eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Biała Podlaska: Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych
Numer ogłoszenia: 134259 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Białej Podlaskiej , ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 83 344 98 33, faks 83 342 76 73.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.scelna.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych wraz z ich wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, wg poniższego podziału: CZĘŚĆ NR 1 - DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich rozładunkiem, przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2) Realizacja Części nr 1 obejmuje dostawę urządzeń komputerowych, w ilościach: notebook typ 1 - szt. 10, drukarka typ 1 - szt. 18, drukarka typ 2 - szt. 9, drukarka typ 3 - szt. 11, drukarka igłowa - szt. 2, drukarka przenośna - szt. 13, urządzenie wielofunkcyjne - szt. 5, przełącznik 5 portów 10/100 RJ45 - szt. 7, przełącznik sieciowy - szt. 10, UPS 500W - szt. 20, UPS 3kVA (uniwersalny Rack/Tower) - szt. 9. 3) Dostarczane urządzenia winny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ. CZĘŚĆ NR 2 - DOSTAWA URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych wraz z ich rozładunkiem, przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2) Realizacja Części nr 2 obejmuje dostawę urządzeń i akcesoriów komputerowych, w ilościach: pendrive 4GB (USB 2.0) - szt. 92, pendrive 32GB (USB 3.0) - szt. 30, pendrive 32GB (USB 2.0) - szt. 5, dysk zewnętrzny 2TB, USB3.0, 2.5 cala - szt. 10, napęd zewnętrzny DVD (USB 3.0) - szt. 5, czytnik kodów kreskowych - szt. 31, patchcord PC-2LC/2SC-MM-2 1m - szt. 5, patchCord LC-ST APC 62.5/125um OM1 MM duplex 5m - szt. 10, wizualizer - szt. 2, grzebienie do wymiany głowic HDD (kompatybilne z min. 16 rodzinami dysków) - szt. 1, czytnik kart SD (35w 1 USB 2.0) - szt. 6, dysk sieciowy - szt. 2, mikrokomputer - szt. 15, router - szt. 3, kabel telefoniczny - szt. 1. 3) Dostarczane urządzenia i akcesoria winny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ. CZĘŚĆ NR 3 - DOSTAWA NOTEBOOKÓW I DRUKARKI 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków i drukarki wraz z ich rozładunkiem, przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2) Realizacja Części nr 3 obejmuje dostawę notebooków i drukarki, w ilościach: notebook typ 2 - szt. 2, drukarka typ 4 - szt. 1. 3) Dostarczane notebooki i drukarka winny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ. CZĘŚĆ NR 4 - DOSTAWA MONITORA 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitora wraz z jego rozładunkiem, przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2) Dostarczany monitor winien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 1) Część nr 1: 4.500,00 zł, 2) Część nr 2: 750,00 zł, 3) Część nr 3: 400,00 zł, 4) Część nr 4: 200,00 zł. 2. Jeżeli Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną Część to zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości równej sumie wartości przypisanych dla tych Części na które składa ofertę. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, wpłata przelewem na rachunek NBP o/Lublin numer: 76 1010 1339 0094 3613 9120 0000 z dopiskiem WADIUM - DOSTAWA URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 4. Wykonawca wnosi wadium przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 5. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami: 1) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku, na podstawie załączonego do oferty oświadczenia, o którym mowa w art. 44 ustawy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Długość terminu realizacji przedmiotu zamówienia - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.scelna.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2016 godzina 12:00, miejsce: Izba Celna w Białej Podlaskiej, ul. Celników Polskich 21, 21-500 Biała Podlaska, Pok. nr 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA URZĄDZEŃ KOMPUTEROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń komputerowych wraz z ich rozładunkiem, przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2) Realizacja Części nr 1 obejmuje dostawę urządzeń komputerowych, w ilościach: notebook typ 1 - szt. 10, drukarka typ 1 - szt. 18, drukarka typ 2 - szt. 9, drukarka typ 3 - szt. 11, drukarka igłowa - szt. 2, drukarka przenośna - szt. 13, urządzenie wielofunkcyjne - szt. 5, przełącznik 5 portów 10/100 RJ45 - szt. 7, przełącznik sieciowy - szt. 10, UPS 500W - szt. 20, UPS 3kVA (uniwersalny Rack/Tower) - szt. 9. 3) Dostarczane urządzenia winny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość terminu realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA URZĄDZEŃ I AKCESORIÓW KOMPUTEROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych wraz z ich rozładunkiem, przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2) Realizacja Części nr 2 obejmuje dostawę urządzeń i akcesoriów komputerowych, w ilościach: pendrive 4GB (USB 2.0) - szt. 92, pendrive 32GB (USB 3.0) - szt. 30, pendrive 32GB (USB 2.0) - szt. 5, dysk zewnętrzny 2TB, USB3.0, 2.5 cala - szt. 10, napęd zewnętrzny DVD (USB 3.0) - szt. 5, czytnik kodów kreskowych - szt. 31, patchcord PC-2LC/2SC-MM-2 1m - szt. 5, patchCord LC-ST APC 62.5/125um OM1 MM duplex 5m - szt. 10, wizualizer - szt. 2, grzebienie do wymiany głowic HDD (kompatybilne z min. 16 rodzinami dysków) - szt. 1, czytnik kart SD (35w 1 USB 2.0) - szt. 6, dysk sieciowy - szt. 2, mikrokomputer - szt. 15, router - szt. 3, kabel telefoniczny - szt. 1. 3) Dostarczane urządzenia i akcesoria winny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 30.23.70.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość terminu realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA NOTEBOOKÓW I DRUKARKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa notebooków i drukarki wraz z ich rozładunkiem, przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2) Realizacja Części nr 3 obejmuje dostawę notebooków i drukarki, w ilościach: notebook typ 2 - szt. 2, drukarka typ 4 - szt. 1. 3) Dostarczane notebooki i drukarka winny spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Długość terminu realizacji przedmiotu zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA MONITORA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitora wraz z jego rozładunkiem, przemieszczeniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego, transportem i na koszt Wykonawcy do siedziby Izby Celnej w Białej Podlaskiej, położonej w Białej Podlaskiej przy ul. Celników Polskich 21. 2) Dostarczany monitor winien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.