eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonka › Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 957 Białka-Nowy Targ w zakresie budowy jednostronnego chodnika od km 37 + 461,23 do km 38 + 128,77 w miejscowości Zubrzyca Dolna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Jabłonka: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 957 Białka-Nowy Targ w zakresie budowy jednostronnego chodnika od km 37 + 461,23 do km 38 + 128,77 w miejscowości Zubrzyca Dolna
Numer ogłoszenia: 133944 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, fax 018 2652468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jablonka.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 957 Białka-Nowy Targ w zakresie budowy jednostronnego chodnika od km 37 + 461,23 do km 38 + 128,77 w miejscowości Zubrzyca Dolna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowę drogi wojewódzkiej nr 957 Białka - Nowy Targ w zakresie budowy jednostronnego chodnika od km 37 + 461,23 do km 38 + 128,77 w miejscowości Zubrzyca Dolna o łącznej długości 667,54 mb Opracowanie Projektu Organizacji Ruchu określającego sposób oznakowania i zabezpieczenia robót na czas ich prowadzenia w pasie drogowym drogi wojewódzkiej na odcinku objętym zadaniem. Projekt ten musi być pozytywnie zaopiniowany przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Krakowie oraz zatwierdzony w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Małopolskiego - Departament Gospodarki i Infrastruktury- Biuro Inżynierii Ruchu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Kod CPV wg słownika 2008: 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę Oryginalny kod CPV: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.20 - Roboty w zakresie ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 500 zł należy wnieść do dnia 27 sierpnia 2007r. do godz.10.00.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy nie wykluczeni z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007r., Nr 82, poz. 560 z późniejszymi zmianami) - o udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22, ust. 1 pkt 1-4 wyżej wymienionej ustawy Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia - nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż Wykonawca spełnił w/w warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a/ Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wg załączonego wzoru - zał. nr 1 do niniejszej SIWZ. b/ Zaparafowany przez Oferenta projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ c/ Oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d/ Wykaz wykonanych tożsamych robót budowlanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonanie należycie - zał. nr 3 do SIWZ e/ Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - zał. nr 4 do SIWZ f/ Dowód wpłaty wadium g/ aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania. h/ Uprawnienia kierownika budowy wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Izby Zawodowej. i/ Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie załączonego do SIWZ kosztorysu ślepego - zał. nr 5 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jablonka.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, pok. nr 206, a także pocztą za zaliczeniem pocztowym po wcześniejszym wystąpieniu wyłącznie z pisemnym wnioskiem o jej wydanie za kwotę (6 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Termin składania ofert upływa dnia 27 sierpnia 2007r. o godz. 10.00 Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy Jabłonka, ul. 3-go Maja 1, 34-480 Jabłonka pok nr 1..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.