eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koluszki › docieplemie ścian budynku szkoły w Gałkowie Dużym przy ul. Dzieci Polskich 12



Ogłoszenie z dnia 2007-08-03

Koluszki: docieplemie ścian budynku szkoły w Gałkowie Dużym przy ul. Dzieci Polskich 12
Numer ogłoszenia: 133777 - 2007; data zamieszczenia: 03.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Koluszkach, ul. 11-go Listopada 65, 95-040 Koluszki, woj. łódzkie, tel. 044 7256700, fax 044 7145840.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koluszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: docieplemie ścian budynku szkoły w Gałkowie Dużym przy ul. Dzieci Polskich 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) ocieplenie ścian budynku płytami styropianowymi i styrodurowymi, wykonanie tynku mineralnego oraz malowanie na powierzchni 2141 m2 b) wykonanie chodnika z kostki brukowej na powierzchni 155 m2, c) wykonanie obróbek blacharskich oraz innych drobnych prac budowlanych

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.10.00 - Izolacja cieplna Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 70.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 3.000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót dociepleniowych ( na powierzchni 200 m2 każda realizacja ) wraz z załaczeniem minimum 3 referencji potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannoscią. b) załączenie 1 uprawnienia budowlanego osoby w zakresie konstrukcyjno - budowlanym z aktualna przynależnością do Okregowej Izby Inżynierów Budownictwa, c) posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50 tys złotych. d) inne zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia nastapi przez weryfikacje czy Wykonawca spełnia albo nie spełnia warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków o których mowa w Art 22 i 24 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 3) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat robót dociepleniowych ścian na powierzchni powyżej 200 m2 kazda realizacja z załączeniem minimum 3 referencji potwierdzających, ze wykonane zostały z należytą starannością. 4) wykaz osób lub podmiotów które będą wykonywać zamówienie. Należy załaczyć 1 uprawnienie budowlane osoby w zakresie konstrukcyjno - budowlanym i aktualną przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, 5) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na równowartość minimum 50 tys. złotych 6) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 7) dowód wpłaty wadium 8) kosztorysy ofertowe wykonane na podstawie przedmiaru robót

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.koluszki.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Koluszkach przy ul. 11- go Listopada 65 pok nr 221.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 09:30, miejsce: kancelaria Urzędu Miejskiego w Koluszkach przy ul. 11 - go Listopada 65.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.