eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › kompleksowy transport obiektów do wystawy The Power of Fantasy. Modern and Contemporary Art from Poland od wskazanych właścicieli obiektów do Brukseli (Bozar) i transport powrotny z Brukseli (Bozar) do właścicieli obiektów oraz realizacja wszystkich czynności z nim związanych, a także zakup biletów lotniczych dla kurierów na wszystkich trasach transportu, gdzie wymagani są kurierzy (zgodnie z wytycznymi z listy obiektów) a także rezerwacja noclegów dla kurierów na ww. trasach (gdzie będzie to wymagane - nie dotyczy noclegów w samej Brukseli

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-10

Kraków: kompleksowy transport obiektów do wystawy The Power of Fantasy. Modern and Contemporary Art from Poland od wskazanych właścicieli obiektów do Brukseli (Bozar) i transport powrotny z Brukseli (Bozar) do właścicieli obiektów oraz realizacja wszystkich czynności z nim związanych, a także zakup biletów lotniczych dla kurierów na wszystkich trasach transportu, gdzie wymagani są kurierzy (zgodnie z wytycznymi z listy obiektów) a także rezerwacja noclegów dla kurierów na ww. trasach (gdzie będzie to wymagane - nie dotyczy noclegów w samej Brukseli
Numer ogłoszenia: 134113 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Narodowe w Krakowie , Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 2955621, faks 012 2955555.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowy transport obiektów do wystawy The Power of Fantasy. Modern and Contemporary Art from Poland od wskazanych właścicieli obiektów do Brukseli (Bozar) i transport powrotny z Brukseli (Bozar) do właścicieli obiektów oraz realizacja wszystkich czynności z nim związanych, a także zakup biletów lotniczych dla kurierów na wszystkich trasach transportu, gdzie wymagani są kurierzy (zgodnie z wytycznymi z listy obiektów) a także rezerwacja noclegów dla kurierów na ww. trasach (gdzie będzie to wymagane - nie dotyczy noclegów w samej Brukseli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Etap I: Transport od właścicieli obiektów (według listy obiektów) do Brukseli (Bozar). w terminie do 13.06.2011 (planowany wyładunek skrzyń 14.06.2011 r., wypakowywanie 15.06 - 22.06.2011 r.) Wszystkie czynności wynikające z realizacji transportu od właścicieli obiektów do Brukseli (Bozar) zawarte są w zakresie usługi. Uwaga: Część obiektów (zgodnie ze wskazaniami w liście obiektów) transportowana będzie bezpośrednio od właścicieli obiektów do Brukseli (z pominięciem magazynu Zamawiającego). Wykonawca ma prawo wyboru szczegółowej trasy realizacji transportu obiektów od poszczególnych właścicieli do miejsca docelowego, czyli Bozar w Brukseli, pod warunkiem zachowania wymaganych w przetargu ram czasowych. Szczegółowy plan transportu dla etapu I na wszystkich trasach musi zostać przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej w ciągu 3 dni od dnia podpisania umowy. W sytuacji, gdy w liście obiektów zaznaczono via Kraków, obiekty te mogą zostać najpierw przywiezione do magazynu Zamawiającego. Bozar nie zapewnia możliwości postoju samochodu na własnym terenie poza okresem rozpakowywania obiektów (postój na noc). Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia obiektów w tym okresie w magazynie lokalnego agenta Wykonawcy. Wykonawca zakupi bilety lotnicze (w obie strony) kurierom we wszystkich wypadkach oznaczonych w liście obiektów a także zarezerwuje noclegi kurierom na ww. trasach (gdzie będzie to wymagane - nie dotyczy noclegów w samej Brukseli). Szczegółowe daty podróży kurierów podlegają uzgodnieniu z właścicielami obiektów Etap II: Transport zwrotny obiektów z Brukseli (Bozar) do właścicieli obiektów (według listy obiektów) po zakończeniu wystawy, tj. 18.09.2011, w tym pakowanie 19.09-26.09.2011 r., załadunek 27.09.2011 r., zwrot obiektów do właścicieli nie później niż 14.10.2011 roku. Wszystkie czynności wynikające z realizacji transportu od właścicieli obiektów do Brukseli (Bozar) zawarte są w zakresie usługi. Uwaga: Zakończenie wystawy 18.09.2011 roku Część obiektów (zgodnie ze wskazaniami w liście obiektów) transportowana będzie bezpośrednio z Brukseli do właścicieli obiektów. Wykonawca ma prawo wyboru szczegółowej trasy realizacji transportu obiektów od poszczególnych właścicieli do miejsca docelowego, czyli Bozar w Brukseli, pod warunkiem zachowania wymaganych w przetargu ram czasowych. Szczegółowy plan transportu dla etapu II na wszystkich trasach musi zostać przedstawiony Zamawiającemu najpóźniej na miesiąc przed dniem zakończenia wystawy. Bozar nie zapewnia możliwości postoju samochodu na własnym terenie poza okresem rozpakowywania pakowania obiektów (postój na noc). Wykonawca będzie zobowiązany do umieszczenia obiektów w tym okresie w magazynie lokalnego agenta Wykonawcy. Wykonawca zakupi bilety lotnicze (w obie strony) kurierom we wszystkich wypadkach oznaczonych w liście obiektów, a także zarezerwuje noclegi kurierom na ww. trasach (gdzie będzie to wymagane - nie dotyczy noclegów w samej Brukseli). Szczegółowe daty podróży kurierów podlegają uzgodnieniu z właścicielami obiektów Transporty na trasach pomiędzy właścicielami obiektów a Bozar w Brukseli oraz Bozar w Brukseli a właścicielami obiektów odbywać się będą drogą lądową i drogą lotniczą. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 specyfikacji tj.: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać zrealizowanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie minimum 1 (jednej) usługi transportu dzieł sztuki na trasie międzynarodowej, o wartości minimalnej 250.000,00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać że dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym, tj.: minimum 1 (jednym) samochodem umożliwiającym realizację transportu drogą lądową spełniającymi następujące warunki techniczne: - dobrze resorowany (z zawieszeniem pneumatycznym na oś przednią i oś tylną), - posiada skrzynię ładunkową izolowaną i klimatyzowaną (możliwość utrzymania temperatury 18-20 oC ?1 oC dobowo, RH 15-40%), posiadającą wyposażenie do unieruchomiania skrzyń i obiektów we właściwej pozycji, - wyposażony w platformę- podnośnik hydrauliczny, - kabina powinna mieć miejsca dla dwóch kierowców oraz kuriera - pojazd musi być zabezpieczony przed kradzieżą w następujący sposób: musi być wyposażony w blokadę stacyjki oraz przycisk alarmowy w kabinie kierowcy. Kabina musi być też wyposażona w blokadę od wewnątrz. Przestrzeń załadunkowa musi być monitorowana oraz wyposażona w system alarmowy łączący się z kierowcą. Zarówno klapa z tyłu pojazdu, jak i drzwi muszą posiadać zamknięcie, - w pojeździe powinna znajdować się gaśnica, łańcuchy na koła, gniazdka elektryczne/kable oraz inne urządzenia pozwalające na dostosowanie się do różnych warunków pogodowych. Przed transportem, wnętrze pojazdu należy dokładnie wyczyścić i poddać szczegółowej inspekcji technicznej oraz wszelkim innym kontrolom, zgodnie z planem przeglądu technicznego pojazdu, - samochód musi być wyposażony w system GPS z mapą elektroniczną.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min 1.000 000 zł. W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument potwierdzający spełnianie ww. warunku Wykonawcy mogą złożyć wspólnie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2) W zawartej umowie nie jest możliwe wprowadzanie istotnych zmian w stosunku do treści oferty poza przewidzianymi w niniejszej specyfikacji. Warunki i okoliczności uprawniające do wniosku o zmianę. I. Zamawiający 1. Zamawiający przewiduje i zastrzega sobie wprowadzenie zmiany w treści umowy w zakresie: - terminów określonych umową i jej załącznikami (nie dotyczy sytuacji w której zmiana terminu wynikałaby z przyczyn leżących po stronie wykonawcy), - zakresu zamówienia o ile nie wpływają one istotnie na przedmiot umowy ( tj. zmniejszenie lub zwiększenie ilości transportowanych obiektów w zakresie ? 10 ; - sposobu realizacji zamówienia o ile wpływa on pozytywnie na realizacje umowy dla obydwu stron (dotyczy warunków płatności i odbioru) - ceny w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, Zmiana uzasadniona może być przyczynami organizacyjnymi i technicznymi a wniosek o zmianę przysługuje w ww. zakresie odpowiednio Zamawiającemu i Wykonawcy. 2. Zamawiający na powyższy zakres przedłoży propozycję zmiany umowy w formie aneksu. II. Wykonawca 1. Wykonawca zobowiązany jest do ostrzegania Zamawiającego, tak wcześnie jak to możliwe, o szczególnych przyszłych wydarzeniach i okolicznościach, które mogą wpłynąć na jakość usług (w każdy sposób) lub opóźnienie w realizacji usług. Zamawiający zażąda od wykonawcy oceny wpływu przyszłego wydarzenia i okoliczności wpływających na cenę umowną i na datę zakończenia wykonywania usług 2. Wykonawca opracuje i przedstawi Zamawiającemu do akceptacji propozycje dotyczące uniknięcia lub zmniejszenia wpływu takiego wydarzenia lub okoliczności mających wpływ na realizację usług, jak też będzie współpracował przy wykonywaniu odnośnych zaleceń Zamawiającego. 3. Okoliczności, o których mowa w ust. 1 i 2 mogą wpłynąć na zmianę treści umowy. 4. Procedura wprowadzania wszystkich zmian do umowy określonych w niniejszej umowie : wniosek o zmianę każdorazowo musi zawierać: 1) opis proponowanej zmiany, 2) wpływ na wykonanie usługi stanowiącej przedmiot umowy - np.: czas, personel, usługi zamienne, rezygnacja z części prac itp. 3) proponowany termin wprowadzenia zmian, 4) należy podać jakie znaczenie ma zmiana dla zamawiającego lub czy jest konieczna dla wykonania umowy. 5. Wnioski o zmianę. Wniosek o zmianę składany przez WYKONAWCE musi wpłynąć do Zamawiającego w terminie minimum 3 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie. Wniosek Zamawiającego składany jest do wskazanej w umowie przez WYKONAWCĘ osoby w terminie minimum na 3 dni przed wprowadzeniem zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.krakow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Narodowe w Krakowie, Al. 3-go Maja 1, 30-062 Kraków, pok. 050.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.