Ogłoszenie z dnia 2012-04-26
Szczecin: Roboty budowlane dodatkowe na najwyższej kondygnacji
w budynku głównym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 134438 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie, ul. Gen. Sikorskiego 3, 70-323 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 48 50 563, faks 091 48 57 603.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane dodatkowe na najwyższej kondygnacji w budynku głównym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dodatkowe na najwyższej kondygnacji w budynku głównym Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie polegające na: 1) wykonaniu obudowy istniejących korytek instalacji komputerowej płytą ognioodporną układana na ruszcie metalowym przy stropie drugiej kondygnacji w budynku głównym MOPR przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie. 2) ułożenie istniejącej instalacji oświetleniowej w stropie nad drugą kondygnacją w budynku głównym MOPR przy ul. Abramowskiego 19 w Szczecinie (w ślepym pułapie) w rurkach instalacyjnych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.42.00 - Instalowanie linii telefonicznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TARAN Sp. z o.o., ul. Bociania 40, 71-696 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4317,88 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 5310,99
Oferta z najniższą ceną: 5310,99 / Oferta z najwyższą ceną: 5310,99
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Z godnie z art. 67 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielania dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień dodatkowych, nieobjętych zamówieniem podstawowym i nieprzekraczających łącznie 50 % wartości realizowanego zamówienia, niezbędnych do jego prawidłowego wykonania, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, jeżeli: a) z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby poniesienia niewspółmiernie wysokich kosztów lub b) wykonanie zamówienia podstawowego jest uzależnione od wykonania zamówienia dodatkowego. W przedmiotowej sprawie zamówienie udzielane jest dotychczasowemu wykonawcy, dotyczy robót budowlanych i przy udzieleniu tego zamówienia wystąpiły łącznie następujące okoliczności: - przedmiotowe roboty nie są objęte zamówieniem podstawowym (w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotyczącej zamówienia podstawowego Zamawiający nie przewidział robót objętych niniejszym zamówieniem), - zamówienie dodatkowe nie stanowi więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego wynosi 184 124,40 zł brutto, - zamówienie dodatkowe jest niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia podstawowego (bez wykonania robót dodatkowych Zamawiający nie będzie mógł korzystać prawidłowo z przedmiotowej nieruchomości, narazi się na dodatkowe koszty i może spowodować niebezpieczeństwo dla zdrowia i życia użytkowników nieruchomości), wykonanie zamówienia stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia, z uwagi na fakt, że z przyczyn technicznych lub gospodarczych oddzielenie zamówienia dodatkowego od zamówienia podstawowego wymagałoby niewspółmiernie wysokich kosztów (po pierwsze konieczność wykonania obudowy koryt płytą ognioodporną typu GKF wyniknęła z braku możliwości obniżenia istniejących koryt ze względu na zbyt krótkie przewody instalacji komputerowej co stwierdzono dopiero po ich otwarciu w trakcie realizacji robót. Konieczne było wykonanie obudowy koryt zgodne z wymogami ochrony przeciwpożarowej budynku. Prace te są niewspółmiernie tańsze niż przekładka koryt z wymianą instalacji komputerowej, odpowiedni wpis dokonany został w dniu 16 kwietnia 2012 r., dzięki pracom dodatkowym uniknie się poniesienia kosztów przełożenia koryt z wymianą instalacji, po drugie nie mógł przewidzieć konieczność ułożenia istniejących przewodów oświetleniowych w rurkach instalacyjnych typu peszla, gdyż dopiero po rozebraniu istniejących warstw podłogowych i usunięciu warstwy izolacyjnej wykonanej z wełny mineralnej i polepy okazało się, że przewody elektryczne zasilające oprawy oświetleniowe ułożone były w ślepym pułapie bezpośrednio na podsufitce kartonowo-gipsowej bez żadnych zabezpieczeń co nie zapewniało klasy odporności pożarowej B na tej kondygnacji. Dzięki tym działaniom zamawiający uniknie kosztów demontażu podsufitu po wykonaniu zamówienia przez wykonawcę w celu zabezpieczenia łożenia istniejących przewodów oświetleniowych w rurkach instalacyjnych typu peszla zgodnie z przepisami przeciwpożarowymi, odpowiedni wpis dokonany został w dniu 16 kwietnia 2012 r.).
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa środków czystości i higieny do Aresztu Śledczego w Szczecinie i Oddziału Zewnętrznego w Stargardzie Aresztu Śledczego w Szczecinie
- Dostawa samochodu osobowego, hybrydowego typu plug-in
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Adaptacja przyziemia budynku nr 20 na terenie USK nr 2 w Szczecinie przy ul. Powstańców Wlkp. 72, obejmująca przebudowę i remont pomieszczeń na Regionalne Centrum Medycyny Cyfrowej PUM w Szczecinie
- Najem długoterminowy wraz z usługą serwisową i ubezpieczeniową fabrycznie nowych samochodów elektrycznych osobowych klasy C i D według klasyfikacji SAMAR W.01 z 2024 roku na okres 36 miesięcy
- Dokończenie zadania "Modernizacja obiektów sportowych przy Zachodniopomorskim Centrum Edukacji Morskiej i Politechnicznej w Szczecinie"
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej nr 4 o budynek sali gimnastycznej wraz z łącznikiem, przebudowa wiatrołapu w istniejącym budynku oraz budowa rozbiegu do skoku w dal.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na budowie toalety publicznej na potrzeby osób odwiedzających fokarium Stacji Morskiej im. prof. Krzysztofa Skóry Instytutu Oceanografii UG w Helu.
- Termomodernizacja obiektów oświatowych - CKZiU nr 1 Budowlanka
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa Centrum Aktywizacji Sportowej "Mszczonowianka"
- Rewitalizacja budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Zaduszniki - roboty budowlane wewnętrzne i zewnętrzne
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.