eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa Sól › dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługi pogwarancyjne - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-04-26

Nowa Sól: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługi pogwarancyjne - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli
Numer ogłoszenia: 133962 - 2012; data zamieszczenia: 26.04.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli , ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 0-68 3873242, faks 0-68 3873242.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-nowasol.pl lub http://pup.nowasol.ibip.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania oraz usługi pogwarancyjne - dla Powiatowego Urzędu Pracy w Nowej Soli.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do siedziby Zamawiającego oraz usługi pogwarancyjne. Zamówienie składa się z czterech części w ilości i nazwie jn.: 1.1. CZĘŚĆ I Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.) Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Sprzęt 1) Komputer PC z oprogramowaniem 10 30213300-8 Komputer biurkowy 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 2) Notebook z oprogramowaniem typ I 3 30213100-6 Komputery przenośne 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 3) Notebook z oprogramowaniem typ II 5 4) Dysk zewnętrzny 2 30234100-9 Dysk magnetyczny 5) Napęd optyczny zewnętrzny 1 30233150-7 Napędy dysku optycznego 1.2. CZĘŚĆ II Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.) Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Sprzęt 6) UTM 2 32413100-2 Rutery sieciowe Licencje 7) Licencja do zabezpieczeń w routerach FortiGate 50B 2 48731000-1 Pakiety oprogramowania zabezpieczającego pliki 8) Licencje do programu NOD32 80 48761000-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego 1.3. CZĘŚĆ III Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.) Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Sprzęt 9) Dyski do macierzy HP P2000 5 30234100-9 Dysk magnetyczny 10) Przełącznik FC 1 32420000-3 Urządzenia sieciowe 11) Pamięć do serwera HP ML370 G5 (2x4GB kit) 3 30236111-3 Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM) Serwis pogwarancyjny 12) Serwis pogwarancyjny do serwera HP ML370 G5 24 m-ce 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 1.4. CZĘŚĆ IV Lp. Przedmiot zamówienia Ilość m-cy Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Serwis pogwarancyjny 13) Serwis pogwarancyjny do serwera Optimus VE400 G8 24 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 14) Serwis pogwarancyjny do serwera Optimus VE440 G6 24 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 2. Dopuszcza się składanie ofert częściowych tj. na wszystkie cztery części lub tylko na wybraną część zamówienia lub wybrane części. 3. Zakres dostawy sprzętu pierwszych 3-ch części zamówienia obejmuje: dowóz do siedziby Zamawiającego wraz z wniesieniem do wskazanego pomieszczenia. 4. Szczegółowy opis wszystkich czterech części zamówienia wymienionego w pkt 1 stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis określa minimalne wymogi, jakim ma odpowiadać przedmiot zamówienia. 5. Dostawa sprzętu wymienionego i opisanego w załączniku nr 1 do SIWZ dotyczy fabrycznie nowego sprzętu wraz z oryginalnym licencjonowanym oprogramowaniem systemowym - w oryginalnych opakowaniach. Sprzęt musi spełniać normy krajowe, warunkujące dopuszczenie urządzeń do obrotu na rynku krajowym..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.21.31.00-6, 48.31.00.00-4, 48.62.40.00-8, 30.23.41.00-9, 30.23.31.50-7, 32.41.31.00-2, 48.73.10.00-1, 48.76.10.00-0, 32.42.00.00-3, 30.23.61.11-3, 50.31.20.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu wykazania przez Wykonawcę spełniania tego warunku - Zamawiający żąda aby Wykonawca wykazał, że: wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem jej wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa lub usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Wykonawca musi wykazać minimum jedną dostawę lub usługę odpowiednio dla każdej z czterech części zamówienia - według załącznika nr 3A do SIWZ: 1) dla część 1 - minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania lub samego sprzętu komputerowego o wartości całej dostawy nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieścitysięcyzłotych00/100) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; 2) dla część 2 - minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego i oprogramowania lub samego sprzętu komputerowego o wartości całej dostawy nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieściatysięcyzłotych00/100) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; 3) dla część 3 - minimum jedną dostawę sprzętu komputerowego o wartości całej dostawy nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto (słownie: dwadzieściatysięcyzłotych00/100) wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa została wykonana lub jest wykonywana należycie; 4) dla części 4 - minimum jedną usługę serwisową autoryzowaną przez firmę OPTIMUS S.A. obejmującą świadczenie usług gwarancyjnych lub pogwarancyjnych dla serwerów przez okres minimum 1 roku wraz z załączeniem dokumentu potwierdzającego że ta usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ, oraz na podstawie wykazu zrealizowanej dostawy lub usługi, sporządzonego wg załącznika 3A do SIWZ i dokumentu potwierdzającego, że ta dostawa lub usługa została wykonana należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oceny spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg załącznika nr 3 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku ubiegania się wspólnie o udzielenie zamówienia: 1) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wraz z ofertą należy złożyć stosowny dokument na potwierdzenie ustanowionego pełnomocnika z którego ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 2) każdy z Wykonawców osobno powinien spełniać warunki dotyczące Wykonawców z tym, że dokument o których mowa w pkt III.4.1) w zakresie zrealizowanej dostawy lub usługi Wykonawcy składają wspólnie. OFERTA POWINNA ZAWIERAĆ NIŻEJ WYMIENIONE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA: 1. Wypełniony formularz ofertowy z podaniem ceny oferty ogółem na każdą z 4-ch części przedmiotu zamówienia osobno lub tylko na wybraną część lub wybrane części - wg załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty na część I, II lub III do załącznika nr 2 należy dołączyć: 1.1 szczegółowy opis oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania - według wzoru, który stanowi załącznik nr 2A do formularza ofertowego. 2. Oświadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków udziału określonych w art. 22 ust. 1 ustawy- wg załącznika nr 3 do specyfikacji. 3. Wykaz dostaw lub usług, gdzie wykonawca wykaże, że spełnia warunek udziału opisany w pkt 1.2 części IV SIWZ osobno dla każdej części zamówienia na którą Wykonawca składa ofertę wraz z dokumentem potwierdzającym, że ta dostawa lub usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie - wg załącznika nr 3A do SIWZ. 4. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z powodu nie spełniania warunków określonych w art. 24 ust 1 ustawy - wg załącznika 4 do specyfikacji. 5. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert. 6. Oryginalne pełnomocnictwo lub odpis pełnomocnictwa poświadczony notarialnie Dokument ma określać zakres umocowania i potwierdzać uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 7. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej. 7.1 Wskazanie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie zamówienia. Z dokumentu ma również wynikać jakie firmy będzie reprezentować pełnomocnik i która z firm jest liderem. 7.2 Oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty dla każdego partnera z osobna dotyczące własnej firmy o których mowa w części VII SIWZ pkt. 2, 4 i 5. 8. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. 8.1 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5 składa dokumenty, zgodnie z opisem zawartym w pkt 4 części IV SIWZ. UWAGA: Do celów niniejszego przetargu dopuszcza się przedłożenie wymaganych dokumentów w formie odpisu lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę /za zgodność z oryginałem/ (wyjątek stanowi pkt 6). W przypadku przedłożenia kserokopii dokumentów, które składają się z dwóch lub więcej stron - należy poświadczyć /za zgodność z oryginałem/ każdą z tych stron.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

We wzorach umów zawarte są możliwości zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, które dopuszcza Wykonawca: 1) w zakresie umów dotyczących części I, II i III - jeśli po wyborze oferty i podpisaniu umowy na realizację przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę do dnia upływu terminu na realizację dostawy nie będzie możliwe dostarczenie którejkolwiek pozycji przedmiotu zamówienia określonego w złożonej ofercie np. w przypadku wycofania danego sprzętu lub jego składnika z obrotu, zaprzestania lub wstrzymania produkcji - dopuszcza się dostarczenie innego sprzętu lub składnika spełniającego warunki zamówienia o parametrach nie gorszych niż oferowany w ofercie i w cenie nie większej niż cena tej pozycji podana w formularzu ofertowym. Zmiana wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej na 2 dni przed terminem dostawy i stosownego aneksu do umowy, 2) w zakresie umów dotyczących wszystkich czterech części zamówienia - jeśli wykonawca wskazał w swojej ofercie, że powierza wykonanie części zamówienia Podwykonawcom a przed podpisaniem umowy zgodnie z wymogiem Zamawiającego podał nazwy i siedziby Podwykonawców - wówczas dopuszcza się również zmianę w przypadku zaistnienia nie przewidzianej i uzasadnionej potrzeby zmiany Podwykonawcy w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca musi wystąpić z pismem i uzyskać pisemną zgodę Zamawiającego przed dopuszczeniem nowego Podwykonawcy do realizacji zamówienia. Wprowadzone zmiany nie mogą spowodować zmiany liczby podwykonawców oraz zmiany jakości wykonania tej części zamówienia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-nowasol.pl i http://pup.nowasol.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Staszica 1C, 67-100 Nowa Sól - pokój nr 315- III piętro za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@pup-nowasol.pl lub zino@praca.gov.pl oraz faksu: 683880301.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli, ul. Staszica 1C , 67-100 Nowa Sól - pokój 107 (I piętro)- Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Termin realizacji zamówienia liczony od dnia podpisania umowy na realizację każdej z czterech części zamówienia: 1) dla części I - 21 dni; 2) dla części II - 30 dni; 3) dla części III - dostawa 30 dni, usługa pogwarancyjna 24 m-ce; 4) dla części IV - 24 m-ce..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. CZĘŚĆ I Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.) Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Sprzęt 1. Komputer PC z oprogramowaniem 10 30213300-8 Komputer biurkowy 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 2. Notebook z oprogramowaniem typ I 3 30213100-6 Komputery przenośne 48310000-4 Pakiety oprogramowania do tworzenia dokumentów 48624000-8 Pakiety oprogramowania dla systemów operacyjnych komputerów osobistych (PC) 3. Notebook z oprogramowaniem typ II 5 4. Dysk zewnętrzny 2 30234100-9 Dysk magnetyczny 5. Napęd optyczny zewnętrzny 1 30233150-7 Napędy dysku optycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 48.31.00.00-4, 48.62.40.00-8, 30.21.31.00-6, 30.23.41.00-9, 30.23.31.50-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i licencji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.2. CZĘŚĆ II Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.) Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Sprzęt 6. UTM 2 32413100-2 Rutery sieciowe Licencje 7. Licencja do zabezpieczeń w routerach FortiGate 50B 2 48731000-1 Pakiety oprogramowania zabezpieczającego pliki 8. Licencje do programu NOD32 80 48761000-0 Pakiety oprogramowania antywirusowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.41.31.00-2, 48.73.10.00-1, 48.76.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego i usługi pogwarancyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.3. CZĘŚĆ III Lp. Przedmiot zamówienia Ilość (szt.) Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Sprzęt 9. Dyski do macierzy HP P2000 5 30234100-9 Dysk magnetyczny 10. Przełącznik FC 1 32420000-3 Urządzenia sieciowe 11. Pamięć do serwera HP ML370 G5 (2x4GB kit) 3 30236111-3 Pamięć dynamiczna o dostępie swobodnym (DRAM) Serwis pogwarancyjny 12. Serwis pogwarancyjny do serwera HP ML370 G5 24 m-ce 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego INFORMACJA DODATKOWA: terminy realizacji zamówienia dla tej części w zakresie dostawy 30 dni a w zakresie usługi pogwarancyjnej 24 m-ce.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.41.00-9, 32.42.00.00-3, 30.23.61.11-3, 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: usługi pogwarancyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.4. CZĘŚĆ IV Lp. Przedmiot zamówienia Ilość m-cy Kody i nazwy ze Wspólnego Słownika Zamówień CPV Serwis pogwarancyjny 13. Serwis pogwarancyjny do serwera Optimus VE400 G8 24 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego 14. Serwis pogwarancyjny do serwera Optimus VE440 G6 24 50312000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.