eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku Kwiatka 51 w Płocku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Płock: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku Kwiatka 51 w Płocku.
Numer ogłoszenia: 133975 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o., ul. Stary Rynek 19, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 3666150, fax 024 3666150.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ars.plock.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna osoba prawna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku Kwiatka 51 w Płocku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz ze zmianą sposobu użytkowania parteru budynku z funkcji mieszkalnej na funkcję usługową z wewnętrznymi instalacjami: elektryczną, gazową, wodociągową, kanalizacyjną, centralnego ogrzewania oraz oraz budowa przyłączy: wodociągowego, kanalizacji sanitarnej i deszczowej - zlokalizowanego w Płocku przy ul. Kwiatka 51, na działkach o nr ew. gruntu 437/1 i 437/2, jako istniejącego obiektu budowlanego wpisanego w dn. 22.05.1975 r. do rejestru zabytków dawnego województwa płockiego pod nr 196/1283 W, położonego na obszarze zespołu urbanistyczno-architektonicznego i warstw kulturowych miasta Płocka wpisanego w dn. 16.11.1959 r. do rejestru zabytków pod nr 51/182/59 W. Pow. zabudowy - 268,20 m2, kubatura - 1.750,00 m3.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.50 - Budynki wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 30000.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w tym: 1.1. kierownik budowy z udokumentowaną 2 - letnią praktyką na budowie przy zabytkach nieruchomych; 1.2. w ciągu lat 2003-2007 co najmniej jedna robota budowlana o wartości minimalnej 1,5 mln zł netto lub 3 roboty o wartości łącznej 4 mln zł netto, wykonana w obiektach zabytkowych w tym roboty ziemne pod nadzorem archeologa, 1.3. średnioroczny przychód netto w branży budowlano-montażowej z lat 2005, 2006, 2007 nie mniejszy niż 3000000.00 zł, 1.4. dysponowanie środkami finansowymi lub posiadanie zdolności kredytowej nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto, 2. wykonanie przedmiotu zamówienia najpóźniej do 31.05.2009 r. 3. udzielenie gwarancji na okres minimum 36 m-cy. Zamawiajacy dokona oceny spełniania warunków wg formuły spełnia/nie spełnia na podstawie dokumentów złożonych przez Wykonawcę.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy - na załaczniku nr 2 do SIWZ 2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzajacy dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 3.aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (powyższa informacja dotyczy osób fizycznych), 4.aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert (powyższa informacja dotyczy podmiotów zbiorowych), 5.aktualne zaświadczenie US oraz właściwego ZUS lu KRUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłatami lub, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie później niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 6.wykaz robót budowlanych wykonanych na obiektach zabytkowych (wpisanych do rejestru zabytków) - roboty ziemne pod nadzorem archeologa - w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadajace swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( co najmniej 1 zadanie o wartości minimalnej 1,5 mln zł netto lub 3 zadań o wartości łącznej 4 mln zł netto). Celem potwierdzenia spełnienia wymagań jakościowych ww. wykaz powinien zostać potwierdzony przez właściwy urząd ochrony zabytków - załącznik nr 3 do SIWZ, 7. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do realizacji zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynnosci- załacznik nr 4a do SIWZ, 8.informacje dotyczące podwykonawców - załacznik nr 4b, 9. informacja, że wykonawca osiągnął w ciągu ostatnich 3 lat obrotowych średnioroczny przychód netto w branży budowlano-montażowej w wysokości nie mniejszej niż 3000000.00 zł (w przypadku podmiotów występujących wspólnie przychody powinny być zsumowane) - załacznik nr 6 do SIWZ, 10.bilans oraz rachunek zysków i strat za lata 2005-2007 a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu, informacja określajaca obroty, zysk albo straty oraz zobowiązania i należności za lata 2005-2007. Jeżeli okres działalności jest krótszy to za ten okres, 11. informacja z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzajaca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 80% ceny ofertowej brutto, wystawiona nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert, 12. wypełniony formularz ofert - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 13.wypełniony formularz Tabela Rozliczeniowa Elementów Scalonych - wg załącznika nr 5 do SIWZ, 14. harmonogram rzeczowo-finansowy 15. parafowany wzór umowy, 16. dowód wniesienia wadium

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ars.plock.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o., 09-400 Płock, Stary Rynek 19.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rewitalizacji Starówki ARS Spółka z o.o., 09-400 Płock, Stary Rynek 19 - I piętro , sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.