eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Męcinka › Remont częsci drogi gminnej ze wsi Pomocne do wsi Muchów



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Męcinka: Remont częsci drogi gminnej ze wsi Pomocne do wsi Muchów
Numer ogłoszenia: 134180 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Męcinka, Męcinka 11, 59-424 Męcinka, woj. dolnośląskie, tel. 076 8708623 w. 16, fax 076 8708624.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: ug_mecinka@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont częsci drogi gminnej ze wsi Pomocne do wsi Muchów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Planowany remont nawierzchni drogi gminnej gruntowej polega na wyprofilowaniu i zagęszczeniu istniejącego podłoza drogi oraz wykonanie nowej podbudowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: A.Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objetych niniejszym zamówieniem oraz nie podlega wykluczeniu z postepowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - aktualne odpisy z właściwego rejestru albo zaswiadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (potwierdzające uprawnienia do wykonywania działań lub czynności objetych niniejszym zamówieniem).Zaświadczenia musza być datowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Wykonawca wykonał należycie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania min. 1 zadanie odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi niniejszego zamówienia - wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postepowania o udzielenie zamówienia, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. C. Wykonawca znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ośwaidczenie wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Dokumenty i oświadczenia skałdane przez wykonawców powinny być w formie orginału lub kserokopi potwierdzającej zgodność z orginałem przez wykonawcę. 2. Zamawiający może żądać przedstawienia orginału lub orginalnie potwierdzonej kopi dokumentu wyłącznie wtedy gdy złożona przez wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości. 3. Wykonawca majacy siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP skałda dokumenty, o których mowa w par.2 Rozporzadzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiajacy od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą byc składane. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poswiadczone przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mecinka.dolnyslask.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Bip Męcinka - zamówienia publiczne-przetargi.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Męcince, pok. nr 11.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.