eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › Wymiana okien w budynkach dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-19

Biłgoraj: Wymiana okien w budynkach dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju
Numer ogłoszenia: 134400 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej, ul. T. Kościuszki 98/16, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 084 686 79 78, fax 084 6860254.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcezbilgoraj.lbl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w budynkach dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Wymiana okien w budynkach dydaktycznych Regionalnego Centrum Edukacji Zawodowej w Biłgoraju. Zakres rzeczowy robót przewidzianych do wykonania w ramach niniejszego zamówienia obejmuje: ·demontaż stolarki okiennej drewnianej, ·montaż stolarki okiennej z PCV bezołowiowego wysokoudarowego, skrzydła uchylno - rozwierne, kolor biały, dwuszynowe, o współczynniku przenikania ciepła U=1,6 W/m2xK dla całego okna, wyposażone w nawiewniki higrosterowane. Materiały użyte do wykonania zadania muszą być nowe, posiadać atesty, aprobaty i inne dokumenty wymagane prawem budowlanym. W/w dokumenty Wykonawca, który wygra przetarg musi dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze końcowym zadania. Uwaga: przed złożeniem oferty wymiary należy sprawdzić w naturze. 1.Okna w budynku szkolnym, 2.Okna w budynku warsztatów szkolnych, 3.Okna w budynku obróbki ręcznej, ·naprawa ościeży po zamontowaniu okna (tynk +malowanie), ·wymiana podokienników blaszanych na podokienniki z blachy powlekanej. 1.Zamówienie realizowane będzie w terminie do 35 dni od dnia obowiązywania umowy. 2.Zakres robót określa: a)specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, b)przedmiar robót, c)rysunek - widok okien. Wykaz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (zał nr 6), przedmiaru robót (zał nr 3), i rysunek - widok okien (zał nr 4), stanowią załączniki do SIWZ. 3.Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił gwarancji na przedmiot zamówienia na okres 60 miesięcy licząc od dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego. 4.Wykonawca podczas prowadzenia robót jest zobowiązany do zabezpieczenia terenu prac celem ograniczenia zapylenia i zanieczyszczenia obiektu w wyniku prowadzonych działań związanych z wymianą okien. 5.Wykonawca ma obowiązek przeprowadzenia wizji lokalnej obiektów, w których będą dokonywane prace.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do udziału w postępowaniu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień Publicznych, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonanie minimum dwóch robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda, - skierują do realizacji zamówienia osoby posiadające uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi umożliwiającymi wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt 1 ust. 2 niniejszej Specyfikacji oraz będące członkami właściwej Izby Samorządu Zawodowego, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 300 000 zł, 4. posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę dokumenty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia. z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg załącznika nr 7 do SIWZ. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawianego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 Wykonawca składa dokumenty określone w §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605). 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim zakresem i rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonanie minimum dwóch robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej drewnianej na PCV o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł brutto każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających - wg załącznika nr 8 do SIWZ. b)stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć wykonaniu zamówienia posiadają uprawnienia do wykonania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi umożliwiającym wykonanie przedmiotu zamówienia w zakresie wskazanym w pkt 1 ust. 2 niniejszej Specyfikacji wraz z aktualnymi zaświadczeniami o ich wpisie na listę członków właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 5. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) wykażą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej na kwotę minimum 300 000 zł, b) posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Wykonawca załączy do oferty kosztorysy ofertowe. 7.Wykonawca załączy do oferty pełnomocnictwo dla osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli ofertę składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik lub podmioty występujące wspólnie. 8.Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. 9.Wykonawca czyniąc zastrzeżenie, że pewne dokumenty nie mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania wskazuje podstawę prawną wyłączenia jawności danego dokumentu. Informacje te powinny być załączone do oferty w osobnym opakowaniu z napisem - Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcezbilgoraj.lbl.pl/php/akt.php

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 23-400 Biłgoraj, ul. T. Kościuszki 98, kadry szkoły lub za aliczeniem pocztowym na pisemny wniosek Wykonawcy. Cena specyfikacji wynosi 20 PLN (brutto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Edukacji Zawodowej, ul. Kościuszki 98, 23 - 400 Biłgoraj (w sekretariacie).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.