eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toruń › Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia mundurów służbowych oraz dostawa sortów mundurowych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Toruniu, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006 roku w sprawie umundurowania funk

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Toruń: Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia mundurów służbowych oraz dostawa sortów mundurowych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Toruniu, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2006r. nr 77, poz. 543).
Numer ogłoszenia: 133872 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Celna w Toruniu, ul. Mazowiecka 63/65, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 611-73-00, fax 0-56 611 74 60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.izbacelna.torun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest usługa szycia mundurów służbowych oraz dostawa sortów mundurowych dla funkcjonariuszy celnych Izby Celnej w Toruniu, wykonana zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 20 kwietnia 2006 roku w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz. U. z 2006r. nr 77, poz. 543)..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na wyodrębnione części (pięć zadań) i dopuszcza możliwość realizowania poszczególnych części przez różnych Wykonawców. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę zadań. I. zadanie nr 1. Szycie składników umundurowania służbowego 1.spodnie męskie- szt-120; 2.spódnica-szt-84; 3.spodnie damskie-szt-30; 4.kamizelka służbowa-szt-57; 5.marynarka męska-szt-60; 6.marynarka damska-szt-57; 7.czapka służbowa męska-szt-60; 8. kapelusik damski-szt-60; 9.krawatka-szt-60. II.zadanie nr 2 Dostawa koszul służbowych 1.koszula miętowa, długi rękaw, męska-szt-132; 2.koszula miętowa, krótki rękaw, męska-szt 164; 3.koszula biała, długi rękaw, męska-szt.-60; 4.koszula biała, krótki rękaw, męska-szt-61; 5.koszula miętowa, długi rękaw, damska-szt-116; 6.koszula miętowa, krótki rękaw, damska-szt-114; 7.koszula biała, długi rękaw, damska-szt-57; 8.koszula biała, krótki rękaw, damska-szt-60. III. zadanie nr 3 Dostawa kurtek służbowych- 122 sztuk. IV.zadanie nr 4 Dostawa swetrów typu polar, szali polarowych, krawatów i sznurów galowych 1.sweter typu polar-szt.-126; 2.szal polarowy-szt-121; 3.krawat służbowy, męski-szt-70; 4.sznur galowy-szt-120. V. zadanie nr 5 Dostawa butów, pasków do spodni i rękawic: 1.półbuty męskie-para-60; 2.rękawice damskie-para-60; 3.rękawice męskie-para-60; 4.pasek do spodni-szt.-150.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.93.00.00 - Usługi krawieckie Kod CPV wg słownika 2008: 98.39.30.00 - Usługi krawieckie Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.32.10.00 - Koszule Kod CPV wg słownika 2008: 18.33.20.00 - Koszule Oryginalny kod CPV: 18.22.32.00 - Kurtki Kod CPV wg słownika 2008: 18.22.32.00 - Kurtki Oryginalny kod CPV: 18.42.20.00 - Szale Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.20.00 - Szale Oryginalny kod CPV: 18.42.30.00 - Krawaty Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.30.00 - Krawaty Oryginalny kod CPV: 18.42.40.00 - Rękawice Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.40.00 - Rękawice Oryginalny kod CPV: 17.28.21.30 - Swetry Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.53.00 - Swetry Oryginalny kod CPV: 18.51.21.00 - Paski Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.50.00 - Paski Oryginalny kod CPV: 19.30.00.00 - Obuwie Kod CPV wg słownika 2008: 18.80.00.00 - Obuwie Oryginalny kod CPV: 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy Oryginalny kod CPV: 18.44.33.20 - Czapki Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.33.20 - Czapki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 21.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca, który spełnia następujące warunki: a) posiada uprawnienia do wykonywania działalności określonej przedmiotem niniejszego zamówienia; b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Spełnianie warunków określonych w ust.1 oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykazane zamówienia w zakresie zadania nr 1, powinny dotyczyć usługi szycia umundurowania lub usługi z zakresu krawiectwa ciężkiego. Wykazane zamówienia w zakresie zadania nr 2 i 3, powinny dotyczyć dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, natomiast w zakresie zadania nr 4 i 5 powinny dotyczyć dostaw odpowiadających swoim rodzajem co najmniej jednemu rodzajowi asortymentu. Wykazane przez Wykonawcę usługi lub dostawy winny odpowiadać następującym wartościom: dla zadania nr 1 - 160.000,00 zł brutto dla zadania nr 2 - 60.000,00 zł brutto dla zadania nr 3 - 100.000,00 zł brutto dla zadania nr 4 - 45.000,00 zł brutto dla zadania nr 5 - 40.000,00 zł brutto Wykonawca winien wykazać, że wykonał jedno zamówienie o wartości niemniejszej niż wartość wskazana przez Zamawiającego odpowiednio dla każdego zadania. Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych odpowiednio dla każdego zadania, usług albo dostaw, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. c) dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi, wymienione w wykazie o którym mowa w lit. b), zostały wykonane należycie. d) oświadczenie z art.22 ust.1 p.z.p. - zawarte na druku Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ; 3. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, na podstawie informacji zawartych w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww . warunek Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnianie warunków określonych oceniane będzie poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawcę niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo odpis zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Za aktualny uważa się dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców. Wykazane zamówienia w zakresie zadania nr 1, powinny dotyczyć usługi szycia umundurowania lub usługi z zakresu krawiectwa ciężkiego. Wykazane zamówienia w zakresie zadania nr 2 i 3, powinny dotyczyć dostaw odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, natomiast w zakresie zadania nr 4 i 5 powinny dotyczyć dostaw odpowiadających swoim rodzajem co najmniej jednemu rodzajowi asortymentu. Wykazane przez Wykonawcę usługi lub dostawy winny odpowiadać następującym wartościom: dla zadania nr 1 - 160.000,00 zł brutto dla zadania nr 2 - 60.000,00 zł brutto dla zadania nr 3 - 100.000,00 zł brutto dla zadania nr 4 - 45.000,00 zł brutto dla zadania nr 5 - 40.000,00 zł brutto Wykonawca winien wykazać, że wykonał jedno zamówienie o wartości niemniejszej niż wartość wskazana przez Zamawiającego odpowiednio dla każdego zadania. Wykonawca przedstawi wykaz wykonanych odpowiednio dla każdego zadania, usług albo dostaw, zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. c) dokumenty potwierdzające, że dostawy lub usługi, wymienione w wykazie o którym mowa w lit. b), zostały wykonane należycie. d) oświadczenie z art.22 ust.1 p.z.p. - zawarte na druku Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.izbacelna.torun.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację można także uzyskać w siedzibie Zamawiającego - pokój nr 305, w godzinach urzędowania..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 2 (kancelaria) albo przesłać za pomocą Poczty Polskiej bądź poczty kurierskiej na adres zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Szycie składników umundurowania służbowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. spodnie męskie-szt-120; 2.spódnica -szt- 84; 3. spodnie damskie-szt.-30; 4.kamizelka służbowa-szt-57; 5.marynarka męska-szt-60; 6. marynarka damska -szt.-57; 7. czapka służbowa męska-szt-60; 8.kapelusik damski-szt-60; 9.krawatka -szt-60..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.93.00.00-6, 18.11.50.00-8, 18.44.33.20-5, 18.44.00.00-5, 18.42.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 21.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa koszul służbowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.koszula miętowa, długi rękaw, męska-szt-132; 2.koszula miętowa, krótki rękaw, męska-szt -164; 3.koszula biała, długi rękaw, męska-szt-60; 4.koszula biała, krótki rękaw, męska-szt-61; 5.koszula miętowa, długi rękaw, damska-szt-116; 6.koszula miętowa, krótki rękaw, damska-szt-114; 7.koszula biała, długi rękaw, damska-szt-57; 8.koszula biała, krótki rękaw, damska-szt-60..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.32.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kurtek służbowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurtki służbowe - 122 sztuk.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa swetrów typu polar, szali polarowych, krawatów i sznurów galowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.sweter typu polar-szt-126, 2.szal polarowy-szt-121, 3.krawat służbowy, męski-szt-70, 4.sznur galowy-szt-120..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 17.28.21.30-2, 18.42.20.00-3, 18.42.30.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa butów, pasków do spodni i rękawic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.półbuty męskie-para-60, 2.rękawice damskie-para-60, 3.rękawice męskie-para-60, 4.pasek do spodni-szt.-150..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.30.00.00-9, 18.51.21.00-2, 18.42.40.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.