Ogłoszenie z dnia 2007-08-03
Męcinka: Remont częsci drogi gminnej ze wsi Pomocne do wsi Muchów
Numer ogłoszenia: 134180 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka, Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, fax 076 8708624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ug_mecinka@poczta.onet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont częsci drogi gminnej ze wsi Pomocne do wsi Muchów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany remont nawierzchni drogi gminnej gruntowej polega na wyprofilowaniu i zagęszczeniu istniejącego podłoza drogi oraz wykonanie nowej podbudowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objetych niniejszym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaswiadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objetych niniejszym zamówieniem).Zaświadczenia musza być datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Wykonawca wykonał należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia - wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. C. Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ośwaidczenie wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty i oświadczenia skałdane przez wykonawców powinny być w formie orginału lub kserokopi potwierdzającej zgodność z orginałem przez wykonawcę. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia orginału lub orginalnie potwierdzonej kopi dokumentu wyłącznie wtedy gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Wykonawca majacy siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP skałda dokumenty, o których mowa w par.2 Rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiajacy od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą byc składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poswiadczone przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mecinka.dolnyslask.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bip Męcinka - zamówienia publiczne-przetargi.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Męcince, pok. nr 11.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sieci dróg w Gminie Brzeżno
- Remont dróg gminnych w obrębach sołectw Rzepczyno, Więcław i Słonowice, gm. Brzeżno
- Rozbudowa remizy OSP w Średniej Wsi wraz z zakupem wyposażenia
- Rozbudowa terenów infrastruktury rekreacyjno-wypoczynkowej nad zalewem w Stradomi Wierzchniej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.