowej gr. 15cm w ilości ok. 110 m2, 16) montaż urządzeń zabezpieczających - rur osłonowych, studni zaworów, 17) regulacje studni urządzeń podziemnych, 18) wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 19) budowa i rozbudowa linii oświetlenia ulicznego wraz z słupami (3szt.) i oprawami oświetleniowymi (5 szt.), 20) wykonanie przepustów rurowych o średnicy 50cm z rur PHED o długości 50mb i 20mb. Wykonawca dostarczy i zamontuje tablice oznakowania pionowego projektowanego na skrzyżowaniu z drogą wojewódzką wielkości S (średnie). Należy stosować znaki drogowe poryte folią odblaskową III generacji. Zamawiający zastrzega sobie przejęcie wybranych materiałów z rozbiórki: znaków pionowych, tłucznia oraz destruktu. UWAGA! Zamawiający informuje, że na terenie placu budowy prowadzone są obecnie przez firmę Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe SA w Kępnie, względnie przez jej podwykonawców roboty budowlane związane z wykonywaniem robót w ramach zamówienia pn. Przebudowa ulicy Walki Młodych w Kępnie obejmujące przebudowę drogi gminnej od km 0+000,00 do km 0+900,00 wraz z budową wodociągu na odcinku od km 0+000,00 do km 0+999,00. Roboty budowlane, wykonywane przez KPDM SA w Kępnie, zgodnie z umową mają zostać zakończone do dnia 31 sierpnia 2016 r. Zamawiający umożliwi wykonawcom zamierzającym złożyć oferty dokonanie oględzin w miejscu planowanych robót budowlanych oraz zapoznanie się z harmonogramem robót wykonywanych przez KPDM SA. Zamówieniem objęte są również: - wykonanie projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia prac oraz jego realizacji, - wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót, - pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, ewentualne wskazanie granic, inwentaryzacja powykonawcza w formie papierowej (4 egzemplarze) i w elektronicznej, - wszelkie naprawy urządzeń nad- i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, - dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, - przeprowadzenie wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia i przekazaniem go do eksploatacji, itp. - zabezpieczenie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, - inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. Materiały nieprzydatne do wbudowania należy odwieźć na składowisko odpadów. Koszty związane z gospodarowaniem odpadami, tj. transport, odzysk, unieszkodliwienie, deponowanie na składowisku odpadów poniesie Wykonawca. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zadania został określony w dokumentacji projektowej a także specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowią załączniki do nin. SIWZ. Niedoszacowanie, pominięcie oraz brak rozpoznania zakresu przedmiotu umowy nie może być podstawą do żądania zmiany ceny, którą należy traktować jako ryczałtową. Wykonawca zamówienia zobowiązany jest przewidzieć wszystkie okoliczności, które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. W związku z powyższym zalecane jest od oferentów bardzo szczegółowe sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia. B. W przypadku gdy w SIWZ pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, wskazując, że minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać oferty równoważne to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w SIWZ i załącznikach. C. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że materiał jest równoważny w stosunku do wymogów określonych przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno - jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty). D. Zamawiający wymaga od Wykonawcy udzielenia minimum 3-letniej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty budowlane. E. Zadanie realizowane w ramach programu pod nazwą Program rozwoju gminnej i powiatowej infrastruktury drogowej na lata 2016 - 2019. Dofinansowanie na rok 2016. Przedmiot zamówienia według kodu CPV: Roboty budowlane 45 00 00 00-7 Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45 20 00 00-9 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45 23 00 00-8 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45 23 30 00-9 Przygotowanie terenu pod budowę 45 10 00 00-8 Roboty w zakresie budowy dróg 45 23 31 20-6..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.20.00.00-9, 45.23.00.00-8, 45.23.30.00-9, 45.10.00.00-8, 45.23.31.20-6.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Kępińskie Przedsiębiorstwo Drogowo - Mostowe SA, ul. Przemysłowa 8, 63-600 Kępno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 760424,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 750394,87

  • Oferta z najniższą ceną: 750394,87 / Oferta z najwyższą ceną: 750394,87

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.