eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skierniewice › Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu i pożyczek w wysokości 2 700 000,00 zł

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-17

Skierniewice: Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu i pożyczek w wysokości 2 700 000,00 zł
Numer ogłoszenia: 134421 - 2009; data zamieszczenia: 17.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 102127 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Skierniewice, ul. Reymonta 23, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334615, faks 046 8333240.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu i pożyczek w wysokości 2 700 000,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Określenie przedmiotu zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w kwocie 2 700 000,00 zł na pokrycie deficytu budżetowego oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych zobowiązań z tytułu kredytu i pożyczek na okres 10 lat. b. Termin postawienia do dyspozycji środków finansowych - w dniu następnym po dniu podpisania umowy. c. Kredyt spłacany będzie w równych ratach miesięcznych - 119 rat; spłaty będą dokonywane w ostatnim dniu miesiąca. d. Zamawiający zastrzega sobie prolongatę rat na pół roku od dnia podpisania umowy. e. Spłata kapitału nastąpi od dnia 28.02.2010 w równych ratach miesięcznych. f. Spłata odsetek od kredytu nastąpi na koniec każdego miesiąca, począwszy od następnego miesiąca po podpisaniu umowy. W celu właściwego porównania cen należy przyjąć WIBOR 1 m z dnia 30.06.2009 + stała marża banku. Do ceny oferty oprócz oprocentowania (stała WIBOR + marża) należy doliczyć wszystkie prowizje. Należy przyjąć uruchomienie kredytu na dzień po podpisaniu umowy a spłata kredytu nastąpi do dnia 31.07.2019 . g. Prawnym zabezpieczeniem kredytu będzie weksel własny In blanco wraz z deklaracją wekslową. h. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej Zamawiającego do dokumentacji przetargowej dołącza się dokumenty: - Uchwała Budżetowa Gminy Skierniewice na rok bieżący; - Sprawozdanie z wykonania budżetu gminy za ostatni rok. - Inne pomocne dokumenty [tj.: sprawozdania, opinie, uchwały, zaświadczenia] i. Rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą usługi będą wykonywane w złotych polskich. j. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wcześniejszej spłaty długu. 3. Oferty częściowe - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamówienia uzupełniające - Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających. 5. Oferty wariantowe i równoważne - Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych i równoważnych. 6. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie przewiduje aukcji elektronicznej. 7. Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie przez Wykonawcę jakiejkolwiek części zamówienia podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 898793.93 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Bank Spółdzielczy w Sochaczewie, ul. Reymonta 18, 96-500 Sochaczew, ul. Reymonta 18, 96-500 Sochaczew, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 898793.93
  • Oferta z najniższą ceną: 898793.93 oferta z najwyższą ceną: 906220.12
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.