eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Mazowiecki › ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO I BUDOWA NOWEGO MOSTU PRZEZ RZEKĘ GŁEBOKA STRUGA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1517W BARANÓW - KOZŁOWICE STARE W M. HOLENDRY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-13

Grodzisk Mazowiecki: ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO I BUDOWA NOWEGO MOSTU PRZEZ RZEKĘ GŁEBOKA STRUGA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1517W BARANÓW - KOZŁOWICE STARE W M. HOLENDRY
Numer ogłoszenia: 133803 - 2016; data zamieszczenia: 13.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82995 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Grodzisku Mazowieckim, ul. Traugutta 41, 05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 22 7240570, faks 22 7240570.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEGO I BUDOWA NOWEGO MOSTU PRZEZ RZEKĘ GŁEBOKA STRUGA W CIĄGU DROGI POWIATOWEJ 1517W BARANÓW - KOZŁOWICE STARE W M. HOLENDRY.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Rozbiórka istniejącego i budowa nowego mostu przez rzekę Głęboka Struga w ciągu drogi powiatowej 1517W Baranów - Kozłowice Stare w m. Holendry, gmina Baranów, Powiat Grodziski. 1. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje: rozbiórkę istniejącego mostu i budowę nowego mostu w miejscu starego. Nowy most będzie stanowił obiekt gruntowo-powłokowy z blachy falistej posadowionej na ławie żelbetowej przy zachowaniu istniejących przyczółków. Stateczno konstrukcji zapewni ścianki szczelne z grodzic i żelbetowa ściana czołowa. Umocnienie dna rzeki i wylotów odwodnienia brukiem kamiennym, Wykonanie palisady, żelbetowych kory prefabrykowanych, koryt skarpowych, wpustów drogowych ze studniami osadnikowymi, Wykonanie tymczasowej kładki dla pieszych przez rzekę o balustradach i pokładzie drewnianym oraz i wykonanie tymczasowego obejścia rzeki, Przebudowę drogi na odc. dl. 190 m o jezdni szer. 6 m, budowę chodnika na odc. od mostu do istniejącego chodnika o szer. 2 m i łącznej dl. 105 m, wykonanie utwardzonych poboczy o szer. 0,5-1,0 m. Istniejący most: całkowita długości 13,3 m teoretyczna rozpiętość w osiach podparcia wynosi 8,5 m, ustrój nośny stanowi 16 żelbetowych dźwigarów z belek prefabrykowanych typu GROMNIK. Szerokość istniejącej jezdni asfaltowej 5,6-5,7 m. Projektowany most: o rozpiętość teoretycznej przęsła w osiach podparcia 7,90 m m, całkowitej szerokości 10,50 m. Zaprojektowano most o konstrukcji zintegrowanej - stalowo-powłokowej. Konstrukcję stanowi profil stalowy z blachy falistej posadowiony na ławie fundamentowej. Na konstrukcji stalowej obiektu należy wykonać kolejno, odpowiednio zagęszczone warstwy gruntu zasypowego. Wlot i wylot obiektu projektuje się zakończyć pionową ścianą żelbetową, która kontynuowana jest w nasypie drogowym jako ściana wykonana z grodzic stalowych. Ściana żelbetowa i z grodzic stalowych zwieńczona zostanie oczepem żelbetowym, do którego montowane zostaną bariery mostowe (H2/W1/B). Obiekt usytuowany jest pod kątem 75o do przeszkody (rzeka Głęboka Struga). Długość profili stalowych brutto wynosi 12,30 m. Obciążenie obiektu: klasa A wg normy PN-85/S-10030 ( nośność 40 t). Roboty związane z budową mostu należy wykonać na warunkach określonych w SSTWiOR - roboty mostowe. Konstrukcja nawierzchni jezdni na obiekcie i dojazdach: warstwa ścieralna z masy mineralno-asfaltowej (mieszanka mastyksowo-grysowa) SMA11 z asfaltu modyfikowanego dla ruchu KR - 3 gr. 4 cm po zagęszczeniu, warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W dla ruchu KR-3 gr. 5 cm po zagęszczeniu, podbudowa z betonu asfaltowego AC 22P dla ruchu KR-3 gr. 7 cm po zagęszczeniu, podbudowa z kruszywa łamanego kamiennego (z wyłączeniem kruszyw wapiennych) gr. 22 cm po zagęszczeniu, warstwa mrozoodporna - stabilizacja podłoża cementem o Rm=2,5 MPa, gr. 15 cm, warstwa ulepszonego podłoża z gruntu niewysadzinowego o CBR>20%, gr. 10 cm, podłoże zagęszczone. Krawężniki: Obramowanie jezdni stanowi krawężnik betonowy 20x30 na ławie betonowej z oporem (ława o gr. 15 cm, oporu o szer. 20 cm i wys. 15 cm), Konstrukcja nawierzchni chodników: Kostka betonowa czerwona gr. 8 cm, Podsypka cementowo-piaskowa Rc = 2,5 MPa gr. 10, Obramowanie chodnika obrzeżem betonowym 8x30 ustawionym na lawie betonowej z oporem (ława gr. 15 cm, opor szer. 15 cm, i wys. 15 cm), Konstrukcja nawierzchni pobocza na dojazdach do obiektu: nawierzchnia z kruszywa łamanego kamiennego gr. 15 cm z wyłączeniem kruszyw wapiennych, Elementy umocnienia dna rzeki, rowów i odpływów: Płyty ażurowe na podsypce cementowo-piaskowej (stosunek 1:4) gr. 10 cm, Koryta ściekowe żelbetowe prefabrykowane na podsypce cementowo-piaskowej o RM=2,5MPa gr. 10cm, Koryta ściekowe betonowe skarpowe prefabrykowane na podsypce cementowo-piaskowej (stosunek 1:4) gr. 10 cm, Wpusty odwodnieniowe żeliwne klasy C250 na studni z osadnikiem z rur betonowych o średnicy 50 cm i przykanalikiem z rury PVC o średnicy 20 cm. Urządzenia bezpieczeństwa ruchu: Bariery ochronne stalowe H1/W3/A, Barieroporęcze H2/W1/B wg PN EN 1317. 2.Zakres zamówienia obejmuje również organizację placu budowy, obsługę geodezyjną, inwentaryzację powykonawczą, wykonanie badań i prób, uporządkowanie terenu po zakończeniu prac oraz wykonanie innych czynności wymaganych technologią. 3. Tabela kosztowa i przedmiar robót, mają jedynie charakter pomocniczy a definitywny zakres rzeczowy zamówienia niezbędny do wyceny, Wykonawca ustala samodzielnie na podstawie dokumentacji projektowej, ITWiOR, OST oraz innych postanowień wskazanych w SIWZ. 4.Wykonawca w żadnym przypadku nie może powoływać się na ewentualne pominięcie niektórych robót w dostarczonym przez Zamawiającego przedmiarze, który ma jedynie charakter pomocniczy, a jego treść nie może być podstawą jakichkolwiek roszczeń. Podstawą do wyceny zamówienia jest dokumentacja (którą Wykonawca przed złożeniem oferty powinien dokładnie przeanalizować) i pozostałe dokumenty przetargowe tworzące SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zaplanować wszystkie czynności dla realizacji zamówienia, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i obowiązującymi przepisami bez względu na to, czy czynności te są odrębnie wymienione w jakimkolwiek dokumencie. 5.W przypadku, gdy w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacji) określono jakikolwiek materiał, urządzenie lub wyrób poprzez podanie nazwy producenta lub w inny podobny sposób, który mógłby utrudniać uczciwą konkurencję, dopuszcza się dla tych materiałów, urządzeń lub wyrobów możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych tzn. przy zachowaniu nie gorszych parametrów niż przewidziane w dokumentacji przetargowej. Każdorazowo zastosowanie rozwiązania zamiennego wymaga zgody Zamawiającego. Zmiany takie nie stanowią zmiany umowy. 6.Jeżeli Wykonawca zamierza złożyć ofertę równoważną, jest wówczas zobowiązany wykazać Zamawiającemu na piśmie, że proponowany przez niego produkt lub materiał nie jest gorszej jakości lub nie ma gorszych właściwości niż wymieniony w opisie przedmiotu zamówienia. W tym celu Wykonawca winien dokonać pisemnego porównania obu produktów, opisanego przez Zamawiającego oraz proponowanego przez siebie. Porównania należy dokonać w taki sposób, aby Zamawiający bez żadnych wątpliwości i w sposób jednoznaczny mógł stwierdzić równoważność proponowanego przez Wykonawcę produktu. Technologię oraz szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia określa załącznik nr 9 do SIWZ będący integralną częścią SIWZ, zawierający: Dokumentacja projektowa wraz z przedmiarem,- załącznik nr 9A. Instrukcja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ITWiOR) - załącznik nr 9B. Ogólne Specyfikacje Techniczne (OST) i WT-1 z 2010, WT-2 z 2008 i 2010 - załącznik nr 9C..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.11.10 - Roboty budowlane w zakresie mostów 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PLANETA Sp. z o.o., ul. Zdziarska 21, 03-289 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 894832,21

  • Oferta z najniższą ceną: 894832,21 / Oferta z najwyższą ceną: 1362641,33

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.