eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i budowie sieci wodociągowej oraz budowie sieci kanalizacyjnej wraz z budową przepompowni ścieków na osiedlu Bieńkowice we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Wrocław: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i budowie sieci wodociągowej oraz budowie sieci kanalizacyjnej wraz z budową przepompowni ścieków na osiedlu Bieńkowice we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 133892 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji S.A. , ul. Na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 3409500,3409742, faks 71 3723720,3409985.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpwik.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie i budowie sieci wodociągowej oraz budowie sieci kanalizacyjnej wraz z budową przepompowni ścieków na osiedlu Bieńkowice we Wrocławiu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest - zaprojektowanie i wykonanie na rzecz MPWiK S.A. robót budowlanych polegających na przebudowie i budowie sieci wodociągowej oraz budowie sieci kanalizacyjnej wraz z budową przepompowni ścieków na osiedlu Bieńkowice we Wrocławiu, - zaprojektowanie i wykonanie na rzecz Gminy Wrocław robót budowlanych, polegających na przebudowie dróg oraz budowie kanalizacji deszczowej na osiedlu Bieńkowice..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy robót budowlanych zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego dla zakresu MPWiK S.A. oraz nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego dla zakresu Gminy Wrocław

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 100.000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca oświadczy, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym czasie wykonał: - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie i rozbudowie sieci wodociągowej o średnicy minimum DN 125 i długości nie mniejszej niż 500m, - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie sieci kanalizacyjnej o średnicy minimum DN 200 i długości nie mniejszej niż 500m, - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie minimum jednej przepompowni ścieków o wydajności minimum 7 l/s, - co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, przebudowie lub odbudowie minimum dwóch dróg publicznych klasy, co najmniej L o łącznej długości minimum 1000 m, w terenie wysoko zurbanizowanym tj. mieście o liczbie mieszkańców minimum 200 tysięcy.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. W przypadkach przewidzianych w Umowie dopuszcza się wprowadzenie zmian za zgodą Zamawiającego. 2. Zmiany przewidziane w Umowie mogą być inicjowane przez Zamawiającego lub przez Wykonawcę. 3. Zmiany Umowy, o których mowa w ust. 1. muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 3 Ustawy prawo zamówień publicznych, stanowiącego, że Umowa jest nieważna w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ. 4. Zmiany, o których mowa w ust. 1. mogą dotyczyć: a) terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, np. 1) konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji, 2) wystąpienie opóźnienia w pozyskiwaniu decyzji administracyjnych (termin uzyskiwania decyzji wykracza poza terminy administracyjne), 3) konieczność dokonania zmian w przedmiocie umowy wynikająca z bieżących uzgodnień z jednostkami decyzyjnymi m.in. urzędami, właściwymi organami itp. 4) konieczność dokonania zmian w przedmiocie umowy w przypadku braku zgody właścicieli na przeprowadzenie inwestycji, 5) udzielenie zamówień dodatkowych, których wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego, 6) okoliczności zaistniałe w trakcie realizacji przedmiotu umowy m.in. warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrologiczne, w szczególności: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, w szczególności: temperatury powietrza poniżej 00C, wiatr uniemożliwiający pracę maszyn budowlanych, gwałtowne opady deszczu (oberwanie chmury), gradobicie, burze z wyładowaniami atmosferycznymi, niewypały i niewybuchy, wykopaliska archeologiczne, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne, odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (bunkry, fundamenty, ściany szczelne itp.) 7) kolizje z sieciami infrastruktury, utrudniające lub uniemożliwiające terminowe wykonanie przedmiotu umowy, itp. potwierdzone wpisem w dzienniku budowy, 8) konieczność skoordynowania robót budowlanych z innymi zadaniami jeśli mają wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, 10) w przypadku braku zgody na przeprowadzenie inwestycji lub zmiany warunków zajęcia terenów przez Właścicieli i Władających 11) opóźnienia w wydaniu terenu przez Właścicieli Władających b) sposobu zapłaty w przypadku, gdy wystąpi konieczność zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy lub zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy. c) regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebne zmiany umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, w szczególności np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT. d) zmniejszenia zakresu rzeczowego robót z jednoczesnym zmniejszeniem wynagrodzenia wykonawcy, spowodowane okolicznościami, których przy dochowaniu należytej staranności nie można było przewidzieć w czasie zawarcia umowy, e) aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny. 5. Warunkiem rozpatrzenia wniosku Wykonawcy o wprowadzenie zmian do umowy jest złożenie w MPWIK SA. w terminie 7 dni od daty wystąpienia okoliczności określonych w pkt 4 pisemnego wniosku o wprowadzenie zmiany do umowy wraz z: a) Opisem propozycji zmiany, b) Uzasadnieniem zmiany w odniesieniu do zapisów ust 4., wraz z załączoną kopią dokumentów potwierdzających wystąpienie okoliczności, które wpłynęły na konieczność wprowadzenia zmiany (np. składane przez Wykonawcę Wnioski, decyzje, notatki, opinie ekspertyzy techniczne wyniki badań), c) Opisem wpływu zmiany na harmonogram robót i termin wykonania Umowy. 6. Jeżeli zmiana, o której mowa w ust. 4 wymaga zmiany dokumentów opisujących przedmiot zamówienia obowiązkiem strony inicjującej zmianę jest opracowanie dokumentów zamiennych w tym także, jeśli będzie to konieczne uzyskanie zmiany decyzji pozwolenia na budowę. Wprowadzenie zmian do projektu wymaga akceptacji nadzoru autorskiego i zatwierdzenia do realizacji przez Zamawiającego. 7. Podstawę obliczenia kosztów zmiany, o której mowa w ust. 5. pkt c) w przypadku, gdy zmiany będą wynikać ze zmiany dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót stanowi projekt zamienny, o którym mowa w ust. 6. 8. Wykonawca nie będzie uprawniony do żadnego przedłużenia terminu wykonania umowy, jeżeli zmiana jest wymuszona uchybieniem czy naruszeniem Umowy przez wykonawcę. W takim przypadku koszty dodatkowe związane z takimi zmianami ponosi Wykonawca. 9. Dokonanie zmian, o których mowa w ust. 4. wymaga podpisania aneksu do Umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpwik.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: odpłatnie 100,00 zł: ul. na Grobli 14/16, 50-421 Wrocław - pokój 20 lub za zaliczeniem pocztowym po złożeniu wniosku o jej wydanie albo bezpłatnie do pobrania w wersji elektronicznej.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2014 godzina 09:30, miejsce: ul. Na Grobli 14/16 50-421 Wrocław, Kancelaria MPWiK S.A..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Poprawa gospodarki wodno-ściekowej we Wrocławiu - Etap V współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.