eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Warszawa: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania
Numer ogłoszenia: 133991 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wolski im. dr Anny Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 3894859, faks 022 3894922.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wolski.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne zakresy: Zakres nr 1 - aparat do USG, Zakres nr 2 - laser do obliteracji żylaków kończyn dolnych, Zakres nr 3 - stół zabiegowy, stół operacyjno - zabiegowy, Zakres nr 4 - lampa zabiegowa, Zakres nr 5 - lampa bakteriobójcza Zakres nr 6 - negatoskop Zakres nr 7 - myjka ultradźwiękowa Zakres nr 8 - Aparat RR, termometry i mankiety do pomiaru RR na wys. Uda i kostki, Zakres nr 9 - Meble medyczne Zakres nr 10 - meble: krzesła, fotele, Zakres nr 11 - meble biurowe, Zakres nr 12 - Meble biurowe Zakres nr 13 - Meble biurowe.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: w tym postępowaniu nie jest przewidziane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu wskazanych w art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych o treści Załącznika Nr 3 do SIWZ. - Dokumenty, jakie ma dostarczyć Wykonawca w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 Pzp: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia o treści Załącznika Nr 4 do SIWZ 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ 4) Wypełniony formularz asortymentowo -cenowy - załącznik nr 2 do SIWZ 5) Parametry techniczne - załącznik nr 5 do SIWZ 6) Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy - Załącznik nr 6 do SIWZ. 7) Dokument potwierdzający zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego/ Wystawioną deklarację zgodności CE/certyfikat CE. 8) Dokumenty, materiały firmowe lub instrukcje obsługi opisujące parametry techniczne oferowany sprzętu. - UWAGA - Dokumenty o których jest mowa w zdaniu poprzedzającym nie mają charakteru dokumentów w rozumieniu art. 25 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i winny być załączane do oferty tylko w celach informacyjnych.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy załączyć do oferty tylko w przypadku, gdy oferta jest podpisania przez osobę nie figurującą w rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Brak podpisu na ofercie lub podpisanie oferty przez osobę do tego nieupoważnioną spowoduje konieczność odrzucenia oferty. W przypadku składnia oferty przez podmioty występujące wspólnie, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego jeżeli oferta nie jest podpisana przez wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nie jest postępowaniem sądowym, stwierdzić należy, że złożenie dokumentu pełnomocnictwa lub prokury albo jego odpisu, wypisu lub kopii przez pełnomocnika wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego nie podlega opłacie skarbowej.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolski.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wolski im dr Anny Gostyńskiej SP ZOZ 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, Sekcja Zamówień Publicznych, pawilon nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wolski im dr Anny Gostyńskiej SP ZOZ 01-211 Warszawa ul. Kasprzaka 17, Kancelaria główna, pawilon nr 2.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 1 - aparat do USG,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 2 - laser do obliteracji żylaków kończyn dolnych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 3 - stół zabiegowy, stół operacyjno - zabiegowy,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 4 - lampa zabiegowa,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 5 - lampa bakteriobójcza.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 6 - negatoskop.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 7 - myjka ultradźwiękowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 8 - Aparat RR, termometry i mankiety do pomiaru RR na wys. Uda.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 9 - Meble medyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 10 - meble: krzesła, fotele,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 11 - meble biurowe,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 12 - Meble biurowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie pomieszczeń Przychodni Specjalistycznej w podziale na zadania. Zakres nr 13 - Meble biurowe.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 39.10.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.