eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawę drobnego sprzętu medycznego ( postępowanie powtórzone w grupach) , szwów chirurgicznych, protez naczyniowych oraz narzędzi medycznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-06

Bydgoszcz: Dostawę drobnego sprzętu medycznego ( postępowanie powtórzone w grupach) , szwów chirurgicznych, protez naczyniowych oraz narzędzi medycznych
Numer ogłoszenia: 133672 - 2009; data zamieszczenia: 06.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr Emila Warmińskiego Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Szpitalna 19, 85-826 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3709124, faks 052 3709125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.bydgoszcz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę drobnego sprzętu medycznego ( postępowanie powtórzone w grupach) , szwów chirurgicznych, protez naczyniowych oraz narzędzi medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawę drobnego sprzętu medycznego ( postępowanie powtórzone w grupach) , szwów chirurgicznych, protez naczyniowych oraz narzędzi medycznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.18.42.00 - Protezy naczyniowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 15.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: -posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; na potwierdzenie czego załączą dokumenty wymagane w pkt 5.1.1., SIWZ oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.3. SIWZ. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, na potwierdzenie czego załącza oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.3. SIWZ -znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.3.SIWZ. -nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, na potwierdzenie czego załączą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 5.1.3.SIWZ oraz dokumenty wymagane w pkt 5.1.2. SIWZ. Ocena spełniania w/w warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów . Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia / nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek - za przedstawienie ważnego dokumentu. Zamawiający wezwie Wykonawców do uzupełnienia dokumentów i pełnomocnictw na zasadach określonych w art. 26 ust. 3 ustawy PZP. 4.2.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 23 ust. 1 ustawy PZP..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Adnotacja na zaświadczeniu z ewidencji działalności gospodarczej, dokonana przez właściwy organ, z której jednoznacznie będzie wynikać, że dane zawarte w zaświadczeniu są aktualne, spełnia wymóg zaświadczenia aktualnego.( W przypadku oferty składanej wspólnie, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie ). - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert -W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie. - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, stanowiące Zał. Nr 3. do SIWZ. ( W przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku wykonawców, każdy wykonawca składa wyżej wymieniony dokument odrębnie lub składają jeden dokument podpisany przez pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy SPZOZ ul. Szpitalna 19 , budynek administracji, pokój nr 9.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Miejski im. dr. E. Warmińskiego w Bydgoszczy SPZOZ ul. Szpitalna 19 , budynek administracji, sekretariat ( kancelaria).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elektrody skalpowe do kardiotokografu STAN S-31.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody skalpowe do kardiotokografu STAN S-31.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Fotel do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fotel do pobierania krwi.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kozetka drewniana do badań EKG.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kozetka drewniana do badań EKG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria do diatermii ES VISION.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria do diatermii ES VISION.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Osprzęt do histeroskopu firmy EFMED.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do histeroskopu firmy EFMED.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Elektrody, sondy i inne akcesoria do sprzętu rehabilitacyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Elektrody, sondy i inne akcesoria do sprzętu rehabilitacyjnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Staplery liniowe jednorazowe oraz ładunki do tych staplerów ( dla szwu 55-100mm).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Staplery liniowe jednorazowe oraz ładunki do tych staplerów ( dla szwu 55-100mm).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocana jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Asortyment zużywalny do Aparatu do badań urodynamicznych Helix Classic.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Asortyment zużywalny do Aparatu do badań urodynamicznych Helix Classic.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: protezy naczyniowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: protezy naczyniowe.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.41.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Szew syntetyczny polipropylenowy, jednowłóknowy, niewchłanialny z kontrolowanym naciągiem i plastycznym odkształceniem węzła.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew syntetyczny polipropylenowy, jednowłóknowy, niewchłanialny z kontrolowanym naciągiem i plastycznym odkształceniem węzła.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocena jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Szew bezigłowy, syntetyczny, pleciony, niewchłanialny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szew bezigłowy, syntetyczny, pleciony, niewchłanialny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 60
    • 2. ocana jakościowa - 40

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Narzędzia chirurgiczne i inne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia chirurgiczne i inne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Narzędzia laryngologiczne do FESS.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia laryngologiczne do FESS.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Protezowanie naczyń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Protezowanie naczyń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Shaver laryngologiczny+konsola i akcesoria.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Shaver laryngologiczny+konsola i akcesoria.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.