eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa wydawnictw promocyjnych Elbląga

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Elbląg: Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa wydawnictw promocyjnych Elbląga
Numer ogłoszenia: 133890 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa wydawnictw promocyjnych Elbląga.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa wydawnictw promocyjnych Elbląga Przedmiot główny: CPV: 79.80.00.00-2 Nazewnictwo wg CPV: Usługi drukowania i powiązane Przedmiotem zamówienia jest: 1) druk i dostawa wydawnictw promujących Elbląg: Przewodnik elbląski, plan miasta, kalendarium imprez, folder jubileuszowy 2) opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa wydawnictw jubileuszowych: Legendy elbląskie, 120 lat tramwajów w Elblągu, wg wytycznych wskazanych przez Zamawiającego w pkt III. ppkt 2. SIWZ. 2. Zakres zamówienia obejmuje: I. Przewodnik elbląski 1. Druk i dostawa Przewodnika elbląskiego zgodnie z projektami przedłożonymi przez Zamawiającego, wg poniższych parametrów: - format: 210 mm x 210 mm - ilość stron: 32 + 4 okładka - papier: - okładka: papier kreda mat. 250 g/m2, folia mat., lakier UV nakładany punktowo na wybrane elementy - wnętrze: papier kreda mat. 170 g/m2, lakier UV nakładany punktowo na wybrane elementy na każdej stronie - kolor: 4+4 (okładka + wnętrze) - oprawa zeszytowa: dwie zszywki - przewodnik zostanie opracowany przez Zamawiającego w 4 odrębnych wersjach językowych (polskiej, angielskiej, niemieckiej, rosyjskiej) - nakład: 5000 egz., w podziale na: - wersja polska 2000 egz. - wersja angielska 1000 egz. - wersja niemiecka 1000 egz. - wersja rosyjska 1000 egz. 2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy projekty do druku w plikach zamkniętych przygotowanych według parametrów określonych przez Wykonawcę. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przed drukiem proofów kolorystycznych z okładki i czterech wybranych stron środka przewodnika do pisemnej akceptacji Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w terminie do 14 dni od momentu przekazania projektów przez Zamawiającego. 5. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany bez zastrzeżeń przez obie strony, stanowiący podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury. II. Plan miasta składany 1. Druk i dostawa planu miasta zgodnie z projektami przedłożonymi przez Zamawiającego, wg poniższych parametrów: - format A3 - obróbka introligatorska - mapa złożona do formatu A6 - papier: 115 g/m2 kreda mat. - uszlachetnienie: lakier UV nakładany punktowo na wybrane obiekty, 1+0 - druk dwustronny - kolor: 4+4 - nakład: 5000 egz. 2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy projekt do druku w plikach zamkniętych przygotowanych według wytycznych Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w terminie do 21 dni od momentu przekazania projektów przez Zamawiającego. 4. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany bez zastrzeżeń przez obie strony, stanowiący podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury. III. Kalendarium imprez 1. Druk i dostawa kalendarium imprez zgodnie z projektami przedłożonymi przez Zamawiającego, wg poniższych parametrów: - druk i dostawa do siedziby Zamawiającego -wymiar folderu: A6 - ilość stron: 24 (w tym okładka) - papier: 130-135 g/m2 kreda mat. - kolor: 4+4 - szycie zeszytowe (dwie zszywki) - nakład: 2 x 2500 egz. (wg dwóch różnych projektów) 2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy projekty do druku w plikach zamkniętych przygotowanych według wytycznych Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przed drukiem proofów kolorystycznych z okładki i czterech wybranych stron środka publikacji, osobno dla każdego projektu, do pisemnej akceptacji Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w dwóch etapach, w ilości po 2500 egz. każdego projektu, w terminie do 14 dni od momentu przekazania projektów przez Zamawiającego. 5. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany bez zastrzeżeń przez obie strony, stanowiący podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury. IV. Folder jubileuszowy 1. Druk i dostawa foldera jubileuszowego, zgodnie z projektami przedłożonymi przez Zamawiającego, wg poniższych parametrów: - wymiar: 275 mm x 210 mm - ilość stron: 20 + 4 (okładka) - papier: - wnętrze papier kredowy matowy 170 g/m2, lakier punktowy UV - okładka papier kredowy 250 g/m2, folia mat., lakier punktowy UV - kolor: 4+4 - folder zszywany na dwie zszywki - nakład 3000 egz. 2. Zamawiający dostarczy Wykonawcy projekty do druku w plikach zamkniętych przygotowanych według wytycznych Wykonawcy. 3. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przed drukiem proofów kolorystycznych z okładki i czterech wybranych stron środka publikacji do pisemnej akceptacji Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w terminie do 14 dni od momentu przekazania projektów przez Zamawiającego. 5. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany bez zastrzeżeń przez obie strony, stanowiący podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury. V. Wydawnictwo Legendy elbląskie 1. Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego, wg poniższych parametrów: - format: 176 mm x 250 mm, - kolor 4+4 (pełen kolor obustronnie) - objętość: 64 strony - wnętrze: - papier: kreda mat 150 g/m2 - okładka: - oprawa twarda - oklejka: 4+0 + folia mat., lakier punktowy UV - wyklejka: 4+0 - nakład: 1000 egzemplarzy - Zamawiający wymaga opatrzenia książki numerem identyfikacyjnym ISBN 2. W terminie do 7 dni od podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy zawartość merytoryczną wydawnictwa wraz ze zdjęciami i grafikami. 3. Wykonawca opracuje 2 różne propozycje projektu graficznego (layoutu), z których wybrana zostanie jedna stanowiąca podstawę opracowania ostatecznego layoutu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag i zmian do wybranego projektu na każdym etapie realizacji, a Wykonawca ma obowiązek ich uwzględniania, aż do uzyskania ostatecznej jego akceptacji. 4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać: skład, łamanie, redakcję techniczną, przygotowanie do druku, druk. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wydruku ozalidów i przekazania ich do akceptacji Zamawiającemu. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przed drukiem proofów kolorystycznych z okładki i wybranych 5 stron środka do pisemnej akceptacji Zamawiającego. 7. Wykonawca dostarczy płytę CD z elektroniczną wersją wydawnictwa zapisaną w formie plików PDF w wysokiej jakości odpowiedniej do druku, oraz w wersji otwartego pliku. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w terminie do 21 dni od momentu przekazania projektów przez Zamawiającego. 9. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany bez zastrzeżeń przez obie strony, stanowiący podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury. VI. Album 120 lat tramwajów w Elblągu 1. Opracowanie graficzne, skład, druk i dostawa do siedziby Zamawiającego, wg poniższych parametrów: - format: 210 x 297 mm, - orientacja kart pozioma - kolor 4+4, - druk offsetowy - wnętrze: - papier: kreda mat 170 g/m2 - objętość: 96 stron - oprawa twarda: - oklejka: 4+0 + folia mat., lakier punktowy UV - wyklejka: 4+0 - nakład: 1000 egzemplarzy, - Zamawiający wymaga opatrzenia książki numerem identyfikacyjnym ISBN 2. W terminie do 7 dni od podpisania umowy Zamawiający dostarczy Wykonawcy zawartość merytoryczną albumu wraz ze zdjęciami i grafikami. 3. Wykonawca opracuje 2 różne propozycje projektu graficznego (layoutu), z których wybrana zostanie jedna stanowiąca podstawę opracowania ostatecznego layoutu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wnoszenia uwag i zmian do wybranego projektu na każdym etapie realizacji, a Wykonawca ma obowiązek ich uwzględniania, aż do uzyskania ostatecznej jego akceptacji. 4. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać: skład, łamanie, redakcję techniczną, przygotowanie do druku, druk. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do wydruku ozalidów i przekazania ich do akceptacji Zamawiającemu. 6. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przed drukiem proofów kolorystycznych z okładki i wybranych 5 stron środka do pisemnej akceptacji Zamawiającego. 7. Wykonawca dostarczy płytę CD z elektroniczną wersją albumu zapisaną w formie plików PDF w wysokiej jakości odpowiedniej do druku, oraz w wersji otwartego pliku. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego, w terminie do 30 dni od momentu przekazania projektów przez Zamawiającego. 9. Dokumentem potwierdzającym przyjęcie przez Zamawiającego przedmiotu umowy będzie protokół zdawczo-odbiorczy podpisany bez zastrzeżeń przez obie strony, stanowiący podstawę do wystawienia przez Wykonawcę faktury. 3. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na usługi. 4. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy. Zamawiający żąda podania przez Wykonawcę w ofercie nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawcy wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 złotych (słownie: dwa tysiące złotych), Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, zgodnie z art. 45 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy NR 13 1030 1218 0000 0000 9030 1632 Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu (oryginał dokumentu) należy zdeponować w sekretariacie Departamentu Księgowości Urzędu Miejskiego w Elblągu 2. Wykonawca, który nie wniesie wadium na okres związania ofertą zostanie przez Zamawiającego wykluczony z postępowania. 3. Wadium będzie zwracane na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Zamawiający zatrzyma wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykonanie w sposób należyty w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 usług polegających na opracowaniu graficznym, składzie i druku wydawnictwa w oprawie albumowej, w nakładzie nie mniejszym niż 500 szt. każda z usług. Przy ocenie spełniania tego warunku udziału przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum) wielkości stanowiące o spełnianiu warunku, tj. liczba usług, będą zsumowane z dokumentów składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ oraz dokumentów wymienionych w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    a) Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy usług polegających na opracowaniu graficznym, składzie i druku wydawnictwa w oprawie albumowej. b) Dowody, że usługi zostały wykonane należycie, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie usług, o których mowa w sekcji III.3.2) ogłoszenia.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zastrzega możliwość zmiany terminów wykonania zakresu zamówienia dla poszczególnych działań wynikającego z nieprzewidzianej zmiany terminu realizacji przedsięwzięcia bądź konieczności zamieszczenia dodatkowych materiałów merytorycznych lub graficznych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu, Departament Organizacji i Nadzoru Referat Zamówień Publicznych, pokój 406, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu, Departament Organizacji i Nadzoru, Referat Zamówień Publicznych pokój 403, 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 30 października 2014 r. 2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI. ppkt 1.2. SIWZ: a) Dowodami, o których mowa powyżej jest: - poświadczenie, - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. b) Wykaz należy sporządzić na druku zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 5 do SIWZ - WYKAZ USŁUG. c) W przypadku, gdy podmiotem na rzecz którego usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane jest Gmina - Miasto Elbląg, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. d) Przedmiot wykazanych usług należy podać z taką szczegółowością, która umożliwi Zamawiającemu sprawdzenie spełniania warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia. e) Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie dotyczy usług polegających na opracowaniu graficznym, składzie i druku wydawnictwa w oprawie albumowej. f) Dowody, że usługi zostały wykonane należycie, należy złożyć tylko do wskazanych w wykazie usług, o których mowa w sekcji III.3.2) ogłoszenia. g) Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego należy przeliczyć wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia wykonywania usług, podając datę i kurs. h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa ten lub ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnianie warunku określonego w sekcji III.3.2) ogłoszenia. i) Wykonawca, który polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 3. SIWZ: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. b) Informację o przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym ZAŁĄCZNIK NR 4 do SIWZ. 7. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokumenty zawierające oświadczenie, że nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 9. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 10. Warunki udziału, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełniania mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania udzielanego zamówienia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.