eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Konstancin-Jeziorna › Remont Sali gimnastycznej i łącznika w Zespole Szkół Nr 4 w Konstancinie-Jeziornie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Konstancin-Jeziorna: Remont Sali gimnastycznej i łącznika w Zespole Szkół Nr 4 w Konstancinie-Jeziornie
Numer ogłoszenia: 133736 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87776 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konstancin-Jeziorna, Urząd Miasta i Gminy Konstancin-Jeziorna, ul. Warszawska 32, 05-520 Konstancin-Jeziorna, woj. mazowieckie, tel. +48 22 7564810, +48 22 2011975, faks +48 22 7564885, +48 222011975.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont Sali gimnastycznej i łącznika w Zespole Szkół Nr 4 w Konstancinie-Jeziornie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych sali gimnastycznej i łącznika w Zespole Szkół Nr 4 w Konstancinie-Jeziornie, zgodnie z zakresem opisanym w załączonej dokumentacji. 2. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy projektem a przedmiarami, nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja techniczna tj. projekt budowlany i wykonawczy. W przypadku niezgodności między częścią opisową i rysunkową projektu wykonawczego, Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego, aby mógł dokonać właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po podpisaniu umowy, w trakcie realizacji, w przypadku rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 3. W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, należy rozumieć, iż zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. W takich okolicznościach Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z rozwiązaniami równoważnymi, których minimalne wymagania nie mogą być gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji technicznej. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. 4. Roboty budowlane będą realizowane na podstawie Zgłoszenia Robót Budowlanych nie wymagających pozwolenia na budowę oraz dokumentacji projektowej wykonanej przez firmę ELPRZEM Mieczysław Prędota. 5. Lokalizacja inwestycji - Zespół Szkół Nr 4 w Słomczynie, ul. Wilanowska 218, 05-520 Konstancin-Jeziorna. 6. Planowany termin przekazania Wykonawcy terenu budowy ustala się na dzień 1 czerwca 2015 r. 7. Wykonawca zabezpieczy teren budowy przed wstępem nieuprawnionych osób, w tym dzieci z uwagi, iż roboty będą rozpoczęte w czasie roku szkolnego. 8. Na czas remontu Wykonawca jest zobowiązany przenieść wyposażenie pomieszczeń i elementy wystroju w miejsca wskazane przez Dyrekcję Szkoły. 9.Zorganizowanie zaplecza budowy leży w gestii Wykonawcy w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły. 10.UWAGA ! Wykonawca jest zobowiązany do usuwania z terenu szkoły bez zbędnej zwłoki gruz, śmieci budowlane, zdemontowane stolarki, materiały drzewne typu parkiet, wykładziny podłogowe, deski cokołowe oraz listwy drewniane. Sposób utylizacji materiałów pochodzących z remontu przeprowadzi Wykonawca zgodnie z obowiązującymi przepisami. 11. Po wykonaniu robót Wykonawca jest zobowiązany do ponownego wniesienia i ustawienia wyposażenia oraz przymocowania innych elementów wystroju wnętrz w uzgodnieniu z Dyrekcją Szkoły oraz do uporządkowania terenu budowy. 12. Zaleca się, aby Wykonawca dokonał we własnym zakresie szczegółowej wizji lokalnej w terenie celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji niniejszego zamówienia. 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 14. W przypadku gdy w dokumentacji projektowej pojawią się wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia materiałów, należy rozumieć, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, że jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń. Minimalne wymagania, jakim mają odpowiadać rozwiązania równoważne, to wymagania nie gorsze od parametrów wskazanych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który do kalkulacji oferty zastosował materiały - rozwiązania równoważne do określonych w dokumentacji, zobowiązany jest do ujawnienia tego faktu w ofercie poprzez wskazanie materiału równoważnego, jego cech i producenta. Zamawiający oceni równoważność zastosowanych materiałów na podstawie dokumentów (dokumentacja techniczno-ruchowa, karta materiałowa, itp.) wystawionych/publikowanych przez producenta danego materiału. UWAGA!!! Zamawiający nie dopuszcza wbudowania innego gatunku klepki jak gatunek I. 15. W przypadku rozbieżności w ilościach materiałów (o określonym standardzie) pomiędzy projektem a przedmiarami robót budowlanych (które są materiałem pomocniczym, nie stanowiącym podstawy do wyceny oferty), nadrzędnym dokumentem jest dokumentacja projektowa. W przypadku niezgodności pomiędzy częścią opisową a rysunkową, Zamawiający wnosi o wskazywanie tych rozbieżności na etapie postępowania przetargowego w celu właściwej ich interpretacji w formie odpowiedzi na pytanie. Po zawarciu umowy, w trakcie jej realizacji, w przypadku rozbieżności, Zamawiający będzie interpretował je na bieżąco, bez możliwości podwyższenia wynagrodzenia ryczałtowego. 16.Wykonawca wykona dokumentację powykonawczą i przekaże ją Zamawiającemu w następującej formie i ilości: - w formie papierowej, wpiętą do segregatorów formatu A4 z załączonym kompletnym spisem treści (nazwa dokumentu, przez kogo wydany, data wydania,) oraz z czytelnie opisanymi grzbietami (nazwa inwestycji, branża, nr tomu np. 1 tom z 3 tomów, rok) - 3 egzemplarze, - w formie elektronicznej, uporządkowanej wg spisu treści (odpowiadającej formie papierowej) w formacie PDF - 3 kopie na płytach CD. 17.Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zaliczki na poczet wykonania zamówienia. Wybrany do realizacji przedmiotu umowy Wykonawca uzgodni bezpośrednio z dyrektorem Zespołu Szkół sposób korzystania z wody i energii elektrycznej w tym sposób rozliczania za zużyte przez Wykonawcę media.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.43.21.13 - Kładzenie parkietu 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.05.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • te Neo s.c. Łukasz Wasielewski, Maciej Wasielewski, ul. Trylogii 2/16, 01-982 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325173,38 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 250002,48

  • Oferta z najniższą ceną: 250002,48 / Oferta z najwyższą ceną: 309686,05

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.