eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Sądu Apelacyjnego w Szczecinie i w siedzibie Sądu Okręgowego w Szczecinie ( I Wydział Cywilny ) w budynku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie oraz usługę kompleksowego utrzymania czystości chodników,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Szczecin: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Sądu Apelacyjnego w Szczecinie i w siedzibie Sądu Okręgowego w Szczecinie ( I Wydział Cywilny ) w budynku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie oraz usługę kompleksowego utrzymania czystości chodników, dróg i placów oraz pielęgnacja terenów zielonych na posesji Sądu Apelacyjnego mieszczącego się przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie.
Numer ogłoszenia: 134112 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Apelacyjny w Szczecinie, ul. Mickiewicza 163, 71-165 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4849409, fax 091 4849408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczecin.sa.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Sądu Apelacyjnego w Szczecinie i w siedzibie Sądu Okręgowego w Szczecinie ( I Wydział Cywilny ) w budynku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie oraz usługę kompleksowego utrzymania czystości chodników, dróg i placów oraz pielęgnacja terenów zielonych na posesji Sądu Apelacyjnego mieszczącego się przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa kompleksowego utrzymania czystości w siedzibie Sądu Apelacyjnego w Szczecinie i w siedzibie Sądu Okręgowego w Szczecinie ( I Wydział Cywilny ) w budynku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie oraz usługę kompleksowego utrzymania czystości chodników, dróg i placów oraz pielęgnacja terenów zielonych na posesji Sądu Apelacyjnego mieszczącego się przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania Oryginalny kod CPV: 90.21.00.00 - Usługi sprzątania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.10.00 - Usługi zamiatania ulic Kod CPV wg słownika 2008: 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń Oryginalny kod CPV: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Kod CPV wg słownika 2008: 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze Oryginalny kod CPV: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów Oryginalny kod CPV: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania Oryginalny kod CPV: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników Oryginalny kod CPV: 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.50.00 - Usługi w zakresie siewu Oryginalny kod CPV: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów Kod CPV wg słownika 2008: 77.34.00.00 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp, w tym: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie tj.: wykonali (rozpoczęli i zakończyli) lub wykonują (rozpoczęli i aktualnie realizują) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienie, świadczone w systemie ciągłym przez okres co najmniej 18 miesięcy: dla części nr 1 - polegające na sprzątaniu pomieszczeń biurowych o pow. łącznej minimum 4.000 m2 , dla części nr 2 - polegające na kompleksowym utrzymaniu czystości chodników, dróg i placów oraz pielęgnacji terenów zielonych o pow. łącznej minimum 3.000 m2 ; 1.3. dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: zapewnią odpowiednich do realizacji zamówienia pracowników, niezbędny sprzęt, niezbędne środki chemiczne warunkujące utrzymanie czystości w obiektach objętych przedmiotem zamówienia oraz na terenie wokół posesji Zamawiającego; 1.4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą [spełnia - nie spełnia], w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pzp [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do SIWZ]; 1.2 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.4 aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.7 wykaz wykonanych /lub wykonywanych/ przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min 1 zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia odpowiednio dla każdej z części zamówienia - zgodnie z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w rozdziale IV, wraz z dołączonymi dokumentami potwierdzającymi, iż usługi te zostały wykonane należycie [wg załącznika nr 5]; 1.8 oświadczenie, iż Wykonawca dysponuje niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, w tym zapewni odpowiednich do realizacji pracowników, niezbędny sprzęt oraz środki chemiczne [zawarte na formularzu ofertowym - załączniku nr 1 do SIWZ];

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.szczecin.sa.gov.pl/?page=przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Apelacyjny w Szczecinie 71 - 165 Szczecin ul. Mickiewicza 163 pok. 316.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Sąd Apelacyjny w Szczecinie, Oddział Administracyjny, ul Mickiewicza 163, 71-165 Szczecin pok. nr 208.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibie Sądu Apelacyjnego w Szczecinie i w siedzibie Sądu Okręgowego w Szczecinie ( I Wydział Cywilny ) w budynku przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kompleksowe utrzymanie czystości chodników, dróg i placów oraz pielęgnacja terenów zielonych na posesji Sądu Apelacyjnego mieszczącego się przy ul. Mickiewicza 163 w Szczecinie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia polegać będzie w szczególności na zapewnieniu całorocznego utrzymaniu porządku wokół posesji Sądu (w tym między innymi zamiatanie, zbieranie śmieci, grabienie liści ). W okresie zimowym, w zakres zamówienia wchodzić będzie również odśnieżanie ciągów komunikacyjnych tj. chodników, dróg, placów, posypywanie piaskiem i solą lub innymi środkami usuwającymi gołoledź oraz oczyszczenie terenu po okresie zimowym. W zakres prac dotyczących pielęgnacji i utrzymania terenu zielonego wchodzić będzie między innymi: cięcie techniczne - redukcja i formowanie koron drzew, cięcia formujące żywopłotów, uporządkowanie i wywóz gałęzi oraz podlewanie, odchwaszczanie, nawożenie..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.00.00-2, 90.21.10.00-9, 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3, 77.30.00.00-3, 77.31.20.00-0, 77.31.21.00-1, 77.31.41.00-5, 77.31.50.00-1, 77.34.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.