eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarne › Sukcesywne dostawy kopert w 2012 dla Pororskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej w Czarnem

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Czarne: Sukcesywne dostawy kopert w 2012 dla Pororskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej w Czarnem
Numer ogłoszenia: 134112 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Pomorska Instytucja Gospodarki Budżetowej "POMERANIA" , ul. Pomorska 1, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 59 833 36 79, faks 59 833 24 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy kopert w 2012 dla Pororskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej w Czarnem.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kopert w następujących szacunkowych ilościach: Koperta C-6 SK 114*162mm biała 2500 kpl (kpl=1000szt) Koperta C-6 SK 114*162mm biała z nadrukiem za potwierdzeniem, pokwitowaniem odbioru - 100 kpl (kpl=1000szt) Koperta C-6 SK 114*162mm biała z nadrukiem specjalnym na życzenie - 10kpl (kpl=1000szt) Koperta C-6 SK 114*162mm biała z okienkiem 40*80 w prawym górnym rogu w prawym dolnym rogu lub środkowym z prawej strony -150kpl (kpl=1000szt) Koperta C-6 SK 114*162mm biała z okienkiem 45*90 w prawym górnym rogu, w prawym dolnym rogu lub środkowym z prawej strony 1kpl(kpl=1000szt) Koperta C-6 SK 114*162mm biała z nadrukiem za potwierdzeniem, pokwitowaniem odbioru i z okienkiem 45*90 w prawym górnym rogu, w prawym dolnym rogu lub środkowym z prawej strony - 1kpl (kpl=1000szt) Koperta C-6 SK 114*162mm biała z nadrukiem za potwierdzeniem i pokwitowaniem odbioru i z okienkiem 40*80 w prawym górnym rogu w prawym dolnym rogu lub środkowym z prawej strony - 20 kpl(kpl=1000szt) Koperta DL 110*220mm SK biała - 5kpl (kpl= 1000szt) Koperta DL 110*220 mm SK biała z okienkiem 40*80 - 70kpl (kpl= 1000szt) Koperta DL 110*220mm SK biała z okienkiem 45*90 -1 kpl ( kpl=1000szt) Koperta DL 110*220mm SK biała z okienkiem 40*80 i nadrukiem specjalnym na życzenie- 100kpl (kpl= 1000szt) Koperta DL 110*220mm SK biała z okienkiem 45*90 i nadrukiem specjalnym na życzenie- 1 kpl( kpl= 1000szt) Koperta DL 110*220mm SK biała z dwoma okienkami 40*80 - 1 k ( kpl=1000szt) Koperta DL 110*220mm SK biała z nadrukiem na życzenie- 1 kpl ( kpl=1000szt) Koperta B-6 Biała SK 125*176mm - 1 kpl (kpl=1000szt) Koperta C-5 162* 229mm SK biała z okienkiem 45*90 - 50kpl (kpl=1000szt) Koperta C-5 162* 229mm SK biała z nadrukiem specjalnym na życzenie z okienkiem 45*90-5 kpl (kpl=1000szt) Koperta C-5 162* 229 mm HK biała - 200kpl (kpl=1000szt) Koperta C-5 162* 229mm HK biała z nadrukiem specjalnym na życzenie- 1 kpl(kpl=1000szt) Koperta C-5 162* 229 mm HK brązowa - 100kpl (kpl= 1000szt) Koperta B-5 176*250mm HK biała - 300kpl (kpl=1000szt) Koperta B-5 176*250mm HK biała z nadrukiem specjalnym na życzenie - 80kpl (kpl=1000szt) Koperta B-5 176*250mm HK brązowa - 60kpl(kpl=1000szt) Koperta C-4 229*324 mm HK biała - 40kpl( kpl=1000szt) Koperta C-4 229*324 mm HK biała z okienkiem 45*100 - 1 kpl (kpl=1000szt) Koperta C-4 229*324 mm HK biała z nadrukiem specjalnym na życzenie - 1 kpl ( kpl=1000szt) Koperta C-4 229*324 mm HK brązowa - 30kpl(kpl=1000szt) Koperta B-4 250*353mm HK biała - 15kpl (kpl=1000szt) Koperta B-4 250*353mm HK biała z nadrukiem specjalnym na życzenie- 40kpl(kpl=1000szt) Koperta B-4 250*353mm HK brązowa- 15kpl (kpl=1000szt) Koperta E-4 280*400mm HK biała-5kpl (kpl=1000szt) Koperta E-4 280*400mm HK brązowa-20 kpl (kpl=1000 Koperta C-3 324*458mm HK biała - 1kpl (kpl= 1000szt) Koperta C-3 324*458mm HK brązowa - 1kpl (kpl= 1000szt) KOPERTY PRZESTRZENNE Koperta B-4 biała 353*250*40mm HK -2 kpl (kpl=1000szt) Koperta B-4 brązowa 353*250*40mm HK -8 kpl (kpl=1000szt) Koperta E-4 biała 400*280*40mm HK -2 kpl( kpl= 1000szt) Koperta E-4 brązowa 400*280*40mm HK - 32 kpl( kpl= 1000szt) Koperta S-Ds-200 biała 255*380*40mm HK - 7kpl (kpl=1000szt) Koperta Lds-220 biała 300*460*40mm HK- 7 kpl (kpl=1000szt) Koperta E-4S-220 biała 280*440*60mm HK - 3 kpl (kpl=1000szt) Koperta z potwierdzeniem /pokwitowaniem odbioru wraz z perforacją i taśmą klejącą (wykonane jako monolit z jednego arkusza papieru) 165*120mm biała - 100kpl (kpl=1000szt) Zamówienie będzie realizowane na podstawie cząstkowych zamówień, zależnych od bieżących potrzeb Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z części dostawy w razie istotnych zmian w zapotrzebowaniu Pomorskiej Instytucji Gospodarki Budżetowej a Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z tego tytułu..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.92.30 - Koperty 30.19.97.10 - Zadrukowane koperty 30.19.97.11 - Zadrukowane koperty z okienkiem adresowym 30.19.97.12 - Inne zadrukowane koperty .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświdczenie z art.22ust 1 ustawy p.z.p

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy p.z.p Za spełniający warunek odpowiedniego doświadczenia Zamawiający uzna takich Wykonawców, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie wykonali co najmniej trzy dostawy kopert o wartości minimum 40 000,00 PLN brutto każda

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświdczenie z art.22ust 1 ustawy p.z.p

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświdczenie z art.22ust 1 ustawy p.z.p

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświdczenie z art.22ust 1 ustawy p.z.p

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonane lub nienależyte wykonanie zamówienia, podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia. I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy 1. zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie dostaw przez Zamawiającego; b) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w parametrach technicznych 2. inne przyczyny zewnętrzne niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia dostaw. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy, mimo iż opóźnienie w jej wykonaniu będzie następstwem okoliczności, za które odpowiada Wykonawca, jeżeli łącznie zostaną spełnione poniższe warunki: a) Wykonawca powiadomi Zamawiającego najpóźniej na 2 dni przed upływem terminu wykonania umowy, o niemożliwości ukończenia jej wykonywania w tym terminie; b) Wykonawca zaproponuje nowy termin zakończenia wykonywania umowy; W takim przypadku wysokość wynagrodzenia Wykonawcy może zostać obniżona o kwotę nie większą niż równowartość połowy kar umownych, które Wykonawca byłby zobowiązany zapłacić Zamawiającemu za takie opóźnienie, lecz niższą niż kwota tych kar. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1.1 - 1.3. termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. II. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia a) konieczność zrealizowania dostawy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w SIWZ, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem dostaw, b) konieczność zrealizowania dostawy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa III Pozostałe zmiany a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy; b) zmiana obowiązującej stawki VAT; Jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie lub zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę. c) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone. d) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamówienia mniejszej ilości całości przedmiotu umowy. Z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia. e) dopuszcza się stosowanie zamiany w rodzajach kopert w zakresie ilościowym, pod warunkiem nie przekroczenia wartości zamówienia (ceny oferty) IV. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. V. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r.. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) : a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego) b) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów miedzy Stronami; c) udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych 15.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy w wyjątkowych sytuacjach, zgodnie z art. 145 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2010 r.. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zrbkoszali.alte.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorska Instyrtucja Gospodarki Budżetowej Pomerania ul.Pomorska 1 77-330Czarne.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.05.2012 godzina 09:30, miejsce: Pomorska Instyrtucja Gospodarki Budżetowej Pomerania ul.Pomorska 1 77-330Czarne sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.