eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błaszki › REMONT I MODERNIZACJA DWÓCH POMIESZCZEŃ WC - DLA DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW - I etap parter

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Błaszki: REMONT I MODERNIZACJA DWÓCH POMIESZCZEŃ WC - DLA DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW - I etap parter
Numer ogłoszenia: 134162 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Błaszkach , pl. L. Sulwińskiego 31, 98-235 Błaszki, woj. łódzkie, tel. 043 8292088, faks 043 8292088.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.loblaszki.neostrada.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT I MODERNIZACJA DWÓCH POMIESZCZEŃ WC - DLA DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW - I etap parter.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest REMONT I MODERNIZACJA DWÓCH POMIESZCZEŃ WC - DLA DZIEWCZĄT I CHŁOPCÓW I etap - parter w budynku A Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Błaszkach. Zakres robót budowlanych; Roboty instalacyjno-kanalizacyjne i sanitarne: demontaż rurociągu żeliwnego kanalizacyjnego o Fi 50-100 mm, montaż rurociągu kanalizacyjnego z rur PCV Fi 110 mm i 50 mm wraz z uszczelnieniem sznurem i folią aluminiową, wymiana podejść odpływowych z rur żeliwnych kanalizacyjnych na rury z PCV Fi 110 mm i 50 mm wraz z uszczelnieniem sznurem i folią aluminiową, wykonanie instalacji zimnej i ciepłej wody z rur miedzianych wraz z podejściami dopływowymi oraz otulinami Thermaflex, montaż grzejnika płytowego z demontażu, wykucie bruzd poziomych w murze z cegły i zamurowanie ich po montażu rur miedzianych, montaż zaworów kulowych w instalacji z rur miedzianych oraz czerpalnych ze złączką do węża, montaż baterii umywalkowych oraz wpustów podłogowych Fi 100 mm, montaż zlewu kamionkowego oraz umywalek porcelanowych i postumentów wiszących z syfonem, montaż ustępów z płuczką typu -kompakt oraz pisuarów z zaworami spłukującymi, montaż pojemników na papier toaletowy, dozowników na mydło w płynie, pojemników na ręczniki jednorazowe oraz luster nad umywalkami, zamontowanie zasuwy burzowej na przyłączu kanalizacyjnym, wykonanie próby szczelności i uruchomienie sieci wodno- kanalizacyjnej. Roboty rozbiórkowe i budowlane; ścięcie posadzki grubości do 2 cm, demontaż starych drzwi i osadzenie nowej stolarki, wykonanie ścianki z płyt gipsowo-kartonowych, obudowa pionów i poziomów płytami gipsowo-kartonowymi grub. 12,5 mm na metalowym profilu, licowanie ścian płytkami glazura wraz z przygotowaniem i wyrównaniem podłoża, ułożenie posadzki i cokolika z płytek terakota, osadzenie ościeżnic metalowych oraz skrzydeł drzwiowych fabrycznie wykończonych w okleinie płytowo-płycinowej, montaż ścianek aluminiowych lub z płyt aminowanych - kabin wraz z drzwiami, malowanie sufitów i ścian farbą emulsyjną wraz z przygotowaniem podłoży, roboty wykończeniowe i uzupełniające. Roboty elektryczne: wykonanie instalacji elektrycznej wewnętrznej, zamontowanie podgrzewacza wody, wymiana przełączników, gniazdek, podłączenie silniczków w przewodach wentylacyjnych. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz rysunek projektowy, które znajdują się w załącznikach do SIWZ. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne z dokumentacją techniczną i specyfikacją wykonania odbioru robót. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała całość przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.08.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. posiadać uprawnienia, wymagane ustawami, do wykonywania określonej w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia działalności lub czynności; 2. posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II.Doświadczenie: Wykonawca musi wykazać, że zrealizował należycie (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat, 1 robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 30.000 zł. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt. II. III. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej. IV. Podwykonawstwo Nie dopuszcza się podwykonawstwa. V. Ocena dokonana zostanie sposobem zero - jedynkowym, (spełnia - nie spełnia)..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp, zamawiający żąda: - aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 3. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia określonymi w niniejszej SIWZ, zamawiający żąda: - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - na formularzu zgodnym z treścią Formularza 3.2. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 7.1.2. SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione w SIWZ roboty zostały wykonane należycie - referencje. 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1. - 4. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. eżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wkonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zwarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków z art.22 ust. pkt. 1-3, zamawiający dopuszcza możliwość złożenia wspólnego oświadczenia i zestawienia dokumentów wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia potwierdzających, że razem spełniają warunki. Potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Pzp powinno być potwierdzone przez każdego z wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loblaszki.neostrada.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Błaszkach Pl. L. Sulwińskiego 31 98-235 Błaszki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Błaszkach Pl. L. Sulwińskiego 31, 98-235 Błaszki - Pokój nr 3 /sekretariat/.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.