eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kórnik › roboty budowlane związane ze wznowieniem budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego (12 rodzinnego) wraz z instalacjami wewnętrznymi - wodociągową, kanalizacji sanitarnej, instalacji energetycznej, centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody, kot



Ogłoszenie z dnia 2007-02-19

POZYCJA 13426

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kórnik: roboty budowlane związane ze wznowieniem budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego (12 rodzinnego) wraz z instalacjami wewnętrznymi - wodociągową, kanalizacji sanitarnej, instalacji energetycznej, centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody, kotłowni gazowej i wewnętrznej instalacji gazu w Dziećmierowie przy ul. Leśnej 3 gm. Kórnik Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miejski w Kórniku, do kontaktów: Karolina Bogusz, Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik, woj. wielkopolskie, tel. 061 8170411, e-mail: ksiazek@kornik.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): kornik@kornik.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): kornik@kornik.pl Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane związane ze wznowieniem budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego (12 rodzinnego) wraz z instalacjami wewnętrznymi - wodociągową, kanalizacji sanitarnej, instalacji energetycznej, centralnego ogrzewania oraz instalacji ciepłej wody, kotłowni gazowej i wewnętrznej instalacji gazu w Dziećmierowie przy ul. Leśnej 3 gm. Kórnik. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dziećmierowo ul. Leśna 3 62-035 Kórnik gm. Kórnik. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane w zakresie: 1)Branża budowlana:wymiana pokrycia dachu, ściany wewnętrzne i ścianki działowe, posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, roboty wykończeniowe wewnętrzne, docieplenie ścian, roboty wykończeniowe zewnętrzne 2)Instalacje elektryczne: instalacje elektryczne z oświetleniem, instalacja piorunochronna, pomiary elektryczne, instalacje telefoniczne i domofonowe, instalacja RTV 3)Instalacja centralnego ogrzewania 4)Instalacja wodociągowo - kanalizacyjna 5)Instalacja c.w.u 6)Instalacje gazowe 7)Kotłownia gazowa 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W przetargu mogą brać udział oferenci, którzy spełniają warunki okreslone w siwz oraz w art. 22 i nie są wykluczeni z postepowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust 2 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r (dz.U.nr 19 poz. 177 z póżn.zm.)co potwierdzą stosownym oświadczeniem oraz złożeniem wymaganych dokumentów. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty budowlane związane ze wznowieniem budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego z adaptacją poddasza na cele mieszkalne (12 rodzinnego) wraz z instalacjami: 1) Branża budowlana:wymiana pokrycia dachu, ściany wewnętrzne i ścianki działowe, posadzki, stolarka okienna i drzwiowa, roboty wykończeniowe wewnętrzne, docieplenie ścian, roboty wykończeniowe zewnętrzne 2) Instalacje elektryczne: instalacje elektryczne z oświetleniem, instalacja piorunochronna, pomiary elektryczne, instalacje telefoniczne i domofonowe, instalacja RTV 3)Instalacja centralnego ogrzewania 4)Instalacja wodociągowo - kanalizacyjna 5)Instalacja c.w.u 6)Instalacje gazowe 7)Kotłownia gazowa 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 31.10.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20.000 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki wymagane od wykonawców uczestniczących w przetargu: - spełnianie wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych a)posiadanie uprawnień do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; b)posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. e) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej do wysokości 50% ceny ofertowej brutto; f) posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; g) legitymowanie się przez wykonawcę przynajmniej dwiema wykonanymi w okresie ostatnich 5 lat robotami budowlanymi, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców. Przy dokonaniu oceny spełniania warunków zamawiający będzie się kierował regułą spełnia/nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców wymaganych warunków: a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Profil działalności wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia; b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; c)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy tylko podmiotów zbiorowych; e)oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2; f)uprawnienia zawodowe kluczowego personelu - zał. nr 5; g) informacje banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, (do wysokości 50 % ceny ofertowej brutto) wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h)oświadczenie o sytuacji finansowej wykonawcy - zał. nr 8; i)Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie przynajmniej dwóch robót o charakterze podobnym jak roboty będące przedmiotem niniejszego postępowania, z podaniem ich dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - zał. nr 6; j)wykaz posiadanego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia - zał. nr 7; k)harmonogram rzeczowo-finansowy - zał. nr 9; l)polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej; m)pełnomocnictwo w oryginale do podpisywania oferty (pełnomocnictwo nie jest wymagane, jeżeli podpisujący jest lub są właścicielami firmy lub jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w dokumencie rejestrowym); n) w przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia przed zawarciem umowy wykonawcy winni złożyć umowę regulującą ich współpracę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.kornik.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2007 godzina 14:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 19.03.2007, godzina 14:15, Urząd Miejski w Kórniku Plac Niepodległości 1, 62-035 Kórnik-sala posiedzeń Burmistrza (sekretariat I piętro).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.