eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bystra Podhalańska › Remont dróg gminnych w Sidzinie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-25

Bystra Podhalańska: Remont dróg gminnych w Sidzinie
Numer ogłoszenia: 133986 - 2016; data zamieszczenia: 25.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91846 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bystra-Sidzina, Bystra Podhalańska 373, 34-235 Bystra Podhalańska, woj. małopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych w Sidzinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Remont dróg gminnych w Sidzinie 4.1.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie remontu dróg gminnych w Sidzinie w tym między innymi: - roboty ziemne, korytowanie, - podbudowy tłuczniowe oraz wyrównanie istniejącej podbudowy tłuczniem, - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, asfaltowych , - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, - skropienie nawierzchni drogowej asfaltem, - wykonanie korytek żelbetowych wraz z kratą stalową, - obsypanie poboczy tłuczniem 4.2.Wielkość, zakres i szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: a) załączniki nr 9 do SIWZ, na który składa się przedmiar robót, c) załącznik nr 11 do SIWZ , na który składa się specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót 4.3. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały również we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 10 do SIWZ 4.4. Zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej miejsca budowy w celu uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków zamówienia i stanu miejsca wykonania przedmiotu zamówienia. 4.5. Zamówienie będzie realizowane w okresie od podpisania umowy do 29.07.2016r. 4.6. Materiały budowlane stosowane do wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane. 4.7. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia kosztorysu ofertowego uproszczonego z cenami jednostkowymi sporządzonego zgodnie z przedmiarem robót(zał. Nr 9 do SIWZ) 4.8. Wykonawca przekaże Zamawiającemu komplet dokumentów do odbioru zadania: rozliczenie wykonanych robót(kosztorys powykonawczy) certyfikaty i deklaracje zgodności na wbudowane materiały. 4.9 Wykonawca zobowiązany jest do przekazania odpadów powstałych w trakcie realizacji przedmiotu umowy podmiotowi uprawnionemu do unieszkodliwiania odpadów. 4.10. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty minimalnie na okres 36- miesięcy, maksymalnie na okres 60- miesięcy. 4.11. Tam gdzie w przedmiarze robót, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy producent,dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art.30 ust1-3 ustawy PZP, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. 4.12. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjno-Handlowe DROGBUD inż.Kazimierz Sobaniak, Zawoja 1970, 34-222 Zawoja, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 196253,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 194071,71

  • Oferta z najniższą ceną: 194071,71 / Oferta z najwyższą ceną: 258072,94

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.