eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-05-25

Kielce: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer ogłoszenia: 133711 - 2010; data zamieszczenia: 25.05.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Kielcach , ul. Seminaryjska 12 A, 25-372 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3402373, 3402372, faks 041 3402573.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kielce.so.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego dla Sądu Okręgowego w Kielcach i Sądu Rejonowego w Jędrzejowie. Przedmiot zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ (szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.34.00-9, 30.21.16.11-0, 30.23.13.00-0, 30.23.31.41-1, 30.23.41.00-9, 31.15.40.00-0, 48.71.00.00-8, 48.82.30.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu, b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, póz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, póz. 253, Nr 66, póz. 596 i Nr 216, póz. 1824 oraz z 2004 r. Nr 145, póz. 1537). 7.2 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 70 1500 1458 1214 5005 2347 0000, z dopiskiem Wadium i nr postępowania: . Prez. Inf -350-1-2010 Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie wpłaty wadium Wykonawca winien dołączyć do oferty Wadium wniesione w jednej z form o jakich mowa w pkt 7.1 lit. b- e należy załączyć w formie oryginału do oferty.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu o jakim mowa w pkt. 10.1 lit b - (tj. posiadania wiedzy i doświadczenia) Wykonawca wraz z ofertą winien złożyć: - w przypadku Części nr 1 zamówienia - Wykaz wykonanych dwóch dostaw sprzętu komputerowego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością tej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - za spełnienie warunku zamawiający uzna jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał dwie dostawy sprzętu komputerowego każda o wartości nie mniejszej niż 70 000 zł brutto, - w przypadku Części nr 3 zamówienia - Wykaz wykonanych dwóch dostaw centralnych zasilaczy awaryjnych UPS, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością tej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - za spełnienie warunku zamawiający uzna jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał dwie dostawy centralnych zasilaczy awaryjnych UPS każda o wartości nie mniejszej niż 55 000 zł brutto, - w przypadku Części nr 4 zamówienia - Wykaz wykonanych dwóch dostaw sprzętu komputerowego, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością tej części zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie - za spełnienie warunku zamawiający uzna jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał dwie dostawy sprzętu komputerowego każda o wartości nie mniejszej niż 115 000 zł brutto. Uwaga - do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Do oferty cenowej należy dołączyć szczegółową charakterystykę oferowanego przedmiotu zamówienia, która będzie zawierała nazwę przedmiotu zamówienia, typ, model i nazwę producenta na podstawie których będzie można potwierdzić zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z opisem przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawcy do testów sprzętu, który został zaoferowany.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Do pełnomocnictwa należy załączyć aktualny odpis z właściwego rejestru w celu potwierdzenia umocowania osób do udzielenia pełnomocnictwa lub składania oświadczeń woli.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Kielcach ul. Seminaryjska 12a 25-372 Kielce.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2010 godzina 10:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Kielcach ul. Seminaryjska 12a 25-372 Kielce Sekretariat p. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opisanego w Załączniku nr 1 poz. od 1 do 7,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.34.00-9, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.31.41-1, 30.23.41.00-9, 31.15.40.00-0, 48.71.00.00-8, 48.82.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa pakietów oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opisanego w Załączniku nr 1 poz. 8 i 9,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.34.00-9, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.31.41-1, 30.23.41.00-9, 31.15.40.00-0, 48.71.00.00-8, 48.82.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa centralnego zasilacza awaryjnego UPS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opisanego w Załączniku nr 1 pod poz. 10,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.34.00-9, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.31.41-1, 30.23.41.00-9, 31.15.40.00-0, 48.71.00.00-8, 48.82.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa sprzętu komputerowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opisanego w Załączniku nr 1 pod poz. od 11 do 16,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.34.00-9, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.31.41-1, 30.23.41.00-9, 31.15.40.00-0, 48.71.00.00-8, 48.82.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: opisanego w załączniku nr 1 pod poz. 17- 20,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.34.00-9, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.31.41-1, 30.23.41.00-9, 31.15.40.00-0, 48.71.00.00-8, 48.82.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa oprogramowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa oprogramowania opisanego w załączniku nr 1 pod poz. 21..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.34.00-9, 30.21.61.10-0, 30.23.13.00-0, 30.23.31.41-1, 30.23.41.00-9, 31.15.40.00-0, 48.71.00.00-8, 48.82.30.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.