eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Łódź: Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego
Numer ogłoszenia: 133809 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska w Łodzi, ul. Kilińskiego 81, 90-119 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 2502232, fax 0-42 2502200.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazmiejska.lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania strażnika miejskiego. Przedmiot zamówienia został podzielony na dziewięć zadań: 1) Zadanie nr 1 - dostawa czapek garnizonowych, kapeluszy damskich, krawatów, krawatomuszek i pagonów (dystynkcji) w ilości: a) czapka garnizonowa - 250 szt., b) kapelusz damski - 100 szt., c) krawat - 500 szt., d) krawatomuszka - 100 szt., e) pagony (dystynkcje) - 200 kpl. 2) Zadanie nr 2 - dostawa spodni i spódnic w ilości: a) spodnie letnie - 250 par, b) spodnie zimowe - 450 par, c) spódnica - 100 szt. 3) Zadanie nr 3 - dostawa kurtek zimowych, bielizny zimowej i koszulobluz w ilości: a) kurtka zimowa - 250 szt., b) bielizna zimowa - 450 kpl, c) koszulobluza - 450 szt. 4) Zadanie nr 4 - dostawa butów w ilości: a) półbuty męskie - 200 par, b) półbuty damskie - 100 par, c) trzewiki komp[anii honorowej - 40 par. 5) Zadanie nr 5 - dostawa koszul w ilości: a) koszula błękitna długi rękaw - 250 szt., b) koszula błękitna krótki rękaw - 250 szt., c) koszula biała długi rękaw - 250 szt., d) koszula biała krótki rękaw - 250 szt. 6) Zadanie nr 6 - dostawa mundurów i sznurów galowych w ilości: a) mundur wyjściowy - 30 kpl, b) mundur kompanii honorowej - 40 kpl, c) sznur galowy - 70 szt. 7) Zadanie nr 7 - dostawa kamizelek odblaskowych w ilości 250 szt. 8) Zadanie nr 8 - dostawa rajstop w ilości: a) rajstopy letnie - 300 par, b) rajstopy zimowe - 200 par. 9) Zadanie nr 9 - dostawa etui na identyfikator i legitymację służbową w ilości 450 szt. Szczegółowy opis asortymentu składającego się na poszczególne zadania zawiera Załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 18.00.00.00 - Ubrania i dodatki Kod CPV wg słownika 2008: 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki Oryginalny kod CPV: 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy Kod CPV wg słownika 2008: 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy Oryginalny kod CPV: 18.42.30.00 - Krawaty Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.30.00 - Krawaty Oryginalny kod CPV: 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.00.00 - Dodatki odzieżowe Oryginalny kod CPV: 18.23.40.00 - Spodnie Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.40.00 - Spodnie Oryginalny kod CPV: 18.23.20.00 - Spódnice Kod CPV wg słownika 2008: 18.23.20.00 - Spódnice Oryginalny kod CPV: 18.22.32.00 - Kurtki Kod CPV wg słownika 2008: 18.22.32.00 - Kurtki Oryginalny kod CPV: 18.31.00.00 - Bielizna Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.00.00 - Bielizna osobista Oryginalny kod CPV: 18.32.10.00 - Koszule Kod CPV wg słownika 2008: 18.33.20.00 - Koszule Oryginalny kod CPV: 18.11.50.00 - Mundury Kod CPV wg słownika 2008: 35.81.11.00 - Mundury strażackie Oryginalny kod CPV: 18.13.16.00 - Kamizelki odblaskowe Kod CPV wg słownika 2008: 35.11.34.40 - Kamizelki odblaskowe Oryginalny kod CPV: 18.31.20.00 - Rajstopy Kod CPV wg słownika 2008: 18.31.20.00 - Kalesony Oryginalny kod CPV: 19.31.50.00 - Buty Kod CPV wg słownika 2008: 18.81.50.00 - Buty Oryginalny kod CPV: 19.20.00.00 - Wyroby skórzane, torby bagażowe oraz wyroby rymarskie Kod CPV wg słownika 2008: 18.90.00.00 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym niniejszą procedurą przetargową, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów art. 24 ust. 1 lub 2 Ustawy. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o uzyskanie zamówienia składają wraz z ofertą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, tj.: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 - 4, składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Jakość - 40

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazmiejska.lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 90 - 119 Łódź ul. Kilińskiego 81, pok. nr 25.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: 90 - 119 Łódź ul. Kilińskiego 81, sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa czapek garnizonowych, kapeluszy damskich, krawatów, krawatomuszek i pagonów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów umundurowania: 1) Czapka garnizonowa - 250 szt., 2) Kapelusz damski - 100 szt., 3) Krawat - 500 szt., 4) Krawatomuszka - 100 szt., 5) Pagony (dystynkcje) - 200 kpl. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.00.00-5, 18.42.30.00-0, 18.42.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa spodni i spódnic..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa spodni i spódnic w ilości: 1) Spodnie letnie - 250 par, 2) Spodnie zimowe - 450 par, 3) Spódnica - 100 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa kurtek zimowych, bielizny zimowej i koszulobluz..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów umundurowania: 1) Kurtka zimowa - 250 szt., 2) Bielizna zimowa - 450 kpl, 3) Koszulobluza - 450 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0, 18.31.00.00-5, 18.32.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa butów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa butów w ilości: 1) Półbuty męskie - 200 par, 2) Półbuty damskie - 100 par, 3) Trzewiki kompanii honorowej - 40 par. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.31.50.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa koszul..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa koszul w ilości: 1) Koszula błękitna długi rękaw - 250 szt., 2) Koszula błękitna krótki rękaw - 250 szt., 3) Koszula biała długi rękaw - 250 szt., 4) Koszula biała krótki rękaw - 250 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.32.10.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mundurów i sznurów galowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących elementów umundurowania: 1) Mundur wyjściowy - 30 kpl, 2) Mundur kompanii honorowej - 40 kpl, 3) Sznur galowy - 70 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.11.50.00-8, 18.42.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa kamizelek odblaskowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamizelek odblaskowych w ilości 250 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.13.16.00-2.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa rajstop..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa rajstop w ilości: 1) Rajstopy letnie - 300 par, 2) Rajstopy zimowe - 200 par Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa etui na identyfikator i legitymację służbową..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa etui na identyfikator i legitymację służbową w ilości 450 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.20.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.