eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › modernizacja odcinków dróg wojewódzkich, remont nawierzchni drogi woj. nr 958 w km 14+720 - 16+ 350; 16+410 - 16+780 w m. Pieniażkowice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-19

POZYCJA 13427

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: modernizacja odcinków dróg wojewódzkich, remont nawierzchni drogi woj. nr 958 w km 14+720 - 16+ 350; 16+410 - 16+780 w m. Pieniażkowice Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, do kontaktów: Janina Kubica, ul. B. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6382603, fax 012 6382663, e-mail: j.kubica@zdw.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdw.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Andrzej Wcisło, ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 637 88 04 w.209, fax 012 638 26 63, e-mail: a.wcislo@zdw.krakow.pl, www.zdw.krakow.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Justyna Wąs, ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 638 26 03, fax 012 638 26 63, e-mail: j.was@zdw.krakow.pl, www.zdw.krakow.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie, Elżbieta Ryńska -Bosak, ul.Głowackiego 56, 30-085 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 637 90 00, fax 012 638 26 63, e-mail: e.bosak@zdw.krakow.pl, www.zdw.krakow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: Jednostka Budżetowa; Inne:Zarządzanie drogami wojewódzkimi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: modernizacja odcinków dróg wojewódzkich, remont nawierzchni drogi woj. nr 958 w km 14+720 - 16+ 350; 16+410 - 16+780 w m. Pieniażkowice. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: dr. woj. nr 958 w m. Pieniążkowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Modernizacja odcinków dróg wojewódzkich, remont nawierzchni drogi woj. nr 958 w m. Pieniażkowice 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: -roboty ziemne, podbudowa , nawierzchnia , renowacja rowów , pobocza, oznakowanie poziome 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 10.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 10 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 Ustawy - Prawo zamówień publicznych 5.ponadto spełniają warunki dodatkowe tj.: -posiadają doświadczenie - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęciem postępowania o udzielenia zamówienia lub jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, wykonali nie mniej niż 13 000m2 nawierzchni z betonu asfaltowego na drogach powiatowych, wojewódzkich lub krajowych. -dysponują Kierownikiem Budowy o odpowiednich uprawnieniach budowlanych drogowych -posiadają wytwórnię mas bitumicznych w odległości od miejsca budowy zapewniającej transport i wbudowanie w czasie nie dłuższym niż 2 godz. lub posiadają umowę wstępną z wytwórnia spełniającą w/w warunek. Wymagania postawione przez Zamawiającego Wykonawcy, musi spełniać każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, przy czym warunki w zakresie sytuacji ekonomiczno - finansowej, doświadczenia, potencjału technicznego i osób mogą spełniać wspólnie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o wymagane dokumenty. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4.Informacja na temat kierownika budowy (wymagane uprawnienia wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego) i wykaz podmiotów (podwykonawców), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, i doświadczenia niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5.1 i zał. nr 5.2 5.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają odpowiednie uprawnienia. 6.Oświadczenie o posiadaniu dostępu do wytwórni mas bitumicznych lub umową wstępną z wytwórnią spełniającą w/w warunek. 7.Dowód wpłaty wadium. Ponadto: -Pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. -Kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.krakow.pl. Opłata: 10 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać w siedzibie ZDW pok. 313 po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu tel. (012) 638-26-03 lub za zaliczeniem pocztowym (materiały płatne -10.00 zł + opłata pocztowa). 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2007 godzina 09:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.03.2007, godzina 10:00, Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie ul. Głowackiego 56, 30-085 Kraków.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.