eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Wynajem powierzchni billboardowej na potrzeby kampanii promocyjnej Województwa Zachodniopomorskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Szczecin: Wynajem powierzchni billboardowej na potrzeby kampanii promocyjnej Województwa Zachodniopomorskiego
Numer ogłoszenia: 133834 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Zachodniopomorskie-Urząd Marszałkowski Województwa Zachodniopomorskiego , ul. Korsarzy 34, 70-540 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 44 67 120, faks 091 44 67 120, 44 67 185.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem powierzchni billboardowej na potrzeby kampanii promocyjnej Województwa Zachodniopomorskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wynajem powierzchni billboardowej na potrzeby kampanii promocyjnej Województwa Zachodniopomorskiego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00 - 74.40.00.00 74.42.00.00 - 74.42.00.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu wziąć mogą udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy PZP 2. Warunkiem szczególnym w zakresie posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia jest posiadanie doświadczenia. Wykonawca przystępując do jednej lub więcej z części przedmiotu zamówienia musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie minimum 3 usługi wynajmu powierzchni billboardowej wraz z wydrukiem i rozwieszeniem za cenę nie mniejszą niż 30 000,00 złotych brutto każda z prac podobnych. Wykaz prac podobnych dla przedmiotu zamówienia powinien zostać złożony na formularzu nr 3. Wykazanie się opisanym powyżej doświadczeniem jest wymagane niezależnie od liczby części, na które jest składana oferta. 3. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty poprzez wypełnienie druku ZP - 17 - Informacja o spełnianiu przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, na zasadzie: spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Potwierdzenie przez wykonawców spełniania warunków udziału w postępowaniu, , oraz w celu potwierdzenia, że oferowane usługi lub dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, nastąpi w oparciu o analizę przedłożonych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa poniżej. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej ustawą), Zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Na potwierdzenie spełniania warunku określonego w pkt III. 2.2 należy przedstawić Informacje o doświadczeniu Wykonawcy na formularzu p.n.: -Doświadczenie Wykonawcy - załącznik nr 3 do SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2)2. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione realizacje zostały wykonane należycie. 4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z zachowaniem terminów ich ważności określonych powyżej. Z powyższych dokumentów wynikać musi, że wykonawca spełnia warunki określone w pkt III. 6. Do oferty załączyć należy także oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 7. Do oferty należy także dołączyć mediaplan dla każdej z części, na którą jest składana oferta. 8. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców do oferty winni załączyć dokument pełnomocnictwa wystawionego zgodnie z dyspozycją art. 23 ust. 2 ustawy PZP, tj. o zakresie co najmniej: do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają oświadczenia lub dokumenty o których mowa w ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ wedle swojego uznania: łącznie albo osobno. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 11. Jeżeli z przedstawionych dokumentów wynika, że osoba, która podpisała ofertę nie jest uprawniona do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym, do oferty załączyć należy dokument pełnomocnictwa wystawionego w sposób określony przepisami prawa cywilnego. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza. 12. Dokumenty (z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa), o których mowa w Ogłoszeniu o zamówieniu oraz SIWZ Wykonawcy mogą składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, tj. przez osobę uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w obrocie gospodarczym. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości co do jej prawdziwości. 14. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, itp..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um-zachodniopomorskie.pl/przetargi.html.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Szczecinie, ul. Piłsudskiego 40 - 42 pok. 339..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: pok. 312 w budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Zachodniopomorskiego, ul. Piłsudskiego 40 - 42, 70 - 421 Szczecin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Powierzchnie billboardowe w największych miastach Polski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie billboardowe musza znajdować się w terenie następujących miast w liczbie nie mniejszej od podanej przy nazwie każdego z miast: 1) Wrocław - 10 2) Warszawa - 10 3) Katowice- 10 4) Poznań - 10 5) Zielona Góra - 5 6) Gorzów Wlkp. - 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. ilość nośników - 60

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Powierzchnie wielkoformatowe w największych miastach Polski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie reklamowe wielkoformatowe muszą znajdować się w ścisłym centrum poniższych miast w liczbie nie mniejszej od podanej przy nazwie każdego z miast: 1) Bydgoszcz - 1 2) Warszawa - 2 3) Poznań - 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. średnia wielkość wielkiego formatu - 60

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Powierzchnie reklamowe powyżej 35m2 na drogach ekspresowych w kierunku woj. Zachodniopomorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie reklamowe musza znajdować się na podanych trasach w odległości od granic miast początkowych nie większej niż 50 kilometrów. Powierzchnie musza znajdować się poza granicami województwa zachodniopomorskiego w liczbie nie mniejszej od podanej poniżej. Dla tras gdzie występuje więcej nośników niż 1 należy zachować min. 15 kilometrów odległości pomiędzy nośnikami: 1. Trasa Wrocław - Zielona Góra - Szczecin - droga nr 3 - 1 2. Trasa Poznań - Szczecin droga nr 24 i 92 - 2 3. Trasa Poznań - Koszalin droga nr 11 - 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. ilość nośników reklamowych - 60

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Powierzchnie billboardowe w największych miastach regionu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie billboardowe musza znajdować się w terenie następujących miast w liczbie nie mniejszej od podanej przy nazwie każdego z miast: 1) Szczecin - 20 2) Koszalin - 5.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. ilość nośników - 60

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Powierzchnie wielkoformatowe w największych miastach regionu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie reklamowe wielkoformatowe muszą znajdować się w ścisłym centrum poniższych miast w liczbie nie mniejszej od podanej przy nazwie każdego z miast: 1) Szczecin - 2 2) Koszalin - 1.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 40
    • 2. średnia powierzchnia wielkiego formatu - 60

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: powierzchnie billboardowe na drogach województwa zachodniopomorskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Powierzchnie reklamowe musza znajdować się na podanych trasach z uwzględnieniem preferowanych lokalizacji. Powierzchnie musza znajdować się w granicach województwa zachodniopomorskiego w liczbie nie mniejszej niż jedna na każdej ze wskazanych dróg. Dla tras gdzie występuje więcej nośników niż 1 należy zachować min. 15 kilometrów odległości pomiędzy nośnikami: 1. Gorzów - Szczecin - droga nr 3 - ( preferowana lokalizacja Pyrzyce ) 2. Świnoujście - Szczecin - droga nr 3 -( preferowana lokalizacja Świnoujście) 3. Koszalin - Szczecin - droga nr 6 ( preferowana lokalizacja Koszalin lub Nowogard) 4. Lubieszyn - Szczecin - droga nr 10 ( preferowana lokalizacja Lubieszyn lub Mierzyn) 5. Kołbaskowo - Szczecin - Autostrada A-6/droga 13 ( preferowana lokalizacja Przecław, Warzymice lub zjazd z autostrady A6 w Kołbaskowie) 6. Chojna - Szczecin - droga nr 31 ( preferowana lokalizacja Gryfino lub Szczecin ) 7. Wałcz - Szczecin - droga 10 ( preferowana lokalizacja Stargard Szczeciński, Wałcz ) 8. Rozjazd Gorzów/Szczecin - Krajnik Dolny - droga 26 ( preferowana lokalizacja Myślibórz ) 9. Szczecinek - Koszalin - droga 11 ( preferowana lokalizacja Szczecinek, Koszalin ).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.40.00.00-3, 74.42.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.07.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 30
    • 2. ilość nośników reklamowych - 40
    • 3. lokalizacja nośników reklamowych - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.