eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Klucze › Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kluczach wraz z instalacją solarną do podgrzewu wody w basenie i ciepłej wody użytkowej.- ETAP II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Klucze: Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kluczach wraz z instalacją solarną do podgrzewu wody w basenie i ciepłej wody użytkowej.- ETAP II
Numer ogłoszenia: 134445 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Klucze , ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze, woj. małopolskie, tel. 032 6428508, faks 032 6428052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina-klucze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Kluczach wraz z instalacją solarną do podgrzewu wody w basenie i ciepłej wody użytkowej.- ETAP II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Termomodernizacja budynku składającego się z segmentów A B C D E F W szkoły polegająca na: Dociepleniu ścian styropian gr 10 cm Dociepleniu ościeży styropian 3-5 cm Dociepleniu cokołów styropian gr 5 cm Wymianie okien drewnianych na PCV Dociepleniu stropu segment W styropian gr 14 cm Wymianie drzwi na aluminiowe Wymianie fasady na fasadę o profilu aluminiowym Wymianie okien na okna o profilu aluminiowym 2. Termomodernizacja części budynku - hala basenu Docieplenie ścian styropian gr 10 cm Docieplenie ościeży styropian 2 cm Docieplenie cokołów styropian gr 5 cm Wymiana drzwi na aluminiowe Wymiana okien drewnianych na PCV Wymiana okien na okna o profilu aluminiowym Modernizacja węzła cieplnego w części budynku - segment D Zasilanie w czynnik grzewczy poszczególnych seg. Szkoły przewidziano poprzez pompy zamontowane w rurociągach zasilających seg. Węzeł wyposażony w 2 wymienniki ciepła c.o. o mocy 965 kW każdy typ LC110-80 lub równoważny oraz w wymienniki c.w.u. typ JAD -K 6-50 o mocy 111kW lub równoważny. Pomiar zużycia ciepła realizowany przez układ pomiarowy z licznikiem MULTIKAL 66-C lub równoważny z ultradźwiękiem przepływu ULTRAFLOW II qp = 25 m3/h lun równoważny. Odpowietrzenie węzła wymiennikowego - zbiornikami odpowietrzającymi typu A .Zabezpieczenie instalacji po stronie niskich parametrów - zawór bezpieczeństwa SYR1915 DN32mm - o ciś 3 bar lub równoważny i naczynie przeponowe wzbiorcze Reflex N500/6lub równoważne . Pompy c.o. typu Magna, UPE,UPS lub równoważne. Regulacja pogodowa - typ PCD 1 lub równoważne .Nad rozdzielaczem zasilania w węźle cieplnym. (rozdzielacze, pompy, zbiorniki przeponowe, przewody, automatyka itd.). Wykonanie kompletnego przyłącza c.o. do części budynku - hali basenu ( rury 160mm, 140mm,219mm długości ok. 228mb.) Wymiana w części budynku -basen kompletnej instalacji c.o. na niskotemperaturowe grzejniki płytowe z zaworami termostatycznym. Modernizacja c. o. w pozostałych częściach budynku szkoły. Wymiana grzejników c.o. , montaż głowic termostatycznych Grzejniki płytowe głowice termostatyczne z nastawką wstępną. Szczegółowy zakres prac: Szczegółowy zakres robót został określony w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w kosztorysach ślepych oraz w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego. Projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót są zamieszczone na stronie internetowej Urzędu: www.gmina-klucze.pl - link BIP-Przetargi, a także są dostępne w siedzibie Zamawiającego - Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1 32-310 Klucze pok. Nr 305..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.22.00 - Roboty instalacyjne hydrauliczne 42.51.00.00 - Wymienniki ciepła, urządzenia do konfekcjonowania powietrza i urządzenia chłodzące oraz maszyny filtrujące 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.08.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu do składania ofert wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 42, poz. 275, z 2007). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank PEKAO S.A. Nr 48 1240 4748 1111 0000 4868 2084 z dopiskiem wadium. Dla Zamawiającego dokumentem potwierdzającym dokonanie wpłaty wadium jest uznanie kwoty wadium na rachunku zamawiającego (wpływ środków na rachunek zamawiającego). Za skuteczność operacji finansowo-bankowych odpowiada Wykonawca. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wadium wniesione w formie niepieniężnej należy zdeponować w Urzędzie Gminy Klucze - Referat Księgowości Finansowo - Budżetowej za potwierdzeniem odbioru. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem: gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Oferenta określone w art. 46 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych, okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania z ofertą określony w niniejszej specyfikacji. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 1) upłynął termin związania ofertą; 2) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; 3) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 7.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 2) który został wykluczony z postępowania; 3) którego oferta została odrzucona. 8. Złożenie przez wykonawcę, którego oferta została odrzucona lub wykluczona z postępowania, wniosku o zwrot wadium jest równoznaczne ze zrzeczeniem się przez wykonawcę prawa do wniesienia protestu. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 .Posiadają uprawnienia do wykonywania prac objętych zamówieniem, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. rozpoczęli i zakończyli w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% oferowanej ceny brutto 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 ust.1 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych). 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dostarczone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 6 specyfikacji wg formuły spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Ofertę na formularzu stanowiącym załącznik Nr 1 do SIWZ, wypełniona czytelnie, podpisana i opieczętowana przez osobę/y uprawnione do reprezentowania oferenta 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, 3) Kosztorys ofertowy, 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej: dokumenty te wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) Informację z Krajowego Rejestru Karnego albo również zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 6) Informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert. 7) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub przewidziana prawem zgoda na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wykonawcy lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8) Wykaz osób i podmiotów proponowanych do realizacji zadania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia wg zał. Nr 4.do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć kopie uprawnień budowlanych dla kierownika budowy w branży budowlanej, elektrycznej oraz instalacji sanitarnych, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem. Do uprawnień budowlanych należy dołączyć potwierdzenie członkostwa w Izbie Inżynierów Budownictwa (zgodnie z Ustawą z dnia 15.12.2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, Dz. U. 5/2001 poz. 42 z późn. zmianami). 9) Wykaz rozpoczętych i zakończonych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwóch robót odpowiadających swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50% oferowanej ceny brutto zał. Nr 5 do SIWZ). 10) Referencje potwierdzające, że wymienione powyżej roboty zostały wykonane z należytą starannością , zawierające nazwę, termin realizacji i wartość wykonanych robót . 11) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości co najmniej 50 % wartości umowy brutto. 12) Potwierdzenie wpłaty wadium. Udzielenie gwarancji na wykonanie przedmiotu zamówienia nie krótszej niż 36 miesięcy . Forma dokumentów. Wszystkie dokumenty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina-klucze.pl - link BIP- Przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Klucze ul. Partyzantów 1, 32-310 Klucze - pok. nr 305 od wtorku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30 w poniedziałek od 7.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Klucze - pok. Nr 117 (sekretariat) w godzinach pracy urzędu (7:30-15:30)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.