eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa urządzeń warsztatowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-18

Warszawa: Dostawa urządzeń warsztatowych
Numer ogłoszenia: 133788 - 2014; data zamieszczenia: 18.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4226 , ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6815 030, faks 22 6815 093.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.2rblog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa - Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń warsztatowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa urządzeń warsztatowych z podziałem na 9 zadań: zadanie nr 1 1.Przyrząd diagnostyczny PT-BOX (EDC silnika) lub równoważny - 1 szt. zadanie nr 2 1. Stół warsztatowy z 2 szufladami + szafka - 8 szt. w tym 2 szt. to ilość gwarantowania 6 szt. ilość opcjonalna zadanie nr 3 1. Stół spawalniczy - 2 szt. w tym 1 szt. to ilość gwarantowana , 1 szt. - ilość opcjonalna zadanie nr 4 1. Tester diagnostyczny uniwersalny 3 szt. w tym 1 szt. to ilość gwarantowana; 2 szt. to ilość opcjonalna zadanie nr 5 1. Myjka wysokociśnieniowa z podgrzewaczem wody + wyposażenie - 4 szt. w tym 1 szt. to ilość gwarantowana, 3 szt. ilość opcjonalna zadanie nr 6 1. Odkurzacz przemysłowy - 1 szt. zadanie nr 7 1.Odciąg spalin dwustanowiskowy - 1 szt. zadanie nr 8 1. Dźwignik samochodowy czterokolumnowy - 1 szt. zadanie nr 9 1. Ręczny odsysacz do oleju 2 - szt. 2. Klucze do korków olejowych - 5 szt. 3. Zestaw ściągaczy do drążków - 3 szt. 4. Ściągacz do łożysk wewnętrznych - 1 szt. 5. Zestaw kluczy do alternatora - 2 szt. 6. Zestaw szczypiec (zacisków) do przewodów z cieczą - 4 szt. 7. Miska magnetyczna 10 szt. 8. Prostownik 6-12 V 1 szt. 9. Prostownik z rozruchem 12-24 V 3 szt. 10. Pompa transferowa do oleju 5 szt. 11. Prasa ręczna stołowa 5T 1 szt. 12. Ściągacz bezwładnościowy do łożysk i piast - 2 szt. 13. Ściągacz do ramion wycieraczek - 4 szt. 14. Wózek warsztatowy z wyposażenie - 2 szt. 15. Piaskarka mobilna 76 L - 1 szt. 16. Nasadki klucza pneumatycznego 1 - 2 szt. 17. Klucz przekładniowy do kół 7000 Nm - 2 szt. 18. Klucz pneumatyczny ? 1356Nm z ukompletowaniem w nasadki i przegub 5 - szt. 19. Zestaw nasadek udarowych ? - 5 szt. 20. Przegub kulisty ?do klucza udarowego - 5 szt..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w łącznej wysokości 7 330,00 zł (słownie: siedem tysięcy trzysta trzydzieści złotych 00/100) w tym; zadanie 1 - 2 200,00 PLN (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100); zadanie 2 - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100); zadanie 3 - 170,00 PLN (słownie: sto siedemdziesiąt złotych 00/100). zadanie 4 - 1 300,00 PLN (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100); zadanie 5 - 700,00 PLN (słownie: siedemset złotych 00/100); zadanie 6 - 90,00 PLN (słownie: dziewięćdziesiąt złotych 00/100); zadanie 7 - 570,00 PLN (słownie: pięćset siedemdziesiąt złotych 00/100). zadanie 8 - 1000,00 PLN (słownie: tysiąc złotych 00/100); zadanie 9 - 600,00 PLN (słownie: sześćset złotych 00/100) Wykonawca składający ofertę na wybrane zadania dokonuje wpłaty wadium w wysokości wyszczególnionej dla poszczególnych zadań (części). 2. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dalej Zabezpieczenie), na pokrycie roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. - dotyczy zadań nr 1 - 8 3. Zabezpieczenie ustala się w wysokości 3 % ceny brutto podanej w ofercie. 4. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed podpisaniem umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do potwierdzenia oświadczeniem w załączniku nr 3 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, do oferty należy załączyć: 1.1 katalogi, prospekty oferowanego sprzętu - dotyczy zadania nr 9

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp, zastrzega się dokonanie zmian treści umowy w zakresie: 1.1. terminu realizacji umowy; 1.2. okresu świadczenia - a tym samym ilości przewidzianych w ofercie (adekwatnym do planowanego terminu w przypadkach świadczeń okresowych); 1.3. zmiany miejsca świadczenia; 2. Wszelkie zmiany dotyczące treści umowy dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.2rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 1 pok. 101.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 08:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, ul. Marsa 110, 04-470 Warszawa, budynek nr 3 pok. 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przyrząd diagnostyczny PT-BOX lub równoważny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa przyrządu diagnostycznego PT- BOX lub równoważnego w ilości 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stół warsztatowy z 2 szufladami + szafka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołów warsztatowych z 2 szufladami + szafka w ilości 8 szt. w tym 2 szt. - ilość gwarantowana; 6 szt. ilość opcjonalna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Stół spawalniczy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stołów spawalniczych w ilości 2 szt. w tym 1 szt. - to ilość gwarantowana, 1 szt. ilość opcjonalna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Tester diagnostyczny uniwersalny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testerów diagnostycznych uniwersalnych w ilości 3 szt. w tym 1 szt. to ilość gwarantowana ; 2 szt. to ilość opcjonalna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Myjka wysokociśnieniowa z podgrzewaczem wody + wyposażenie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa myjek wysokociśnieniowych z podgrzewaczem wody + wyposażenie w ilości 4 szt. w tym 1 szt. ilość gwarantowana; 3 szt. ilość opcjonalna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odkurzacz przemysłowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odkurzacza przemysłowego w ilości 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odciąg spalin dwustanowiskowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Odciągu spalin dwustanowiskowego w ilości 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dźwignik samochodowy czterokolumnowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa dźwignika samochodowego czterokolumnowego w ilości 1 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Urządzenia i wyposażenie warsztatowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i wyposażenia warsztatowego w ilościach: 1 Ręczny odsysacz do oleju 2 szt. 2 Klucze do korków olejowych 5 szt. 3 Zestaw ściągaczy do drążków 3 szt. 4 Ściągacz do łożysk wewnętrznych 1 szt. 5 Zestaw kluczy do alternatora 2 szt. 6 Zestaw szczypiec (zacisków) do przewodów z cieczą 4 szt. 7 Miska magnetyczna 10 szt. 8 Prostownik 6-12 V 1 szt. 9 Prostownik z rozruchem 12-24 V 3 szt. 10 Pompa transferowa do oleju 5 szt. 11 Prasa ręczna stołowa 5T 1 szt. 12 Ściągacz bezwładnościowy do łożysk i piast 2 szt. 13 Ściągacz do ramion wycieraczek 4 szt. 14 Wózek warsztatowy z wyposażenie 2 szt. 15 Piaskarka mobilna 76 L 1szt. 16 Nasadki klucza pneumatycznego 1 2 szt. 17 Klucz przekładniowy do kół 7000 Nm 2 szt. 18 Klucz pneumatyczny ? 1356Nm z ukompletowaniem w nasadki i przegub 5 szt. 19 Zestaw nasadek udarowych ? 5 szt. 20 Przegub kulisty ?do klucza udarowego 5 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.80.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.