Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-15
Pabianice: selektywna zbiórka odpadów
Numer ogłoszenia: 13376 - 2010; data zamieszczenia: 15.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Pabianice reprezentowana przez Prezydenta Miasta Pabianic Zbigniewa Dychto , ul. Zamkowa 16, 95-200 Pabianice, woj. łódzkie, tel. 042 2254600, faks 042 2254669.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.pabianice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: selektywna zbiórka odpadów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są 1. Organizacja i realizacja tzw. ogólnodostępnego systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych na terenie Gminy Miejskiej Pabianice, dotyczącego odpadów opakowaniowych z tworzywa sztucznego , odpadów ze szkła białego i kolorowego, w zakres, którego wchodzą dostarczenie właściwych dla danego rodzaju odpadów i odpowiednio oznakowanych zestawów pojemników w ilości i miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice odbieranie z zestawów pojemników selektywnie zebranych odpadów z częstością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia pojemników, nie rzadziej niż jeden raz w tygodniu zabezpieczenie czystości i porządku wokół pojemników w trakcie ich opróżniania i zaraz po jego zakończeniu utrzymywanie posadowionych pojemników w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym mycie i dezynfekcja pojemników, co najmniej dwa razy w roku dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi zestawów pojemników dokonywanie wspólnie z administratorami terenów, na których się znajdują pojemniki, półrocznych przeglądów ich stanu technicznego, słuszność miejsca ich posadowienia oraz dokonywanie w tym względzie niezbędnych korekt realizowanie niezbędnych działań dla osiągnięcia ustalonych poziomów odzysku odebranych odpadów, zapisanych w Gminnym Planie Gospodarki Odpadami sporządzanie dla Zamawiającego wymaganych informacji i sprawozdań dotyczących prowadzonej działalności objętej zamówieniem 2. Organizacja i realizacja odbioru od osób fizycznych sprzętu elektrycznego i elektronicznego, w zakres, którego wchodzą dostarczenie właściwego dla danego rodzaju odpadów i odpowiednio oznakowanego kontenera ustawianego rotacyjnie w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Gminy Miejskiej Pabianice odbieranie z kontenera selektywnie zebranych odpadów z częstością uzgodnioną z Zamawiającym, jednocześnie uzależnioną od stanu zapełnienia kontenera zabezpieczenie czystości i porządku wokół kontenera utrzymywanie kontenera w należytym stanie technicznym, sanitarnym i estetycznym dokonywanie napraw uszkodzeń w mieniu osób trzecich ewentualnie powstałych w trakcie obsługi kontenera składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych w/w odpadów 3. Organizacja i realizacja odbioru odpadów wielkogabarytowych i wybranych odpadów niebezpiecznych w systemie obwoźnym wystawki przed nieruchomości, w zakres, którego wchodzą organizacja i realizacja odbioru ze strumienia odpadów komunalnych wytworzonych przez osoby fizyczne odpadów wielkogabarytowych, w sposób i terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub właścicielami bądź administratorami nieruchomości, nie mniej jednak niż dwa razy w roku organizacja i realizacja na terenie Gminy Miejskiej Pabianice systemu odbioru ze strumienia odpadów komunalnych wytworzonych przez osoby fizyczne wybranych rodzajów odpadów niebezpiecznych, w sposób i w terminach uzgodnionych z Zamawiającym lub właścicielami bądź administratorami nieruchomości, nie mniej jednak niż dwa razy w roku składanie Zamawiającemu okresowej informacji i sprawozdawczości w zakresie ilości i rodzaju zebranych ww odpadów realizacja systemu informacji wytwórców odpadów wielkogabarytowych i niebezpiecznych o planowanych terenach i sposobie odbioru tych odpadów Ponadto Oferent zobowiązany jest do postępowania w zakresie swojej działalności objętej przedmiotem zamówienia, do przestrzegania obowiązujących w zakresie gospodarki odpadami i utrzymania porządku i czystości w Gminach przepisów zawartych w aktach prawa ogólnego i prawa miejscowego, szczególnie zaś do ustaleń w dokumencie pn. Zezwolenie na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych wydanym Oferentowi przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Oferenci, którzy 1. nie podlegają wykluczeniu na okoliczności podane w art. 24 ust.1 i 2 ustawy Pzp 2. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Pzp 3 wykazu wykonanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w niniejszej SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów 1. wypełniony i podpisany formularz oferty 2. odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia prowadzonej działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. oświadczenie, że Oferent nie podlega wykluczeniu w trybie art. 24 ustawy i że spełnia wymagania określone art. 22 ustawy 4. Wypełniony formularz cenowy 5. Wykaz co najmniej jednej usługi wykonanej w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, polegających na organizacji i odbiorze selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z podaniem przedmiotu, ich wartości, daty wykonania i odbiorcy 6. Dokument potwierdzający, że usługa ta została wykonana lub jest wykonywana z należytą starannością.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.pabianice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wydziale Inżynierii Miasta i Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Pabianicach
ul. św. Jana 4 pokój 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Biurze Obsługi Interesantów Urzędu Miejskiego w Pabianicach ul. Zamkowa 16..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PABIANIC
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na budowę mostu oraz chodnika
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Rydzyny, ul. Potaźnia
- ROZBUDOWA INFRASTRUKTURY WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ NA TERENIE GMINY PABIANICE
- Ochrona fizyczna, monitoring budynku Sądu Rejonowego w Pabianicach przy ul. Partyzanckiej 105/127 oraz prowadzenie szatni w okresie jesienno-zimowym dla interesantów Sądu Rejonowego w Pabianicach
- Częściowy remont kuchni w trybie "zaprojektuj i wybuduj" - etap 0 - remont pokrycia dachowego
więcej: przetargi w Pabianicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa odbioru odpadów komunalnych oraz niebezpiecznych z terenu Zakładu Karnego we Włocławku
- Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z obiektów zarządzanych przez Urząd Gminy Nieporęt oraz likwidacja nielegalnych wysypisk odpadów komunalnych
- "Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych na rzecz Kopalni Soli "Wieliczka""
- Czyszczenie separatorów wraz z utylizacją odpadów
- Wywóz, odbiór i utylizację odpadów komunalnych niesegregowanych i segregowanych oraz specjalnych wytwarzanych w SPZOZ w Hajnówce
- "Modernizacja placówek edukacyjnych Powiatu Białogardzkiego".
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.