eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Kętrzyn: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki
Numer ogłoszenia: 134248 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne sp. z o. o. , Karolewo 33, 11-400 Kętrzyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 752 12 11, faks 89 752 12 11.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gpkkarolewo.cba.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowej koparko-ładowarki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 2.Opis przedmiotu zamówienia:1.Wymagania dotyczące leasingu operacyjnego:Leasing operacyjny rozliczany w polskich złotych.Czynsz inicjalny-0,00Okres leasingu-84 miesięcy(83 rat leasingowych),Wartość wykupu 1,000%Wszystkie raty równe, stałe oprocentowanie w całym okresie leasingu Zamawiający nie wyraża zgody na pobieranie dodatkowych opłat manipulacyjnych,prowizji oraz innych opłat związanych z rozpatrzeniem wniosku o zawarcie umowy leasingu i uruchomienie umowy leasingu. Po zapłacie wszystkich przewidzianych w umowie rat,własność przechodzi na Zamawiającego.Wykonawca ubezpieczy przedmiot w okresie leasingu w pełnym zakresie-all risks.Koszt ubezpieczenia zostanie wliczony w raty leasingu.2.Wymagania dotyczące przedmiotu leasingu:Koparko-ładowarka musi spełniać niżej wyspecyfikowane wymagania:Fabrycznie nowa rok produkcji 2015 lub 2016 Silnik wysokoprężny z turbodoładowaniem, o mocy od 85KM do 92 KM, spełniający normę emisji spalin Tier 4 lub równoważną silnik bez filtra cząstek stałych Minimalny moment obrotowy 430 Nm przy 1400 obr/min Masa całkowita do 8200 kg.Skrzynia biegów typu Power Shift, ze zmianą biegów umieszczoną w przełączniku w kolumnie kierownicy z co najmniej 4 biegami w przód i 4 wstecz rewers,Napęd na cztery koła, przednia oś skrętna, koła przednie o rozmiarze 20 i tylne 26,zewnętrzna średnica zawracania bez hamowania maksimum 8,2 m;zewnętrzna średnica zawracania z hamowaniem maksimum 7,0 m,Układ hydrauliczny-pompa wielotłoczkowa o przepływie min 160 l min i ciśnieniu roboczym min 250 bar.Sygnał akustyczny cofania,Kabina operatora spełniająca standardy normy ROPS/FOPS,Światła przednie drogowe oraz dodatkowe oświetlenie robocze przód/tył,Osprzęt ładowarkowy: koparko-ładowarka musi posiadać system z równoległymi siłownikami przechylania łyżki,zapewniający samopoziomowanie łyżki ładowarkowej; łyżka ładowarkowa dzielona otwierana, wielofunkcyjna: 6 w jednym-możliwość spychania, ładowania, kopania, chwytania, rozściełania i wyrównywania; na łyżce muszą być zamontowane widły do palet; Wysokość załadunku co najmniej 3,20m-Wysokość podnoszenia wideł min 2,9m -Ładunek podnoszony do pełnej wysokości co najmniej 3100 kg.-Siła skrawania łyżki min 6500kG Osprzęt koparkowy:-Ramię robocze teleskopowe wysuwane.-Głębokość kopania min 5,9m-Zasięg na poziomie gruntu od osi obrotu ramienia co najmniej 6,5m. -Zasięg na poziomie gruntu w bok od osi maszyny co najmniej 7,0m.Wysokość załadunku co najmniej 4,6m.-Udźwig łyżki z wysuwem co najmniej 700 kg-Udźwig łyżki bez wysuwu co najmniej 1400 kg.Siła skrawania łyżki min 6200kG-Szybkozłącze koparkowe mechaniczne lub hydrauliczne- Łyżka koparkowa o szerokości 370-430mm -Łyżka koparkowa o szerokości 580-620mm.Dodatkowo-tempomat-układ amortyzujący ruchy ramienia ładowarkowego podczas transportu-układ samopoziomowania łyżki ładowarkowej-gumowe podkładki pod stopy- Nawigacja satelitarna GPS z pomiarem paliwa i abonamentem min 12 miesięcy-błotniki kół przednich, skrzynka narzędziowa, immobiliser;1.Gwarancja pełna na okres min. 12 miesięcy bez limit motogodzin.2.Odległość autoryzowanego punktu serwisowego stacjonarnego nie więcej niż 100 km od siedziby Zamawiającego.Kody Wspólnego Słownika Zamówień:43261000-0 Koparki mechaniczne 66000000 Usługi leasingu operacyjnego3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych 4. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.6. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom:Wykonawca może powierzyć wykonanie części niniejszego zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku zobowiązany jest do: wykazania w formularzu ofertowym części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz do podania nazw (firm) podwykonawców 7.Wymagania stawiane wykonawcy:7.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.7.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy7.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy.7.4 Określenie przez wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.7.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.8.Wymagania organizacyjne brak 9. Wymagania dot.gwarancji 1. Gwarancja pełna na okres min.12 miesięcy bez limit motogodzin..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.10.00 - Koparki mechaniczne 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy,którzy spełniają warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia-zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadania mobilnego serwisu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu weryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, - zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Termin realizacji zamówienia - 30

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gpkkarolewo.cba.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. 11-400 Kętrzyn, Karolewo 33.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Gminne Przedsiębiorstwo Komunalne Spółka z o.o. 11-400 Kętrzyn, Karolewo 33.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.