Ogłoszenie z dnia 2011-05-10
Warszawa: Dostawa energii elektrycznej
Numer ogłoszenia: 133841 - 2011; data zamieszczenia: 10.05.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji, ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej w taryfach C11 i c21, obejmująca sprzedaż energii do obiektów Komendy Stołecznej Policji zlokalizowanych na terenie m.st. Warszawy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PGE Obrót S.A., ul. 8 Marca 6, 35-959 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 212671,82 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 253829,40
Oferta z najniższą ceną: 253829,40 / Oferta z najwyższą ceną: 253829,40
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienia z wolnej ręki udzielono na podstawie niżej wymienionych artykułów, korzystając z następującego uzasadnienia: art. 67 ust. 1 pkt 3) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 ze zm.), cyt.: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia. art. 6a Ustawy, cyt.: - W przypadku zamówień udzielanych w częściach, do udzielenia zamówienia na daną część zamawiający może stosować przepisy właściwe dla wartości tej części zamówienia, jeżeli jej wartość jest mniejsza niż wyrażona w złotych równowartość kwoty 80.000 euro dla dostaw lub usług oraz 1.000.000 euro dla robót budowlanych, pod warunkiem że łączna wartość tych części wynosi nie więcej niż 20% wartości zamówienia. Wartość niniejszego zamówienia stanowi mniej niż 20% wartości zamówienia podstawowego. Wartość zamówienia będącego przedmiotem postępowania została oszacowana na 212.671,82 PLN netto, a całkowita wartość zamówienia szacowana jest na 1.816.763,24 PLN netto. Wartość niniejszego zamówienia pozwala na prowadzenie procedury zgodnie z przepisami dotyczącymi zamówień, których wartość jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 Ustawy. Ponadto, w związku z unieważnieniem postępowania na dostawę energii elektrycznej oraz upływem terminu obowiązywania dotychczasowych umów na dostawy energii, zachodzi pilna konieczność udzielenia zamówienia w celu zapewnienia ciągłości funkcjonowania jednostek w zakresie dostaw energii - do chwili zawarcia długoterminowych umów w wyniku przeprowadzenia procedury przetargowej. Zamawiający nie mógł przewidzieć opisanej sytuacji, ani też jej zapobiec, gdyż nie wynika z jego winy. W postępowaniu na dostawę energii elektrycznej, prowadzonym w przetargu nieograniczonym, wpłynęła tylko jedna oferta, której wykonawca nie zabezpieczył wymaganym w postępowaniu wadium. Zamawiający został zmuszony wykluczyć wykonawcę, a postępowanie - z powodu braku ofert - unieważnić. Zamawiający planuje wszcząć kolejne postępowanie w trybie przetargowym, jednak do czasu jego rozstrzygnięcia konieczne jest zapewnienie jednostkom KSP ciągłości w zakresie dostarczanej energii elektrycznej.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa narzędzi chirurgicznych na potrzeby Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- "Modernizacja systemu monitoringu m.st. Warszawy tj. wymiana 17 analogowych punktów kamerowych na cyfrowe Full HD wraz z modernizacją szafek"
- Zakup usługi dostępu do platformy e-learningowej wraz z elektronizacją treści
- Remont pięciu lokali mieszkalnych - pustostanów na terenie Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- Usługa serwisu serwerowni kontenerowej (kontenery i całe wyposażenie techniczne) oraz wydłużenia gwarancji producenta urządzeń znajdujących się w serwerowni IFPS
- Kompleksowa obsługa zakupu biletów lotniczych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej na rzecz Zespołu Państwowych Szkół Mu-zycznych im. Fryderyka Chopina w Warszawie.
- "Dostawa energii elektrycznej dla Biur Powiatowych ARiMR w województwie małopolskim"
- Dostawa energii elektrycznej do mieszkaniowego zasobu gminy Siemianowice Śląskie
- Dostawa energii elektrycznej do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Dostawa i montaż pomp ciepła z wykonaniem dolnego źródła zasilania w ramach inwestycji: Modernizacja infrastruktury społecznej w Pow. Sokólskim cz3 Przebudowa, rozbudowa i doposażenie SPZOZ w Sokółce
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej wraz z usługą dystrybucji w okresie od 01.07.2024 r. do 31.12.2025 r. do obiektów i lokali w Gminie Kobylnica posiadających instalacje PV
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.