eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leżajsk › Modernizacja ewidencji gruntów i budynków



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Leżajsk: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków
Numer ogłoszenia: 134010 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Leżajsk, ul. Kopernika 8, 37-300 Leżajsk, woj. podkarpackie, tel. 0-17 2404500, 2404560, fax 0-17 2404509.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.lezajsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębów ewidencyjnych powiatu leżajskiego, woj. podkarpackie: 1. Brzóza Królewska, 2. Maleniska gm. Leżajsk 3. Łukowa gm. Nowa Sarzyna 4. Tarnawiec gm. Kuryłówka

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.32.00 - Usługi opomiarowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.32.00 - Usługi opomiarowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający żąda potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajduje sie w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty wymagane od oferentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, 2) wypełniony i podpisany formularz oferty cenowej, 3) oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 4) zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, 5) wykaz średniorocznego zatrudnienia pracowników inżynierujno-technicznych z wykształceniem geodezyjnym, zatrudnionych na podstawie umowy o pracę na czas nieokreślony, 6) wykaz uprawnień zawodowych posiadanych przez pracowników przewidzianych do wykonania niemniejszego zamówienia w zakresie określonym w art. 43 ust. 2 ustawy Prawo Geodezyjne i Kartograficzne, 7) dokumenty wymienione w punktach 1 do 6 powinny być wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy. Dokumenty należy złożyć w formie orginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z orginałem przez oferenta, 8) potwierdzenia wykonanych podobnych prac geodezyjnych w okresie ostatnich 5 - lat przed dniem wczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem pracom geodezyjnym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że zostały one wykonane należycie. Zamawiający dopuszcza, aby doświadczenie zawodowe potwierdzone zostało referencjami bądź protokołami odbioru.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.lezajsk.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.starostwo.lezajsk.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Leżajsku ul. Kopernika 8 Biuro Obsługi Klienta.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.