eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałbrzych › Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.Przebudowa, rozbudowa istniejących obiektów dydaktycznych - budynków szkolnych w zakresie - wykonania termomodernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Wałbrzych: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Przebudowa, rozbudowa istniejących obiektów dydaktycznych - budynków szkolnych w zakresie - wykonania termomodernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 134127 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, fax 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania pn.: Przebudowa, rozbudowa istniejących obiektów dydaktycznych - budynków szkolnych w zakresie - wykonania termomodernizacji Publicznej Szkoły Podstawowej nr 5 przy ul. Poznańskiej 8 w Wałbrzychu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestycyjnego wszystkich koniecznych branż na podstawie Prawa Budowlanego, a w szczególności: 1. Reprezentowanie Zamawiającego podczas trwania realizacji zadania, 2.Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie poprzedzającym realizację budowy, 3.Pełnienie czynności Inwestora Zastępczego w okresie realizacji budowy, 4.Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego związanych z odbiorem robót lub obiektu, 5.Pełnienie obowiązków Inwestora Zastępczego w okresie gwarancji jakości, 6.Prowadzenie ewidencji nakładów całego zadania inwestycyjnego wraz z jego rozliczeniem, 7.Wykonywanie wszystkich innych czynności dotyczących w/w zadania na etapie: rozpoczęcia, realizacji, zakończenia, przekazania do użytkowania, w okresie gwarancji jakości - nie opisanych wyżej, a koniecznych do wykonania w zastępstwie Zamawiającego.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.26.40.00 - Usługi zarządzania budową Kod CPV wg słownika 2008: 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) Nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.. 3) Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniany będzie łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej / w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem/ wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert W przypadku wykonawcy działającego w ramach spółki prawa handlowego obowiązuje załączenie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich Ad2) Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu oraz oświadczenie o nie zaleganiu w opłacie obowiązkowych podatków i opłat, lub że uzyskali przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty ww. płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu Ad3) Wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia wraz z dokumentami stwierdzającymi, że osoby te posiadają odpowiednie wykształcenie i praktykę zawodową gwarantującą prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia wraz z aktualnymi na dzień otwarcia ofert zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w tym: Inspektor nadzoru - musi posiadać uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej, instalacyjnej: w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz 3- letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru (oświadczenie wykonawcy o wymaganym doświadczeniu zawodowym danej osoby z podaniem miejsca i czasu odbycia tej praktyki), Koordynator projektu - musi posiadać wyższe wykształcenie techniczne (odpis dyplomu) oraz 2-letnie doświadczenie w obsłudze inwestycji budowlanych (oświadczenie wykonawcy o wymaganym doświadczeniu danej osoby z podaniem miejsca i czasu odbycia tej praktyki). b) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, licząc wstecz od daty ogłoszenie postępowania min. 1 usługi polegającej na pełnieniu funkcji inspektora nadzoru branży ogólnobudowlanej w robotach budowlanych obiektów użyteczności publicznej lub mieszkalnych załącznik nr 3. Fakt wykonania usług musi być potwierdzony referencjami od Zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie oraz potwierdzające ich wartość, zakres, termin wykonania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/inwestorpsp5.zip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, pok. nr 27.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1, pok. nr 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.