eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Remont alejek w Parku Niedźwiadków.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Tychy: Remont alejek w Parku Niedźwiadków.
Numer ogłoszenia: 134007 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, fax (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont alejek w Parku Niedźwiadków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont alejek w Parku Niedźwiadków. Wykonanie alejek spacerowych oraz placyków rekreacyjnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej. Nawierzchnia powinna być wykonana w trzech kolorach: szarym, czerwonym i kolorze jesieni (firmy nie gorszej niż Libet), w oparciu o załączony rysunek Rozwiązanie elementów nawierzchni ścieżki parkowej, autorstwa Pracowni Projektowej Lauren z maja 2007 r., z zastrzeżeniem, że dla placyków, po stronie zewnętrznej w kolorze szarym należy wykonać krawężnik oraz pierwszą kostkę, o łącznej szerokości 22,5 cm, następnie 4 kostki o łącznej szerokości 54 cm w kolorze czerwonym, a resztę w kolorze jesieni. Na placach rekreacyjnych należy ustawić ławki oraz stoły do gry w karty. Wzdłuż alejek będą ułożone obrzeża betonowe, natomiast wokół placyków palisada. Szczegółowy zakres robót do wykonania obejmuje m.in.: I. Roboty rozbiórkowe i demontażowe 1. Rozbiórka m.in. poniższych elementów: - zdjęcie warstwy ziemi urodzajnej - 31,75 m3, - oczyszczenie terenu z resztek budowlanych, gruzu, śmieci - 656,31 m3 - rozebranie nawierzchni mineralno - bitumicznych - 530 m2, - rozebranie muru z kamienia o gr. 30 cm na zaprawie cementowej - 6,93 m3, II. Elementy podbudowy i nawierzchnie 1. Wykonanie koryta na całej szerokości jezdni i chodników - 1882 m2, 2. Profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 1882 m2, 3. Podbudowa z kruszywa naturalnego po zagęszczeniu 20 cm - 1882 m2, 4. Podsypka piaskowa z zagęszczeniem - 1882 m2, 5. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm w kolorze szarym - 796 m2, 6. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm w kolorze jesieni - 691 m2, 7. Nawierzchnia z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm w kolorze czerwonym - 396 m2, 8. Obrzeża betonowe o wymiarach 20 x 6 - 790 m, 9. Palisada betonowa - 300,0 m, III. Renowacja trawników 1. Skoszenie trawy - 2000 m2, 2. Obsianie nasionami trawy w ziemi urodzajnej - 2000 m2. IV. Mała architektura 1. Dostawa i montaż koszty na śmieci 21 szt., 2. Dostarczenie i montaż ławek 21 szt., 3. Ustawienie stołów szachowych z taboretami - 6 kpl., 4. Wykonanie 2 tablic z informacją o temacie inwestycji oraz rodzaju przedsięwzięcia, wizualizacją zadania, nazwą Inwestora oraz informacją, że inwestycja jest wykonywana ze środków finansowych UM Tychy. V. Wywóz gruzu oraz ziemi z rozbiórki i składowanie na wysypisku wraz z utylizacją 33,7 t. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorszych niż wykazane w dokumentach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.23.31.61 - Ścieżki piesze Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.61 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 7600,00 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie (wymagane wykonanie z należytą starannością min. 2 zadań o charakterze drogowym o wartości min. 200 000,00 zł brutto każde) oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub z uprawnieniami budowlano - konstrukcyjnymi ), c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (wymagana jest opłacona polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej; polisa lub inny dokument ubezpieczenia na kwotę min. 200 000,00 zł). Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Pzp oraz w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4) oświadczenie Wykonawcy na podstawie art. 22 ustawy Pzp - załącznik nr 2 do SIWZ. B. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunek posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Wykaz osób i podmiotów do wykonania zamówienia - załącznik nr 4 do SIWZ - dysponowanie osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. Wymagane jest dysponowanie osobą posiadającą odpowiednie uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej lub z uprawnieniami budowlano - konstrukcyjnymi. Wymagana jest kserokopia uprawnień budowlanych i aktualnego wpisu do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 2) Wykaz robót budowlanych - załącznik nr 5 do SIWZ - Wykonanie z należytą starannością minimum dwóch zadań o charakterze drogowym o wartości min. 200 000 zł brutto każde w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie tych robót C. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający wymaga złożenia następujących dokumentów: 1) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej - opłacona ważna polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Wartość polisy min. 200 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy lub fakt opłacenia musi wynikać z treści dokumentu.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43- 100 Tychy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pokój nr 808 Al. Niepodległości 49 43- 100 Tychy.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: - załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, - załącznik nr 3 do SIWZ - parafowany na każdej stronie wzór umowy, -dowód wniesienia wadium - pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. Data zamieszczenia ogłoszenia w BZP 03/08/2007 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.