Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-19
Gdynia: Wykonanie gadżetów reklamowych dla Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni.
Numer ogłoszenia: 134207 - 2008; data zamieszczenia: 19.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Morski Instytut Rybacki w Gdyni, ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 7356100, 7356105, 7356108, fax 058 7356110.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mir.gdynia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie gadżetów reklamowych dla Morskiego Instytutu Rybackiego w Gdyni..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1: Kubek izotermiczny ze stali nierdzewnej Pojemność: 450 ml Wymiary: 17,3 x 8,4 cm Materiał: stal nierdzewna wewnątrz i na zewnątrz, plastikowy uchwyt, zamykana nakrywka Ilość: 500 szt. 3 logotypy wykonane laserowo Wielkość logotypów Logotyp 1: ok. 40 x 20mm Logotyp 2: ok. 40 x 20 mm Logotyp 3: ok. 20 x 20 mm Część 2: Czapka baseballowa z regulowanym paskiem z klamerką Materiał: bawełna 100%, 160g/m2; metalowe, regulowane zapięcie Rozmiar: rozmiary uniwersalne Kolor: granatowy (Pantone 654 M) Ilość: 500 sztuk 3 logotypy haftowane Wielkość haftu: Logotyp 1: ok. 80 x 40 mm, 1 kolor (biały) Logotyp 2: ok. 40 x 20 mm, 1 kolor (biały) Logotyp 3: ok. 40 x 40 mm, 4 kolory Część 3: Koszulki męskie Materiał: 100% bawełna, 160g/m2, podwójny szef wokół szyi, wokół rękawów i u dołu koszulki Rozmiar: 50 x M, 150 x L, 200 x XL, 100 x XXL Kolor: zielony (Pantone 3268 M) Ilość: 500 sztuk 3 logotypy haftowane Wielkość haftu: Logotyp 1: ok. 80 x 40mm, haft na przodzie koszulki, 1 kolor (biały) Logotyp 2: ok. 80 x 40 mm, haft na rękawie lewym, 1 kolor (biały) Logotyp 3: ok. 60 x 60 mm, haft na rękawie na rękawie prawym, (4 kolory) Część 4: Polary Materiał: 100% mikropolaru anti-pilling, oddychająca membrana pomiędzy zewnętrzną warstwą a wewnętrzną polaru, zapięcie na zamek, dwie kieszenie boczne zapinane na zamek, elastyczne zakończenia rękawów; dół bluzy regulowany sznurkiem ze brokerami, bluza ze stójką. Kolor: granatowy (Pantone 654 M) Ilość: 500 Rozmiar: 50 x M; 150 x L, 200 x XL, 100 x XXL Wielkość haftu: Logotyp 1: ok. 80 x 40mm, haft na przodzie koszulki, 1 kolor (biały) Logotyp 2: ok. 80 x 40 mm, haft na rękawie lewym, 1 kolor (biały) Logotyp 3: ok. 60 x 60 mm, haft na rękawie na rękawie prawym, 4 kolory) Część 5: koszulki męskie Materiał: 100% bawełna, 160g na m2, podwójny szef wokół szyi, wokół rękawów i u dołu koszulki Rozmiar: 20 x S, 20 x M, 60 x L, 60 x XL, 40 x XXL Kolor: granat (Pantone 654 C) Ilość: 200 sztuk Nadruk: biały Wielkość nadruku: Przód koszulki: 35 cm x 6 cm Tył koszulki: 29 cm x 16 cm Rękaw lewy: 7 cm x 4 cm Załącznik 1 Część 6: Koszulki damskie Materiał: 100% bawełna, 160g na m2, karczek podszyty taśmą, wąska oblamówka wokół szyi, zakończenia rękawów i wykończenia u dołu podwójnym szwem Kolor: granatowy (Pantone 289 C) Ilość: 150 Rozmiar: 30 x S; 30 x M, 50 x L, 40 x XL Nadruk: biały Wielkość nadruku: Przód koszulki: 35 cm x 6 cm Tył koszulki: 29 cm x 16 cm Rękaw lewy: 7 cm x 4 cm Załącznik 1
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.07.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu nie jest obowiązany do wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: 2)Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 3)Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Formularz oferty, złożony na druku, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 24 ust. 1 i ust 2 oraz art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, złożone na druku, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 4) OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA parafowany, złożony na druku, stanowiącym Załącznik B do SIWZ. 5) WZÓR UMOWY - parafowany i wypełniony stanowiący Załącznik C do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mir.gdynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia (cena: 25,00 zł.) można odebrać w siedzibie zamawiającego , w pok. 501 w godz. 10:00- 12:00..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2008 godzina 11:30, miejsce: Zamkniętą kopertę zawierającą ofertę ( zgodnie z wymogami SIWZ) należy złożyć w siedzibie zamawiającego w budynku B, pok. 404 (Kancelaria)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy istniejących obiektów sportowych na terenie Szkoły Podstawowej nr 18 przy ul. Krasickiego w Gdyni
- SUKCESYWNE DOSTAWY PAPIERU, SKOROSZYTÓW PAPIEROWYCH, MATERIAŁÓW DO RISO ORAZ RÓŻNYCH ARTYKUŁÓW GOSPODARCZYCH DLA SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Prace remontowo budowlane dla potrzeb placówki Przedszkola nr 26 w Gdyni przy ul Starogardzkej 10A
- Modernizacja pomieszczeń zaplecza technicznego w zakresie budowlanym i instalacyjnym w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni
- Modernizacja budynku Wydziału Nawigacyjnego przy Al. Jana Pawła II 3 w Gdyni - korytarz poziom 200
- Zakup gadżetów reklamowych
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji 20 pikników edukacyjno-zawodowych realizowanych w ramach KPO
- Zakup gadżetów reklamowych
- Dostawa materiałów pomocniczych i promocyjnych dla bibliotek biorących udział w projekcie "Mała książka- Wielki Człowiek" w podziale na 3 części
- WYKONANIE I DOSTAWA GADŻETÓW
- Dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego w podziale na pakiety, AEZ/S-056/2024
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Politechniki Opolskiej (WWFiF, WM).
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.