eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Paczków › Wykonanie ewidencji obiektów mostowych położonych na terenie Gminy Paczków.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Paczków: Wykonanie ewidencji obiektów mostowych położonych na terenie Gminy Paczków.
Numer ogłoszenia: 133850 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 112912 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Paczków, ul. Rynek, 48-370 Paczków, woj. opolskie, tel. 077 4316791, fax 077 4316797.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ewidencji obiektów mostowych położonych na terenie Gminy Paczków..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie ewidencji obiektów mostowych położonych na terenie Gminy Paczków zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 28.02.2000 r. (Dz. U. Nr 32 poz. 393 z późniejszymi zmianami). Ewidencja obiektów mostowych powinna zawierać: a) ksiązki obiektów mostowych, b) karty obiektów mostowych, c) przeglądy (zgodnie z art. 62 ust. 1 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami), d) przeglądy (zgodnie z art. 62 ust. 2 ustawy z dnia 07.07.1994 r. Prawo budowlane - Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami), e) obliczenie nośności obiektów mostowych, f) wykaz obiektów mostowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.31.31.45 - Usługi kontroli mostów Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.14.50 - Usługi kontroli mostów .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 52400 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.08.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • DESIGNERS A. Jagura Ż. Jagura Sp. jawna, ul. Szuberta 27, 02-408 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 52400.00
  • Oferta z najniższą ceną: 52400.00 / oferta z najwyższą ceną: 88550.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.