Ogłoszenie z dnia 2008-06-18
Warszawa: czyszczenie elewacji gmachu Ministerstwa Finansów od strony ul. Czackiego i wewnętrznego dziedzińca od ul. Świętokrzyskiej w bloku B2
Numer ogłoszenia: 133922 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Finansów, ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6944964, 6945443, fax 022 8279009.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mf.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: czyszczenie elewacji gmachu Ministerstwa Finansów od strony ul. Czackiego i wewnętrznego dziedzińca od ul. Świętokrzyskiej w bloku B2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest renowacja kolejnej części elewacji budynku MInisterstwa Finansów od strony dziedzińca wewnętrznego w bloku B2 - strona zachodnia od ul. Świętokrzyskiej oraz elewacji od strony ul. Czackiego bezpośrednio przyległej do ulicy. Zakres renowacji obejmuje oczyszczenie, naprawę i zabezpieczenie elewacji oraz gzymsów, cokołów i opasek kamiennych przed oddziaływaniem czynników atmosferycznych zgodnie z Decyzją 37 R/06 Prezydenta m. st. Warszawy, Stołecznego Konserwatora Zabytków z dnia 26.09.2006 r. Wykonanie prac towarzyszacych, w tym opracowanie dokumentacji(projektu) zajęcia pasa drogowego wraz z uzyskaniem obowiązkowych zezwoleń na jego zajęcie, wykonanie zabezpieczeń prowadzonych robót zgodnie z zasadami i przepisami bhp, wykonanie dokumentacji powykonawczej zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. UWAGA! Zamawiajacy przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniajacego, zgodnie z art. 67 ust 1, pkt 6 stanowiacego nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i polegajacego na kontynuowaniu renowacji elewacji w budynku Ministerstwa Finansów od strony ulicy Czackiego
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.30 - 45.45.30.30 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 120.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przystępując do postępowania, Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w kwocie 50.000 zł (słownie:pięćdziesiat tysięcy zlotych), w następujących formach:pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej( z tym, że poręczenie kasy musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzuelanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 ustawy o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.) Do przyjęcia wadium w gotówce właściwe jest konto Ministerstwa Finansów; BGK I O/W-wa Nr 781130 1017 0200 0000 0013 7228.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu może wziąć udział Wykonawca,który: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiazek posiadania takich uprawnień, 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,w tym: 1) w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane wykonania renowacji elewacji, każda odpowiadająca rodzajem i wartością renowacji określonej w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, każda o wartości, co najmniej 1.800.000 zł, w tym jedna w czynnym obiekcie biurowym. 2) do kierowania realizacją przedmiotu zamówienia skieruje osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego i uprawnienia w zakresie konserwacji rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych uzyskane po ukończeniu studiów wyższych lub posiadające przynajmniej średnie wykształcenie w zakresie konserwacji rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych i praktykę w tej dziedzinie potwierdzone zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności posiada na rachunku środki finansowe w wysokości: min. 1.500.000 zł. 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w kwocie minimum 1.500.000 zł. 6. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Zamawiający uzna warunki za spełnione, gdy: a) Wykonawca przedłoży wszystkie wymagane dokumenty, b) przedłożone dokumenty będą zgodne z wymogami odpowiednio: - rozporządzenia PRM z dn. 19.05.2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzająch spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,jakich może żądać Zamawiajacy od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605) -niniejszą SIWZ 7. Spełnienie warunków, o których mowa powyżej, stanowić będzie podstawę dopuszczenia złożonej oferty do badania pod kątem spełniania wymagań merytorycznych oferowanego przedmiotu zamówienia i w przypadku pozytywnego wyniku tego badania do oceny według wskazanego w SIWZ kryterium oceny ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy doączyć: 1, Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymagań ustawy, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3 Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatkow, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 4. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niz 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art 24 ust. 1 pkt.9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6. Wykaz personelu kierującego robotami posiadajecgo odpowiednie uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego i uprawnienia w zakresie konserwacji rzeźby kamiennej i elementow architektonicznych uzyskane po ukończeniu studiów wyższych lub posiadające przynajmniej średnie wykształcenie w zakresie konserwacji rzeźby kamiennej i elementów architektonicznych oraz praktykę w tej dziedzinie, potwierdzone zaświadczeniami o przynależności do właściwej izby samorządu gospodarczego, 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postepowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy, 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w tym co najmniej dwie roboty wykonania renowacji elewacji każda odpowiadająca rodzajem i wartośią renowacji określonej w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, każda o wartości co najmniej 1.800.000 zł, w tym minimum jedna w czynnym budynku biurowym, wraz z załaczeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, 9. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzajacą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w kwocie 1.500.000 zł, 10. Aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 1.500.000 zł, 11. Informację na temat rodzaju robót, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, 12. Potwierdzenie wniesienia wadium - w oryginale ( w przypadku wniesienia wadium w pieniądzu należy załączyć dowód przelewu wyznaczonej kwoty). 13. Dokumenty opisujące wykonanie powierzonego zadania tj.. a) kosztorys ofertowy uproszczony, b) program zapewnienia jakości (PZJ), w którym Wykonawca przedstawi: organizację robót, w tym termin i sposób ich prowadzenia, organizację ruchu na budowie wraz z oznakowaniem robót, wykaz zespołów roboczych, ich kwalifikacje i przygotowanie praktyczne, wykaz osób odpowiedzialnych za jakość i terminowość wykonania poszczególnych elementów robót, sposób i procedurę proponowanej kontroli i sterowania jakością wykonywanych robót, c) wstępny harmonogram realizacji. 14. Dokumenty potwierdzające spełnianie przez oferowane do renowacji elewacji, materiały wymagań technicznych określonych w ST ( aprobaty techniczne lub atesty lub karty techniczne materiałów), 15 W przypadku Wykonawców ubiegajacych sie wspólnie o udzielenie zamówienia, każdy z podmiotów indywidualnie obowiazany jest załączyć do oferty dokumenty, o których jest mowa w pkt.2 do 5.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mf.gov.pl -ministerstwo,ministerstwo, profil nabywcy - zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Świętokrzyska 12, 00-916 Warszawa Biuro Logistyki pok. 326.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Warszawa, ul. Świętokrzyska 12 Biuro Logistyki - sekretariat pok.1049 w godz. 8.15 - 16.15.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa macierzy i przełączników SAN wraz ze wsparciem
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 4 (cztery) pakiety, w tym aspiratory, bagietki okulistyczne, sztance, cewniki, ostrza, papierki do podbródkow
- Wykonanie kompozycji kwiatowych oraz usług florystycznych
- Dostawa źródła sejsmicznego do badań geofizycznych metodami sejsmicznymi w celu pokrycia rozpoznaniem głębokości w strefie 100-500 m p.p.t
- Bieżące utrzymanie budynków i terenu administrowanego przez ZGN Targówek ul. Gościeradowska 5 w sprawności technicznej w zakresie branży elektrycznej
- Obłożenia i drobny sprzęt medyczny - RZP-23/OC/2024
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i przebudowa budynków jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej na terenie gminy Kłecko - OSP Ułanowo
- Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń sal gimnastycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie 2
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (trzecie postępowanie)
- Rozbudowa o salę gimnastyczną i przebudowa szkoły podstawowej w Ulimiu, gm. Deszczno
- Przebudowa drogi gminnej nr 118787D w miejscowości Opolnica
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.