eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Smętowo Graniczne › Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym na potrzeby gminy Smętowo Graniczne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Smętowo Graniczne: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym na potrzeby gminy Smętowo Graniczne.
Numer ogłoszenia: 134264 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Smętowo Graniczne , ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, tel. 058 5619033, faks 058 5619520.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.smetowograniczne.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym na potrzeby gminy Smętowo Graniczne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego z zamontowanym ładowaczem czołowym na potrzeby gminy Smętowo Graniczne. 2. Przedmiot umowy zostanie dostarczony do siedziby Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy . 3. Oferowany ciągnik z zamontowanym ładowaczem i pozostałym sprzętem ma być w pełni sprawny i odpowiadać standardom jakościowym i technicznym wynikającym z funkcji i przeznaczenia rzeczy. 4. Gwarancja i serwis pogwarancyjny. 4.1. Gwarancja producenta na dostarczony ciągnik i ładowacz co najmniej 12 miesięcy oraz minimum 24 miesiące na silnik. 4.2. Wykonawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny znajdujący się na terenie Polski w odległości mniejszej niż 100km od siedziby Zamawiającego (wskazać adres serwisu). 4.3. Naprawa sprzętu w miejscu jego pracy , dojazd serwisu bezpłatny w czasie gwarancji. Czas przybycia serwisu - max. 48 godz. od daty zgłoszenia. 5. Wykonawca przeprowadzi szkolenie (ujęte w cenie oferowanego ciągnika i ładowacza) w zakresie obsługi sprzętu dla dwóch operatorów na terenie Gminy Smętowo Graniczne. 6. Wykonawca zapewni serwis i dostawę części zamiennych po upływie gwarancji. 7. Wraz z ciągnikiem i ładowaczem należy dostarczyć wymagane prawem atesty i certyfikaty, instrukcję obsługi w języku polskim oraz dokument gwarancyjny w języku polskim. 8. Odbiór ciągnika z zamontowanym ładowaczem odbędzie się na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego w siedzibie Zamawiającego. Ciągnik i ładowacz powinny bezwzględnie charakteryzować się następującymi minimalnymi parametrami technicznymi: 9. Charakterystyka techniczna ciągnika : 9.1 Parametry techniczne: Ciągnik powinien spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20.06.1997 Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz być dopuszczony do poruszania się po drogach publicznych zgodnie rozporządzeniami wydanymi na podstawie w/w. ustawy - celem rejestracji na terenie kraju; Parametry techniczne: - silnik wysokoprężny 4-cylindrowy z turbodoładowany z wtryskiem bezpośrednim, o mocy nie mniejszej niż 64kW (87KM) i nie większej niż 73kW (100KM), spełniający normy emisji spalin EURO 3; - skrzynia biegów synchronizowana z rewersem mechanicznym -min. ilość przełożeń skrzyni biegów 12x12; - układ kierowniczy ze wspomaganiem; - napęd na cztery koła z blokadą napędu różnicowego; - załączanie przedniego napędu elektrohydraulicznie; - WOM tylny o minimalnej prędkości 540/1000 obr/min załączany elektrohydraulicznie, niezależny; - TUZ -trójpunktowy układ zawieszenia tylny, II kategoria wg ISO; maksymalny udźwig min. 3500kg; - rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej ; dwusekcyjny, min. dwie pary wyjść hydrauliki zewnętrznej z tyłu ciągnika (min. 4 szybkozłącza). - instalacja pneumatyczna do hamowania przyczepy, - górny i dolny zaczep transportowy, zaczep rolniczy i zaczep przedni, - Kabina bezpieczna z klimatyzacją i ogrzewaniem, wycieraczka szyby przedniej i tylnej, otwierana szyba tylna, lampy robocze z przodu i z tyłu kabiny; lusterka boczne (prawe, lewe); - oświetlenie ciągnika zgodnie z obowiązującymi przepisami; 9.2 Wyposażenie ciągnika: - dokumentacja techniczno ruchowa w języku polskim, - zestaw ratunkowy ( apteczka, trójkąt ostrzegawczy, gaśnica ), - lampa błyskowa (kogut) w kolorze pomarańczowym z możliwością szybkiego demontażu; - książka gwarancyjna; - tablica wyróżniająca; - kluczyk do stacyjki 2 szt.; 10. Charakterystyka techniczna ładowacza: 10.1 Parametry techniczne: - Ładowacz czołowy zamontowany na zaoferowanym ciągniku; - wysięgnik kompletny z hydrauliką 3-sekcyjną i elementami mocującymi do tego ciągnika, - sterowanie zespołem elektrohydraulicznym za pomocą dźwigni (joystick) z kabiny ciągnika - Udźwig nie mniejszy niż 1600 kg; - Wysokość podnoszenia nie mniejsza niż 3 m; - amortyzator antywstrząsowy, - przeciwwaga, 10.2 Osprzęt do ładowacza: - łyżka do materiałów sypkich ( stal wzmacniana) , szerokość robocza nie mniejsza niż 2,0m , - chwytak do podnoszenia i transportu palet (przesuwany) o udźwigu min. 1600kg..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 43.25.00.00 - Ładowarki czołowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 35.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawcy przedstawią oświadczenie, że posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności przy realizacji zamówienia, wg załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 dostawy polegającej na dostawie fabrycznie nowego ciągnika, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie. (wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ). W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie (wg załącznika nr 2 do SIWZ), że dysponuje potencjałem technicznym umożliwiającym wykonanie zamówienia, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie (wg załącznika nr 2 do SIWZ), że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi oświadczenie , (wg załącznika nr 2 do SIWZ),że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w rozdziale III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z odpowiednim zastosowaniem terminów, o których mowa w rozdziale III.4.3.1). 2. -Opis oferowanego sprzętu zawierający dane techniczne, potwierdzający zgodność oferowanego sprzętu z wymaganiami Zamawiającego - parametry techniczne oferowanego sprzętu - (załącznik nr 5 do SIWZ ), - zaakceptowany wzór umowy - (załącznik nr 7 do SIWZ), - wskazanie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom- (Informacja dotycząca zakresu prac powierzanych podwykonawcom) - (załącznik nr 6 do SIWZ).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Warunki umowne określa wzór umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. 2. Zamawiający na podstawie art. 144 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w niżej wymienionych przypadkach: a) zmiana adresu/siedziby Wykonawcy oraz innych danych ujawnionych w rejestrach publicznych, b) Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany terminu realizacji zamówienia, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna (zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa), ekonomiczna (w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy) lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z SIWZ a także inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego lub Wykonawcy skutkujące niemożliwością wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z SIWZ. c) zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT); 3. Wszystkie powyższe zapisy stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Każda zmiana i uzupełnienie umowy, będzie wymagać aneksu w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.smetowograniczne.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym ul. Dworcowa 10, 83-230 Smętowo Graniczne..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Smętowie Granicznym, 83-230 Smętowo Graniczne, ul. Dworcowa 10, sekretariat Urzędu..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.