eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legionowo › Przebudowa ul. T. Kościuszki (odc. od ronda marsz. J. Piłsudskiego do granic Legionowa)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-18

Legionowo: Przebudowa ul. T. Kościuszki (odc. od ronda marsz. J. Piłsudskiego do granic Legionowa)
Numer ogłoszenia: 13433 - 2008; data zamieszczenia: 18.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Legionowo Urząd Miasta Legionowo, ul. marsz. J. Piłsudskiego 3, 05-120 Legionowo, woj. mazowieckie, tel. 022 774 20 31 w. 298, fax 022 774 02 32.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.legionowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. T. Kościuszki (odc. od ronda marsz. J. Piłsudskiego do granic Legionowa).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa ul. T. Kościuszki (odc. od ronda marsz. J. Piłsudskiego do granic Legionowa) o długości 923,67 m w Legionowie. Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców na roboty związane w wykonaniem nawierzchni z asfaltobetonu oraz z kostki betonowej. Ponadto Zamawiający dopuszcza zatrudnienie podwykonawców na roboty związane z regulacją uzbrojenia podziemnego jak: studnie kanalizacyjne, telekomunikacyjne, zasuwy wodociągowe i gazowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wpłaty wadium - 48.000,00 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy złotych)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1/3 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 p.z.p. oraz warunki szczegółowe: Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 2.000m2 nawierzchni asfaltobetonowej, Wykonali w okresie ostatnich pięciu lat co najmniej 500m2 nawierzchni z kostki betonowej lub płyt chodnikowych, Dysponują kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej uprawniające do kierowania robotami budowlanymi i jest członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie przeprowadzona przez komisję przetargową na podstawie wymaganych w SIWZ dokumentów, Zamawiający oceni spełnienie warunków w zależności od złożonych dokumentów na zasadzie /spełnia/, /nie spełnia/.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z art. 22 ust. 1. 3)kserokopia uprawnień osoby przewidzianej do pełnienia samodzielnej funkcji kierownika robót w specjalności drogowej wraz z kserokopią dokumentu stwierdzającego przynależność do izby samorządu zawodowego inżynierów budownictwa; 4)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty i miejsca wykonania (w tym nawierzchni z asfaltobetonu w m2) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie* (w przypadku planowanego zlecenia w/w robót podwykonawcy należy wskazać nazwę firmy z adresem - zgodnie z załącznikiem Nr 7 oraz przedłożyć informację o jego doświadczeniu w formie opisanej w niniejszym punkcie) (załącznik Nr 5), 5)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia robót drogowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem daty i miejsca wykonania (w tym nawierzchni z kostki betonowej w m2 lub nawierzchni z płyt chodnikowych w m2) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie* (w przypadku planowanego zlecenia w/w robót podwykonawcy należy wskazać nazwę firmy z adresem - zgodnie z załącznikiem Nr 7 oraz przedłożyć informację o jego doświadczeniu w formie opisanej w niniejszym punkcie) (załącznik Nr 6), 6)informacja o zleceniu wykonania przedmiotu zamówienia innym podmiotom (załącznik Nr 7).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. Termin gwarancji - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legionowo.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać w siedzibie Zamawiającego, bud. C, pok. 43 lub za zaliczeniem pocztowym.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2008 godzina 11:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, bud. A, pok. 2.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.