eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › REMONT KORYTA KANAŁU ULGI RZEKI OSOBŁOGI W KM 1+500 DO 8+060

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-18

Opole: REMONT KORYTA KANAŁU ULGI RZEKI OSOBŁOGI W KM 1+500 DO 8+060
Numer ogłoszenia: 133674 - 2008; data zamieszczenia: 18.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych, ul. Katowicka 55, 45-061 Opole, woj. opolskie, tel. (077) 442-57-42, fax (077) 442-57-42, 4425726.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzmiuw.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT KORYTA KANAŁU ULGI RZEKI OSOBŁOGI W KM 1+500 DO 8+060.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią roboty remontowe zestawione poniżej: - w km 1 + 500 do 6 +070 : 1)wycinka zakrzaczenia - ha 0,775 2)rozebranie stopnia kamienno - betonowego - m3 36,0 3)roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - km 4,14 4)mechaniczny wykop gruntu - m3 12500,0 5)dokop ręczny po koparce - m3 2170,0 6)ubezpieczenie stopy skarpy kiszka faszynową 2x20 cm - m 5720,0 7)wykonanie narzutu kamiennego w płotkach - m2 180,0 8)wykonanie opasek z faszyny 0,4m x 0,2m - m 640,0 9)plantowanie skarp - m2 28490,0 10)obsiew skarp mieszanka traw - m2 28490,0 11)rozplantowanie ziemi z wykopu za pomocą spycharki - m3 14670 12)zagospodarowanie terenu po rozplantowaniu gruntu z wykopu - ha 4,1 13)przepust wałowy ø 600, L=6,0 m - szt. 1 14)odbudowa stopnia drewniano - kamiennego w km 5+118 - szt 1 - w km 6 + 700 do 8 +060: 1)roboty pomiarowe przy regulacji rzek - km 1,36 2)wycinka krzaków na skarpach - m2 1200,0 3)mechaniczny wykop gruntu - m3 5234 4)dokop ręczny po koparce - m3 300,0 5)ubezpieczenie stopy skarpy kiszką faszynową 2x20 cm - m 2600,0 6)remont przepustu wałowego - szt. 1 7)plantowanie skarp - m2 5440,0 8)obsiew skarp mieszanka traw - m2 10880,0 9)rozplantowanie ziemi z wykopu gr. kat III za pomocą spycharki - m3 920,5 10)mechaniczne plantowanie terenu przezn. do zagospodarowania spycharką - ha 1,36 11)przygotowanie terenu pod zagospodarowanie - ha 1,36 12)opaska z faszyny luzem między rzędami kołków 0,4m x 0,2m - m 120,0 13)narzut kamienny na geowłókninie - m2 770,0 14)remont stopnia w km 7+900 - szt. 1

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: - wykaz osób i podmiotów (tylko w przypadku konsorcjum), które będą wykonywać zamówienie wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji: kierownik budowy z 5- letnim doświadczeniem i uprawnieniami w specjalności melioracyjnej, hydrotechnicznej lub konstrukcyjno- budowlanej wraz z przynależnością do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . - wykazu wykonanych w okresie pięciu lat (licząc od dnia otwarcia ofert 5 lat wstecz) robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia (min.500 000 zł ) wartości udokumentowanej oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje) 1.3.Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia tj.: - wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu podstawowego (koparki, wywrotki, spycharki,). 1.4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art.22 ust.3 ustawy Pzp) tj przedłożenia: polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej /odpowiedzialność deliktowa/ 1.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 22 ust. 4 P.z.p. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w rozdziale V niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać iż w/w warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1 Dowód wniesienia wadium 1.2 Kosztorys ofertowy opracowany na podstawie dostarczonego przedmiaru. Do kosztorysu należy dołączyć: - zestawienie cen podstawowych materiałów budowlanych przyjętych w opracowanym kosztorysie ofertowym, - zestawienie cen podstawowego sprzętu budowlanego /m-g/ przyjęte w kosztorysie ofertowym, - przyjętą stawkę roboczogodziny, - przyjęty % narzutu kosztów pośrednich, - przyjęty % zysku 1.3 Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. załącznika nr 2) 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4÷8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Prawa zamówień publicznych wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych, o których mowa w art.2 ustawy z dnia 28 października 2002 o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary Dz. U. Nr 197 poz.1661) 1.7 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.8 Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 1.9 Wykaz osób i podmiotów (tylko w przypadku konsorcjum firm), które będą wykonywać zamówienie, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg załącznika nr 3) 1.10 Wykaz wykonanych przez Wykonawcę (rozpoczętych i zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat (licząc 5 lat wstecz od dnia otwarcia ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia (min. 500 tys. zł ) z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje) wg. załącznika nr 4. 1.11.Polisę ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (odpowiedzialność deliktowa) 1.12 Zaakceptowany wzór umowy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu, ul. Katowicka 55 , 45-061 OPOLE (koszty przesyłki + 20 zł).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu, ul. Katowicka 55 , 45-061 OPOLE.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.