eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rossosz › BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY ROSSOSZ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-24

Rossosz: BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY ROSSOSZ
Numer ogłoszenia: 134331 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 103319 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Rossosz, ul. Lubelska 8, 21-533 Rossosz, woj. lubelskie, tel. 0-83 378 45 57, faks 0-83 378 45 66.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY ROSSOSZ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Budowa 99 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków położonych na terenie Gminy Rossoszsz we wsi Bordziłówka 11 sztuk, we wsi Mokre 11 sztuk, we wsi Kożanówka 21 sztuk, we wsi Romaszki 9 sztuk, we wsi Rossosz 44 sztuk, we wsi Musiejówka 3 sztuki. Szczegółowy zakres robót budowlanych znajduje się w dokumentacjach projektowych poszczególnych oczyszczalni przydomowych, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, a zakres robót wskazano pomocniczo w przedmiarach poszczególnych robót budowlanych i w kosztorysie ślepym. Występujące w dokumentacji projektowej, w przedmiarach robót i kosztorysach oraz w innych dokumentach nazwy, typy albo wskazane pochodzenie produktu są jedynie wyznacznikiem parametrów technicznych wymaganych w stosunku do przeznaczonych do wbudowania materiałów budowlanych i urządzeń technicznych. Wykonawca robót budowlanych zobowiązany będzie wykonać poniższy zakres robót: 1. Zorganizuje na własny koszt i utrzyma na czas budowy zaplecza techniczne poszczególnych budów przydomowych oczyszczalni ścieków, 2. Wykonawca robót budowlanych w ramach zamówienia wykona pełną obsługę geodezyjną zarówno przed, w trakcie realizacji robót jak i po wykonaniu robót budowlanych, której efektem będzie wykonana GEODEZYJNA INWENTARYZACJA POWYKONAWCZA, na którą uzyska skwitowanie z właściwego Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnych i Kartograficznych. 3. Wykonawca na własny koszt przywróci teren przyległy do budowy każdej z wybudowanych oczyszczalni do stanu pierwotnego, a ewentualne uszkodzenie lub zniszczenie składników majątku właścicieli posesji spowodowane prowadzonymi pracami budowlanymi, Wykonawca zobowiązuje się uregulować bezpośrednio z danym właścicielem posesji. 4. Wykonawca robót budowlanych będzie odpowiedzialny za realizację projektu zgodnie z dokumentacjami projektowo-technicznymi i dokonanym zgłoszeniem robót budowlanych oraz ze sztuką budowlaną i z przepisami Prawa budowlanego /Dz. U. 2013, poz. 1409 j. t./, oraz innymi obowiązującymi przepisami dotyczącymi realizacji przedmiotu inwestycji, a także będzie zobowiązany do; 4.1. Nawiązania stałej i ścisłej współpracy z osobami pełniącymi funkcje nadzorcze w niniejszym przedsięwzięciu to jest INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO. 4.2. Zapewnienia uprawnionym podmiotom oraz zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO prawa do pełnego wglądu we wszystkie zgromadzone przez Wykonawcę robót budowlanych dokumenty dotyczące przedmiotowej inwestycji, w tym także dokumentacji w wersji elektronicznej, przez cały okres jej przechowywania wraz z umożliwieniem tworzenia ich uwierzytelnionych kopii i odpisów. 4.3. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO podczas sporządzania wszelkich sprawozdań i wniosków końcowych o płatność do instytucji dofinansowującej projekt. 4.4. Udzielania niezbędnej pomocy zamawiającemu i INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO w prowadzeniu promocji projektu i udostępnianiu informacji o realizacji projektu opinii publicznej. 4.5. Opracowania Harmonogramu cyklu realizacji inwestycji łącznie z uzgodnieniem z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO, a następnie będzie systematyczne monitorował zgodności postępu prac budowlanych z opracowanym Harmonogramem. 4.6. Systematycznego wykonywania odpowiednich oznakowań o prowadzonych robotach budowlanych. 4.7. Wykonawca zobowiązany będzie do powodowania przestrzegania przez podległych uczestników procesu budowlanego przepisów ppoż. oraz Bezpieczeństwa i Higieny Pracy, przepisów ochrony środowiska i ruchu drogowego w obrębie miejsc wykonywania robót budowlanych, które powinny zapewniać bezpieczeństwo zarówno uczestnikom procesu inwestycyjnego jak i osobom postronnym, które nawet gdyby przypadkowo znalazły się na terenie lub w pobliżu terenu wykonywania robót budowlanych. W przypadku stwierdzenia zagrożenia zobowiązany będzie do podjęcia natychmiastowych działań zmierzających do likwidacji powstałego zagrożenia oraz przyczyny jego powstania. 4.8. Uczestniczenia w kontrolach przeprowadzanych przez organy Nadzoru Budowlanego i inne organy uprawnione do kontroli oraz opracowanie wspólnie z INSPEKTOREM NADZORU INWESTORSKIEGO i przedstawianie zamawiającemu propozycji wykonania zaleceń nałożonych w wyniku tych kontroli, a po uzyskaniu akceptacji zamawiającego ich wykonaniem. 4.9. Przygotowania poszczególnych budów i niezbędnej dokumentacji do odbioru końcowego zrealizowanej inwestycji, łącznie z uzyskaniem wszelkich wymaganych przepisami prawa opinii, uzgodnień i decyzji niezbędnych do zakończenia całego procesu inwestycyjnego. 4.10. Wykonawca na swój koszt wykona rozruch przydomowych oczyszczalni ścieków oraz dostarczy książki eksploatacji każdej oczyszczalni i przeprowadzi szkolenie przyszłych użytkowników z zakresu eksploatacji oczyszczalni i prowadzenia książek pracy oczyszczalni. 4.11. Wykonawca przekaże protokolarnie uprawnionemu użytkownikowi zakończoną budowę każdej z przydomowych oczyszczalni ścieków przed zakończeniem realizacji całej inwestycji w gminie. 4.12.Zgłosić do odbioru końcowego zakończone roboty budowlane w całej inwestycji i aktywnie uczestniczyć w ich odbiorze końcowym. 4.13. Wykonawca sporządzi Kosztorys powykonawczy całości wykonanych robót budowlanych, który przedstawi INSPEKTOROWI NADZORU INWESTORSKIEGO do sprawdzenia i akceptacji przed odbiorem tych robót wraz z kompletną dokumentacją powykonawczą w stanie faktycznym i prawnym umożliwiającą natychmiastowe rozpoczęcie użytkowania. 4.14. Usunięcia wszelkich ewentualnych wad i usterek stwierdzonych przez Komisję odbiorową podczas odbiorów końcowych poszczególnych oczyszczalni i całości zakończonych robót budowlanych, łącznie z przeprowadzeniem odbioru wykonanych prac naprawczych. 5. Wykonawca będzie zobowiązany również do bycia w pełnej dyspozycji na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji i rękojmi, w tym uczestniczyć w przeglądach w okresie gwarancji wbudowanych oczyszczalni, oraz wykonać w ramach gwarancji i rękojmi naprawy stwierdzonych wad i usterek. 6. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty budowlane (materiały i robociznę) na okres min. 36 miesięcy, a na zamontowane urządzenia na okres nie krótszy jak 60 miesięcy. 7. Wykonawca udzieli rękojmi na wykonane roboty budowlane na okres min. 36 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.21 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków 45.25.21.27 - Roboty budowlane w zakresie oczyszczalni ścieków 45.11.21.00 - Roboty w zakresie kopania rowów 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: W działaniu PODSTAWOWE USŁUGI DLA GOSPODARKI I LUDNOŚCI WIEJSKIEJ objęte PROW na lata 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • USŁUGOWY ZAKŁAD INSTALACJI SANITARNUCH CO i WK Józef Skurski, Biała Podlaska, ul. Łomaska 93A, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1037081,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1010236,74

  • Oferta z najniższą ceną: 1010236,74 / Oferta z najwyższą ceną: 1148182,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.