Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-05-25
Kraków: Dostawa ekspanderów anatomicznych, protez anatomicznych, protez okrągłych, ekspanderoprotez, ekspandery tkankowe okrągłe, siatka do rekonstrukcji piersi
Numer ogłoszenia: 134120 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej - Curie Oddział Kraków , ul. Garncarska 11, 31-115 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4231565, faks 012 4231076, 4231565.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.onkologia.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut badawczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ekspanderów anatomicznych, protez anatomicznych, protez okrągłych, ekspanderoprotez, ekspandery tkankowe okrągłe, siatka do rekonstrukcji piersi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ilości określone w SIWZ; ilości określone w SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.44.00-7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy oświadczenie, że zaoferowany przedmiot zamówienia, będący wyrobem medycznym, jest dopuszczony do stosowania na terenie Polski.; Dokument potwierdzający dopuszczenie do stosownia wyrobu medycznego (dotyczy poz. 2 część 1; poz. 2 część 2). Certyfikat FDA (dotyczy poz. 2 część 1; poz. 2 część 2).;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin uzupełnienia depozytu - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiany zostały przewidziane we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.onkologia.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2016 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr Dziennik Podawczy, parter, pion administracyjny.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Ekspandery anatomiczne, protezy anatomiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ekspandery anatomiczne - dopełnienie roztworem soli fizjologicznej, powłoka teksturowa, produkt sterylny, rozmiary 150 cm3 - 950 cm3; bezpłatna wymiana w przypadku uszkodzenia wynikającego z wady z użyciem ekspanderu (wyciek soli fizjologicznej). Wymagana kompatybilność z protezą anatomiczną. Gwarancja minimum 6 miesięcy od wszczepienia. Ważność sterylizacji produktu minimum 4 lata. Depozyt za pośrednictwem Apteki Szpitalnej: ekspandery w ilości 5 szt., protezy w ilości 5 szt. 2. Protezy anatomiczne - produkt sterylny, powłoka teksturowana, minimum trzy warstwy elastomeru, bariera antydyfuzyjna zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu, trzy wysokości i cztery projekcje. Wypełniony żelem sylikonowym w opcjach dwóch rodzajach żelu. Wymagany certyfikat FDA dołączony do oferty i Certyfikat dopuszczający do stosowania na terenie UE dołączony do oferty. Ważność sterylizacji produktu minimum 4 lata. Gwarancja bezterminowa. Depozyt za pośrednictwem Apteki Szpitalnej: ekspandery w ilości 5 szt., protezy w ilości 5 szt. ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.44.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin uzupełnienia depozytu - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Ekspanderoprotezy, endoprotezy, ekspandery, siatki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ekspanderoproteza typu Becker CP - ekspander/proteza dwukomorowa o kształcie profilowanym do jednoetapowej rekonstrukcji, komora zewnętrzna wypełniona żelem silikonowem; komora wewnętrzna rozprężana roztworem fizjologicznym soli; bariera antydyfuzyjna zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu; wbudowana zastawka zamykająca się po całkowitym usunięciu wężyka i kopułki do napełnień. Powłoka teksturowana, produkt sterylny; zagęszczony żel silikonowy, II stopień spoistości żelu objętość od 145 ml do 685 ml. Ważność sterylizacji produktu minimum 4 lata. Gwarancja bezterminowa. Depozyt za pośrednictwem Apteki Szpitalnej: w ilości 3 szt. 2. Endoprotezy o kształcie profilowanym. Wypełnienie: spójnie zagęszczony żel silikonowy 4 warstwy elastoneru silikonowego co najmniej 9 różnych kształtów. Szerokość implantu różna od wysokości implantu; trzy wysokości i trzy projekcje. Objętość od 120 - 775 ml; bariera antydyfuzyjna zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu; powłoka teksturowana; produkt sterylny. Ważność sterylizacji minimum 4 lata, wymagany certyfikat FDA dołaczony do oferty i certyfikat dopuszczający do stosowania na terenie UE dołączony do oferty. Gwarancja bezterminowa. Gwrancja wymiany implantów przez okres 10 lat od wszczepienia w przypadku torebki włóknistej III i IV stopień wg Bakera potwierdzona zapisem w ogólnych warunkach gwarancji i przekazanej po operacji pacjentce. Depozyt za pośrednictwem Apteki Szpitalnej: w ilości 5 szt. 3. Endoprotezy silikonowe okrągłe typu MP, HP, M+, UHP - wypełnienie spójny, zagęszczony żel silikonowe Cohesive I, okrągłe; w co najmniej w 4 profilach (niski, średni, wysoki i bardzo wysoki). Objętość od 100 - 800 ml, pojemność zwiększająca się co 25 ml. Bariera antydyfuzyjna zapobiegająca przenikaniu żelu do organizmu powłoka teksturowana, produkt sterylny. Ważność produktu minimum 5 lat. Gwarancja bezterminowa. Depozyt za pośrednictwem Apteki Szpitalnej: w ilości 5 szt. 4. Ekspandery okrągłe dopełniane roztworem fizjologicznym soli, twarda podstawa, powłoka gładka, produkt sterylny. Objętość od 400 - 1000 ml. Ważność produktu minimum 4 lata. Gwarancja minimum 6 miesięcy od wszczepienia. Depozyt za pośrednictwem Apteki Szpitalnej: w ilości 5 szt. 5. Siatka polipropylenowa do rekonstrukcji piersi pokryta tytanem, do wzmocnienia i pokrycia expanderów, ekspanderoprotez oraz ostatecznych implantów piersiowych Extra light, Large, wielkość duża; Extra light, Medium, wielkość średnia, Ekstra light, small, wielkość mała. Nie zakłóca obrazu otrzymanego z MRI, CT, x-ray i USG. Parametry: waga 16g/m2, 35g/m2, 65g/m2; grubość 0,20 mm, 0,30 mm, 0,45 mm. Wielkość porów 1mm>1mm>1mm. Włókno 30 dtex, 58 dtex, 103 dtex. Średnica 65 mm, 90 mm, 120 mm. Porowatość 2D 37%, 61%, 53%. Porowatość 3 D 91%, 87%, 82% fizjologiczny. Elastyczność w 16 N 23%, 20%, 8%. Wytrzymałóść na rozciąganie (Grab Test): 37N, 61N, 142N. mała: 195 mm x 95 mm x 120 mm; średnia: 215 mmx x 115 mmx x 140 mm duża: 235 mmx x 135 mmx x 160 mm Depozyt za pośrednictwem Apteki Szpitalnej w ilości 6 szt. po 2 szt. z każdego rozmiaru. ilości określone w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.44.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2017.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin uzupełnienia depozytu - 5
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Świadczenie usług sprzątania i utrzymania czystości w budynku Akademii Muzycznej im. Krzysztofa Pendereckiego przy ul. św. Tomasza 43 w Krakowie oraz terenu wokół tego budynku
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na dostosowaniu do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych budynków przy ul. Cegielskiego 2 w Myślenicach oraz przy ul. Budowlanych 2 w Olkuszu
- Dostawa samochodów dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- DOSTARCZANIE SUROWCÓW RECEPTUROWYCH - WG 6 PAKIETÓW
- Świadczenie usług w zakresie badań sprawdzających środki do odladzania dostarczone przez firmę UAB Airstiga
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.