eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Dostawa materiałów administracyjno-biurowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Toruń: Dostawa materiałów administracyjno-biurowych
Numer ogłoszenia: 134508 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 93740 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4620, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 653 36 94, faks 56 653 36 60.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów administracyjno-biurowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów administracyjno-biurowych w asortymencie i ilości wskazanej w Załączniku nr 1 SIWZ. 2. Szczegółowe wymogi dla przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 1 do SIWZ. 3. Ewentualne wskazanie przez Zamawiającego w SIWZ producenta lub nazwy handlowej określa klasę produktu będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Zamawiający określił minimalne parametry techniczne i jakościowe, jakie muszą spełniać oferowane materiały oraz wymagane warunki realizacji zamówienia. Jeżeli Wykonawca zaoferuje materiały równoważne, ciężar wykazania równoważności leży po stronie Wykonawcy. 4. Dostarczone materiały muszą być nowe, nieużywane i wolne od wad prawnych i fizycznych oraz roszczeń osób trzecich. 5. Miejsce realizacji dostaw: - 12 Wojskowy Oddział Gospodarczy, ul. Okólna 37, 87-100 Toruń - Centrum Szkolenia Artylerii i Uzbrojenia (CSAiU) w Toruniu, ul. Sobieskiego 36, 87-100 Toruń - 2 Pułk Inżynieryjny, ul. Dworcowa 56, 88-100 Inowrocław. Wykaz asortymentu i ilości przeznaczonych do dostawy w poszczególne powyżej wskazane lokalizację zostanie ustalona przez Zamawiającego po zawarciu umowy w trybie roboczym i przekazana do informacji Wykonawcy. 6. Dostawa będzie jednorazowa do każdej z w/w lokalizacji, za wyjątkiem poz. 287 - papier biały do wydruków i kopiowania do drukarek laserowych i atramentowych A4, gramatura 80, stopień bieli CIE 165. Wykonawca dostarczy do Odbiorców w dwóch transzach (1 transza - w terminie jednego miesiąca od dnia zawarcia umowy, 2 transza - wrzesień 2016 r.). Natomiast poz. 229, 230, 231, 237 i 284 (kalendarze na 2017 r.) Wykonawca dostarczy w drugiej transzy. 7. Wykonawca przed każdą planowaną dostawą musi uzgodnić termin dostawy z osobą wyznaczoną do kontaktów przez Zamawiającego - p. A. KARPIŃSKI. 8. Wykonawca dostarczy materiały na własny koszt i ryzyko, ponosząc także koszty załadunku, rozładunku, opakowania i zabezpieczenia podczas transportu oraz ubezpieczenia. Wykonawca zobowiązany jest do właściwego opakowania dostarczonych materiałów oraz do ich zabezpieczenia na czas transportu, aby wydać je Zamawiającemu w należytym stanie. Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę materiałów do miejsca przeznaczenia (braki i wady powstałe w czasie transportu). 9. Odbiór ilościowy i jakościowy przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w miejscu dostawy. Upoważniony przedstawiciel Odbiorcy sprawdzi zgodność materiałów z umową. Przedmiot zamówienia będzie uznany za dostarczony, jeżeli Wykonawca skutecznie przekaże go Odbiorcy tj. na podstawie protokołu przyjęcia - przekazania podpisanego przez przedstawicieli Odbiorcy i Wykonawcy. W przypadku korzystania z usług firm kurierskich podczas realizacji umowy protokoły przyjęcia-przekazania podpisuje komisja Odbiorcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa materiałów administracyjno-biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe UNITED Sebastian Neuman, ul. Kusocińskiego 3, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 461277,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 605492,37

  • Oferta z najniższą ceną: 599381,04 / Oferta z najwyższą ceną: 718686,95

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.