eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa agregatu pompowego, sprężarki spiralnej oraz 2 szt. pomp dla przepompowni ścieków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-30

Łódź: Dostawa agregatu pompowego, sprężarki spiralnej oraz 2 szt. pomp dla przepompowni ścieków
Numer ogłoszenia: 13453 - 2015; data zamieszczenia: 30.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o. , ul. Piotrkowska 190, 90-368 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6649100, faks 042 6649102.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lsi.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa agregatu pompowego, sprężarki spiralnej oraz 2 szt. pomp dla przepompowni ścieków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, przez którą rozumie się sprzedaż i transport do wskazanego miejsca, fabrycznie nowych, tzn. wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy i nieeksploatowanych następujących urządzeń: a. podwodny agregat pompowy dla Wydziału Produkcji Wody Łódź - 1 szt.; b. sprężarka spiralna dla Wydziału Sieci Kanalizacyjnej ZWiK Sp. z o.o. - 1 szt.; c. pompy dla przepompowni ścieków - 2 szt.; 2. Każde z oferowanych urządzeń musi być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania protokołu odbioru i przekazania do eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzach asortymentowych stanowiących załączniki nr 4 a-d do SIWZ, odpowiednio dla każdej z części zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.80-8, 42.12.22.20-8, 42.12.30.00-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 84.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części 1 - 150,00 zł; dla części 2 - 1100,00 zł; dla części 3 - 800,00 zł; dla części 4 - 400,00 zł. 2. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w rozdziale 10.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 414 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym, udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego www.lsi.net.pl). W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 5 Regulaminu Sektorowego, w tym warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 414 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym, udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego www.lsi.net.pl). W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 5 Regulaminu Sektorowego, w tym warunek posiadania wiedzy i doświadczenia - ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 414 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym, udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego www.lsi.net.pl). W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 414 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym, udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego www.lsi.net.pl). W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Niniejsze postępowanie nie jest zamówieniem publicznym w myśl przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - jest to zamówienie sektorowe o wartości poniżej kwoty wynikającej z przepisów wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Pzp, tj. poniżej 414 000 euro. Postępowanie jest prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego sektorowego na podstawie Regulaminu udzielania zamówień sektorowych przez ŁSI sp. z o.o. (zwanego dalej Regulaminem Sektorowym, udostępnionego na stronie internetowej Zamawiającego www.lsi.net.pl). W związku z tym, zamiast dokumentów wymaganych ustawą, Zamawiający żąda ich odpowiedników określonych w Regulaminie Sektorowym. 2. Ocena spełniania tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale 6 ust. 1 pkt 1) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane urządzenia spełniają wymagania Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wypełniony Formularz asortymentowy dla części zamówienia, na którą składa ofertę, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 4 a - d do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia), a także dokumenty, o których mowa w Formularzach asortymentowych w pkt. E.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 80
  • 2 - Okres gwarancji - 20

IV.2.2)

przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: tak, adres strony, na której będzie prowadzona: Aukcja elektroniczna zostanie przeprowadzona na stronie https://pilot-zp.proe.biz/

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany istotnych postanowień umowy w przypadkach określonych w § 11 wzoru umowy, tj. w następujących przypadkach: 1. zwiększeniu stawki podatku VAT, jeżeli zmiana taka wynikać będzie ze zmiany przepisów - w takiej sytuacji ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia netto Wykonawcy; 2. zmniejszeniu stawki podatku VAT, jeżeli zmiana taka wynikać będzie ze zmiany przepisów - w takiej sytuacji ulegnie zmianie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy; 3. Terminu dostawy, jednakże wyłącznie, gdy potrzeba taka wynikać będzie z przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy - wówczas Strona, w której interesie leży zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, przed upływem terminów określonych w § 2 niniejszej umowy, przedstawi drugiej pisemny wniosek wraz z uzasadnieniem i w ciągu 2 dni uzgodniony zostanie nowy termin, poprzez zawarcie stosownego aneksu do niniejszej umowy. Ww. zmiany wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lsi.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódzka Spółka Infrastrukturalna sp. z o.o., Łódź, ul. Piotrkowska 190, III piętro - Biuro Zamówień i Umów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2015 godzina 12:00, miejsce: Łódzka Spółka Infrastrukturalna Sp. z o.o., Łódź, ul. Piotrkowska 190, I piętro -Sekretariat..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Agregat pompowy do wody czystej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, przez którą rozumie się sprzedaż i transport do wskazanego miejsca, fabrycznie nowych, tzn. wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy i nieeksploatowanych następujących urządzeń: a. podwodny agregat pompowy dla Wydziału Produkcji Wody Łódź - 1 szt. 2. Każde z oferowanych urządzeń musi być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania protokołu odbioru i przekazania do eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzach asortymentowych stanowiących załącznik nr 4 a do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.24.80-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprężarka spiralna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, przez którą rozumie się sprzedaż i transport do wskazanego miejsca, fabrycznie nowych, tzn. wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy i nieeksploatowanych następujących urządzeń: b. sprężarka spiralna dla Wydziału Sieci Kanalizacyjnej ZWiK Sp. z o.o. - 1 szt. 2. Każde z oferowanych urządzeń musi być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania protokołu odbioru i przekazania do eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzach asortymentowych stanowiących załącznik nr 4 b do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.30.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pompa ściekowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, przez którą rozumie się sprzedaż i transport do wskazanego miejsca, fabrycznie nowych, tzn. wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy i nieeksploatowanych następujących urządzeń: a. pompa dla przepompowni ścieków - 1 szt. - ul. Zakładowa 2. Każde z oferowanych urządzeń musi być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania protokołu odbioru i przekazania do eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzach asortymentowych stanowiących załącznik nr 4 c do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.22.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pompa ściekowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, przez którą rozumie się sprzedaż i transport do wskazanego miejsca, fabrycznie nowych, tzn. wyprodukowanych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą realizacji dostawy i nieeksploatowanych następujących urządzeń: a. pompa dla przepompowni ścieków - 1 szt. - ul. Kujawska 27 2. Każde z oferowanych urządzeń musi być objęte minimum 24-miesięczną gwarancją, liczoną od daty podpisania protokołu odbioru i przekazania do eksploatacji. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzach asortymentowych stanowiących załącznik nr 4 d do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.12.22.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 84.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 80
    • 2. Okres gwarancji - 20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.