eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłakowice › OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z USŁUGĄ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI TERENU W KARKONOSKIM CENTRUM GOSPODARKI ODPADAMI W ŚCIĘGNACH - KOSTRZYCY

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Mysłakowice: OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z USŁUGĄ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI TERENU W KARKONOSKIM CENTRUM GOSPODARKI ODPADAMI W ŚCIĘGNACH - KOSTRZYCY
Numer ogłoszenia: 134480 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami Sp. z o.o. w Bukowcu , Bukowiec, ul. Robotnicz 6, 58-533 Mysłakowice, woj. dolnośląskie, tel. 75 71 31 271, faks 75 71 31 271.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OCHRONA OSÓB I MIENIA WRAZ Z USŁUGĄ UTRZYMANIA CZYSTOŚCI TERENU W KARKONOSKIM CENTRUM GOSPODARKI ODPADAMI W ŚCIĘGNACH - KOSTRZYCY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia wraz z usługą utrzymania czystości terenu w Karkonoskim Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy (składowisko odpadów). Usługa realizowana będzie zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym wymaganiami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity - Dz.U. z 2014 poz. 1099). W ramach umowy Wykonawca zobowiązany będzie także do wykonywania innych czynności, których szczegółowy wykaz zamieszczono poniżej.Szczegółowe warunki realizacji umowy z zakresu ochrony osób i mienia oraz szczegółowy wykaz czynności objętych przedmiotem zamówienia:I.Harmonogram czynności służb ochrony a)(obszar zaznaczony w Załączniku nr 1 kolorem czerwonym):- ochrona fizyczna mienia 24 h/d, - ochrona nieruchomości przed włamaniem, grabieżą i penetracją osób niepożądanych, - zabezpieczenie obiektów przed kradzieżą, włamaniem i dewastacją,- ochrona mienia pod względem przeciwpożarowym,- ochrona mienia przed zniszczeniem, uszkodzeniem mogącym stanowić zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi oraz środowiska, - wpuszczanie na teren obiektów wyłącznie osoby posiadające odpowiednie zezwolenie,- dopilnowanie przestrzegania bezwzględnego zakazu przebywania osób postronnych na terenie składowiska,- legitymowanie osób przybywających na teren obiektu i odnotowanie w książce ochrony i mienia i nazwiska przybyłego oraz celu wizyty,- uniemożliwienie wstępu na ochraniany teren osobom będącym pod wpływem alkoholu, środków odurzających bądź osobom zachowującym się w sposób agresywny, - niezwłoczne zawiadomienie właściciela i policji o zaistnieniu przestępstwa na terenie ochranianego obiektu oraz zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed zatarciem śladów pozostawionych przez sprawców,- niezwłoczne zawiadomienie właściciela i straży pożarnej w przypadku pożaru w ochranianym obiekcie, - patrolowanie obiektu wg przedstawionego przez Wykonawcę (w ciągu 7 dni od podpisania umowy) graficznego planu ochrony z wyznaczonymi punktami kontrolnymi zatwierdzonymi przez Zamawiającego (zakup i montaż odpowiednich czytników punktów kontrolnych leży po stronie Wykonawcy),- patrolowanie obiektu zarówno w dzień jak i w nocy raz na dwie godziny wg trasy wyznaczonej na w/w planie graficznym,- stosowanie środków przymusu bezpośredniego w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie,- w uzasadnionych przypadkach zatrzymanie sprawcy włamania, kradzieży lub innego przestępstwa dokonanego na szkodę Zamawiającego i niezwłoczne przekazanie Policji.- w sytuacjach tego wymagających podejmowanie interwencji przez własną zmotoryzowaną grupę interwencyjną: a) zadaniem grupy interwencyjnej jest szybkie (maksymalnie 15 minut) dotarcie do monitorowanego obiektu, sprawdzenie przyczyny alarmu i zabezpieczenie jego w przypadku stwierdzenia śladów włamania,- prowadzenie książki ochrony do której będą wpisywane obejmowane dyżury przez poszczególnych pracowników oraz wszystkie zdarzenia, które będą miały miejsce podczas służby,- prowadzenie książki wydanie - przyjęcie kluczy,- konserwacja istniejącego systemu alarmowego 2 razy w roku (pierwszy miesiąc półrocza) wg czynności, potwierdzone protokołem tj.:a)badanie czułości czujek - regulacja,b) badanie poboru prądu czujek - regulacja,c)sprawdzenie zamocowania urządzeń,d)sprawdzenie działania: komunikatora radio, komunikatora tlf, manipulatorów e) sprawdzenie stanu okablowania systemu,f)pomiary poboru prądu Centrali Alarmowej,g)badanie współdziałania systemu,h)badanie czasów operacyjnych, i)sprawdzenie skuteczności działania, - dbanie o zieleń: koszenie traw, przycinanie krzewów w okresie letnim, w miarę potrzeb,- w okresie zimowym odśnieżanie bram i szlaków komunikacyjnych oraz placów przed budynkami,- Plan sytuacyjny Karkonoskiego Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia.2. Wymagane jest zatrudnienie dostatecznej liczby osób zgodnie z normami określonymi w Kodeksie Pracy. 3. Wymagane jest posiadanie przez Wykonawcę na terenie (Mysłakowic, Podgórzyna, Karpacza, Kowar lub Jeleniej Góry) własnej grupy interwencyjnej, w skład której wchodzą pracownicy ochrony posiadający wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wydany przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.). Czas reakcji grupy interwencyjnej, tj. przyjazdu do siedziby Zamawiającego i podjęcia ewentualnych, koniecznych czynności nie może być dłuższy niż 15 minut od momentu wezwania.II.Zakres obowiązków Wykonawcy1.Sprawdzenie stanu zamknięć, zabezpieczeń i plomb.2. Sprawdzenie prawidłowości zamknięcia drzwi i okien po opuszczeniu pomieszczeń przez pracowników Zamawiającego.3.Zgłaszanie Zamawiającemu braków lub naruszeń dotyczących stanu ochranianego mienia (wymagana forma pisemna).4.Skontrolowanie, czy po zamknięciu pomieszczeń i budynków oraz opuszczeniu ich przez pracowników Zamawiającego osoby obce opuściły obiekty i obszar chroniony (dotyczy pomieszczeń objętych usługą). 5.Pobieranie, wydawanie i przechowywanie kluczy od pomieszczeń. Pracownik ochrony za pokwitowaniem w książce ewidencji kluczy przejmuje na przechowanie i wydaje, za pokwitowaniem. Przy przyjęciu i wydaniu kluczy odnotowuje się dokładny czas zdania i wydania kluczy, potwierdzając własnoręcznym podpisem przyjmującego i pobierającego.Po zakończeniu pracy pracownik ochrony winien sprawdzić czy wszystkie klucze zostały zdane do depozytu na przechowanie, a w przypadku stwierdzenia braku przekazać informację o zaistniałym fakcie osobie wskazanej w umowie przez Zamawiającego. Jednocześnie należy ten fakt odnotować w książce służby.6.Ciągłe, aktywne przebywanie pracowników Wykonawcy na terenie obiektów (obszaru) podlegających ochronie wg harmonogramu służb ochrony.7.Wezwanie osób nie posiadających uprawnień do przebywania na obszarze lub obiekcie chronionym albo zakłócających porządek, będących w stanie nietrzeźwym, do ich opuszczenia. 8.Ujęcie osób stwarzających, w sposób oczywisty, bezpośrednie zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także ochranianego mienia, niezwłoczne powiadomienie Policji i przekazanie ujętego przybyłym funkcjonariuszom. Zastosowanie środków przymusu bezpośredniego podczas wykonywania czynności ujęcia - wyłącznie na warunkach określonych w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 30 czerwca 1998 roku w sprawie szczegółowych warunków i sposobów użycia przez pracowników ochrony środków przymusu bezpośredniego (Dz.U. nr 89, poz. 563 z ewentualnymi późniejszymi zmianami).9.Nadzór i kontrolowanie funkcjonowania systemów alarmowych i p.poż., natychmiastowe działanie w przypadku ich uaktywnienia się.10.Legitymowanie i kontrola osób wchodzących i wychodzących z terenu dozorowanych obiektów oraz wjeżdżających i wyjeżdżających w pojazdach (czy posiadają aktualne dokumenty pozwalające na wstęp lub opuszczenie obiektu) za wyjątkiem osób zwolnionych od kontroli, zamieszczonych w wykazie przedstawionym przez Zamawiającego nie później niż w dniu rozpoczęcia realizacji niniejszej umowy. Prowadzenie stosownej ewidencji w dzienniku służby.11.Utrzymywanie w należytym porządku terenu bezpośrednio przyległego poszczególnym obiektom, tj. wejść (schodów, podejść) do budynków. Teren ten należy utrzymać w czystości, a w zimie należy go odśnieżyć i w razie konieczności posypać piaskiem.III.Środki techniczne Wykonawca zobowiązany jest wprowadzić i zastosować środki techniczne usprawniające realizację ochrony osób i mienia w ramach zawartej umowy:1.Urządzenia, narzędzia niezbędne do: koszenia, utrzymania czystości, odśnieżania.We wszystkie urządzenia (środki techniczne) określone w pkt 1 Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie wyposażyć swoich pracowników. Urządzenia winny być w pełni sprawne techniczne i posiadać wymagane atesty. Urządzenia te stanowią własność Wykonawcy.IV.Pozostałe obowiązki pracowników ochrony 1.W zakresie zabezpieczenia mienia przed pożarem, kradzieżą i zniszczeniem, pracownicy ochrony mają obowiązek ogólnej kontroli terenu zakładu. W przypadku stwierdzenia kradzieży, niedostatecznego zabezpieczenia mienia zakładu zgłaszają ten fakt upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego. Wszelkie zauważone usterki wpisują do książki służby.2.W zakresie oświetlenia terenu - zapalanie i wygaszanie o odpowiednich porach świateł zewnętrznych.3. Pracownik ochrony w trakcie wykonywania swoich obowiązków zobowiązany jest do:a. prowadzenia bieżącej lustracji osób wchodzących i wychodzących na i z terenu zakładu.b.prowadzenie bieżącej lustracji pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających /na i z/ terenu zakładu.c.W przypadkach szczególnych na polecenie Zamawiającego, może dokonać szczegółowej kontroli osób i pojazdów. W przypadku stwierdzenia naruszeń prawa, pracownik o fakcie tym powiadamia osobę wyznaczoną do współpracy przez Zamawiającego, a na ich polecenie Policję i fakt ten odnotowuje w książce służby.d.Przestrzeganie całkowitego zakazu wnoszenia napojów alkoholowych na teren zakładu. W przypadku stwierdzonej próby naruszenia tego zakazu, fakt ten odnotowuje w książce służby i przekazuje informację do osób nadzorujących. 4.Pracownicy ochrony obowiązani są do utrzymania estetyki wyznaczonych pomieszczeń służbowych. Obowiązkiem pracownika ochrony, po skończonej służbie jest, przekazać zmiennikowi pomieszczenie i wszystkie sprawy w należytym porządku, zapewniające sprawne wykonywanie dalszych czynności służbowych. O wszelkich brakach i usterkach stwierdzonych na zmianie należy poinformować zmiennika, a fakt ten odnotować w książce służby wyszczególniając usterki i braki.5.Pracownikom ochrony nie wolno wykonywać samodzielnie żadnych prac na terenie chronionym, które nie wynikają z zakresu obowiązków służbowych.6.Pracowników ochrony obowiązuje całkowity zakaż palenia tytoniu w miejscu pełnienia służby za wyjątkiem miejsc do tego wyznaczonych.7.Pracownikom ochrony zabrania się wpuszczania osób postronnych do miejsc pełnienia służby, z wyjątkiem osób upoważnionych do kontroli z ramienia Wykonawcy i Zamawiającego..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają zezwolenie (koncesję) na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie ciągłe usługi całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach użyteczności publicznej, których czas realizacji (w odniesieniu do każdej z usług), wyniósł lub wynosi do dnia złożenia oferty nie mniej niż 12 miesięcy (zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują na terenie (Mysłakowic, Podgórzyna, Karpacza, Kowar lub Jeleniej Góry) własną grupą interwencyjną, w skład której wchodzi minimum 3 pracowników ochrony posiadających wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wydany przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.). 8.1.3.2.Dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wydany przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.), zadania nadzoru (kierownictwa)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują co najmniej 1 osobą posiadającą wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wydany przez właściwego Komendanta Wojewódzkiego Policji zgodnie z przepisami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (t. j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1099 z późn. zm.), zadania nadzoru (kierownictwa)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj. świadczeniem usług ochrony osób i mienia, na kwotę minimum 3 000 000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Czas reakcji grupy interwencyjnej - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: kcgo.karkonosze.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy (składowisko odpadów).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Karkonoskie Centrum Gospodarki Odpadami w Ścięgnach - Kostrzycy (składowisko odpadów), w biurze Prezesa lub listownie (przesyłka) na adres Zamawiającego.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.