eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz Gdański › Wykonanie docieplenia elewacji wraz z kolorystyką oraz wymiana pokrycia dachowego z opierzeniem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. Grunwaldzkiej 75 w Pruszczu Gdańskim.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Pruszcz Gdański: Wykonanie docieplenia elewacji wraz z kolorystyką oraz wymiana pokrycia dachowego z opierzeniem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. Grunwaldzkiej 75 w Pruszczu Gdańskim.
Numer ogłoszenia: 133795 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 87348 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Nieruchomości Komunalnych - zakład budżetowy, ul. Grunwaldzka, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6920827, fax 058 6920827.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie docieplenia elewacji wraz z kolorystyką oraz wymiana pokrycia dachowego z opierzeniem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. Grunwaldzkiej 75 w Pruszczu Gdańskim..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie docieplenia elewacji wraz z kolorystyką oraz wymiana pokrycia dachowego z opierzeniem w budynku mieszkalnym wielorodzinnym, przy ul. Grunwaldzkiej 75 w Pruszczu Gdańskim. Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany z zastosowaniem rozwiązania systemowego o parametrach równoważnych z zastosowanymi w projekcie, tj. należy zastosować system ocieplenia metodą lekką mokrą styropianem, dopuszczoną do stosowania ITB, zgodnie z INSTRUKCJĄ I.T.B. Nr 334/96. Wszystkie materiały i wyroby zastosowane do realizacji przedmiotu zamówienia muszą być zgodne z Aprobatą Techniczną/Aprobatą Europejską/Aprobatą Techniczną ITB oraz Certyfikatem Zgodności z Aprobatą. Ww. dokumenty należy dołączyć do oferty. Z uwagi na niski spadek połaci dachowej pokrycie musi być papowe. W wycenie należy uwzględnić koszty: zabezpieczenia placu budowy, zabezpieczenia stolarki okiennej, odtworzenia zieleni po wykonanych robotach termomodernizacyjnych, postoju rusztowania, wywozu i utylizacji materiałów rozbiórkowych. Z uwagi na to, że prace będą prowadzone w budynku mieszkalnym, teren budowy podczas realizacji zadania należy wygrodzić i zabezpieczyć oraz w sposób widoczny oznakować, a po zakończeniu prac doprowadzić do stanu pierwotnego. Wykonawca zabezpieczy we własnym zakresie miejsce składowania materiałów oraz zaplecze socjalne dla pracowników. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej budynku. Przewiduje się, iż realizacja przedmiotu zamówienia przebiegać będzie w trzech etapach: I etap: - przygotowanie pokrycia dachowego pod docieplenie budynku, - poszerzenie gzymsów połaciowych pod ocieplenie styropianem, - wymiana opierzenia, tynkowanie i malowanie kominów, - ułożenie nowego pokrycia. II etap: - wymiana stolarki okiennej, - roboty ziemne, - izolacja pionowa ścian podziemia. III etap: - przygotowanie powierzchni, wyrównanie pod ocieplenie, - ocieplenie ścian styropianem, - tynkowanie, gruntowanie ścian, - malowanie ścian farbą strukturalną, - roboty wykończeniowe.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.00.00 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 90163,93 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.06.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Remontowo-Budowlana BLAD-BUD Andrzej Aszendorf, Oś. Kopernika 4/8, 83-000 Starogard Gdański, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 64054.63
  • Oferta z najniższą ceną: 64054.63 / oferta z najwyższą ceną: 89779.13
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.