eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczawnica › Miejscowego plan zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Szczawnica dla obrębu ewidencyjnego Jaworki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Szczawnica: Miejscowego plan zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Szczawnica dla obrębu ewidencyjnego Jaworki
Numer ogłoszenia: 133793 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto i Gmina Szczawnica, ul. Szalaya 103, 34-460 Szczawnica, woj. małopolskie, tel. 018 2622203, 2622530.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczawnica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Miejscowego plan zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Szczawnica dla obrębu ewidencyjnego Jaworki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Opracowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Szczawnica dla obrębu ewidencyjnego Jaworki (opracowanie kompletnej dokumentacji planistycznej z uwzględnieniem wymaganych prognoz, skutków oddziaływania planu, itp.) w tym: a) Zurbanizowaną część obrębu Jaworki opracowuje się w skali 1:2000, a jego granica jest określona na załączniku graficznym nr 3 symbolem 1. Opracowanie obejmuje również tereny, na których obowiązują uchwalone po 1995 roku punktowe miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego. b) Tereny rolne i leśne z rozproszoną zabudową i terenami komunikacji opracowuje się w skali 1:5000, a ich granica jest określona na załączniku graficznym nr 3 symbolem 2

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.25.10.00 - Usługi planowania przestrzennego Kod CPV wg słownika 2008: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, tj. osoby fizyczne, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej, a także zespoły autorskie, którzy: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: - opracowali w ostatnich 3 latach przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 2 zatwierdzone plany zagospodarowania dla terenów o podobnej powierzchni w oparciu o przepisy ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami), zapewnią udział w pracach zespołu projektowego specjalistów ze wszystkich dziedzin, wymaganych w związku z przedmiotem postępowania przetargowego i problematyk planu - dysponują minimum 1 pracownikiem przynależącym do izby urbanistów. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia przy założeniu, że zapłata za faktycznie wykonany zakres prac dokonana będzie w etapach w terminie 14 dni od daty potwierdzającej dostarczenie faktury Zamawiającemu: a) po przyjęciu projektu planu zaakceptowanego przez MKUA i Zamawiającego - 10% ceny ofertowej, b) po przyjęciu projektu planu przygotowanego do wyłożenia do publicznego wglądu - 50% ceny ofertowej, c) po przyjęciu projektu planu przygotowanego do uchwalenia - 30% ceny ofertowej, d) po publikacji uchwały w sprawie zatwierdzenia miejscowego planu w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego - 10% ceny ofertowej. 4) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Na potwierdzenie spełnienia ww warunków Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawców wszystkich wymaganych oświadczeń i dokumentów, określonych w pkt. VI.1 SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów, dostarczonych przez Wykonawców wg formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą . Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest spełniać i akceptować warunki, określone w niniejszej SIWZ oraz we wzorze umowy - pod rygorem odrzucenia oferty, a w szczególności: Wypełni druk OFERTA, który należy sporządzić ściśle wg wzoru druku, załączonego przez Zamawiającego - załącznik nr 1. Dołączy wszystkie wymagane dokumenty, wyszczególnione w punkcie VI niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. V.1 SIWZ, Wykonawca składa - wraz z ofertą, sporządzoną ściśle wg formularza, stanowiącego załącznik nr 1 - następujące dokumenty, oświadczenia i informacje: 1) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 w celu potwierdzenia warunków: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlegania wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego: 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę w celu potwierdzenia warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym: 3) Wykaz wykonanych przez oferenta w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - opracowań planistycznych odpowiadających charakterowi zamówienia, potwierdzonych referencjami zamawiających, w tym co najmniej dwóch mpzp wykonanych w miastach o podobnej powierzchni. Dokumenty potwierdzające wykonanie ww zamówień (opinie, referencje zamawiających) należy złączyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem . 4) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: ich kwalifikacji zawodowych, potwierdzających niezbędną wiedzę do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . Należy załączyć kserokopie uprawnień projektowych członków zespołu posiadających uprawnienia i kserokopie zrzeszenia we właściwych izbach samorządów zawodowych (kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem) 5) Kopia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego posiadanie ubezpieczenia OC w zakresie prowadzonej działalności wykonywania zawodu(kserokopie poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem) 6) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z płaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szczawnica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Szczawnica ul. Szalaya 103 34-460 Szczawnica sekretariat pok. nr 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.